Lord Friendzone Skrevet 28. mai 2018 #41 Skrevet 28. mai 2018 1 time siden, Jordbærogfløte skrev: Gleder meg! Håper England gjør det godt denne gangen. Det blir også spennende med Island 🙌🏻 Island blir veldig spennende å følge, ja! Ingenting er umulig i fotball. Når det gjelder England har jeg et mer avslappet forhold enn nordmenn flest, men denne gangen er jeg forsåvidt ganske optimistisk på deres vegne. De bør gå greit videre fra gruppespillet (mot Belgia, Panama og Tunisia). Deretter møter de eventuelt et lag fra Gruppe H, som består av Polen, Senegal, Colombia og Japan. I VM blir det alltid overraskelser, men trekningen kunne vært langt verre... 2
Jordbærogfløte Skrevet 28. mai 2018 #42 Skrevet 28. mai 2018 38 minutter siden, Lord Friendzone skrev: Island blir veldig spennende å følge, ja! Ingenting er umulig i fotball. Når det gjelder England har jeg et mer avslappet forhold enn nordmenn flest, men denne gangen er jeg forsåvidt ganske optimistisk på deres vegne. De bør gå greit videre fra gruppespillet (mot Belgia, Panama og Tunisia). Deretter møter de eventuelt et lag fra Gruppe H, som består av Polen, Senegal, Colombia og Japan. I VM blir det alltid overraskelser, men trekningen kunne vært langt verre... Ja, slik som Island imponerte i EM! Er så moro med underdogger som slår til og imponerer 😁. Blir spennende å se om Bale slår til for England. Ja, trekningen kunne så absolutt vært verre. Gleder meg som en liten unge! ⚽️
Lord Friendzone Skrevet 28. mai 2018 #43 Skrevet 28. mai 2018 (endret) 9 minutter siden, Jordbærogfløte skrev: Ja, slik som Island imponerte i EM! Er så moro med underdogger som slår til og imponerer 😁. Blir spennende å se om Bale slår til for England. Ja, trekningen kunne så absolutt vært verre. Gleder meg som en liten unge! ⚽️ Gareth Bale? Han representerer landslaget til Wales, og de er ikke med i VM. Storbritannia kan være forvirrende, da det deles opp i fire landslag. England, Wales, Skottland og Nord-Irland. Angrepsspillerne i den engelske VM-troppen er: Harry Kane, Marcus Rashford, Raheem Sterling, Danny Welbeck og Jamie Vardy. Endret 28. mai 2018 av Lord Friendzone 2
Jordbærogfløte Skrevet 28. mai 2018 #44 Skrevet 28. mai 2018 1 minutt siden, Lord Friendzone skrev: Gareth Bale? Han representerer landslaget til Wales! Storbritannia kan være forvirrende, da det deles opp i fire landslag. England, Wales, Skottland og Nord-Irland. Angrepsspillerne i den engelske VM-troppen er: Harry Kane, Marcus Rashford, Raheem Sterling, Danny Welbeck og Jamie Vardy. Oj, sorry.. Tusen takk for oppklaring 😯 Lett å gå seg vill i de britiske øyene.. Tror jeg blandet Bale med Kane, hehe!
Lord Friendzone Skrevet 28. mai 2018 #45 Skrevet 28. mai 2018 Dette tenkte jeg faktisk på da han kom innpå i Champions League-finalen - at han nok var ekstra motivert siden han ikke får vist seg frem i VM. Men Wales gjorde det jo temmelig bra i Euro 2016. Da gikk de helt til semifinalen, og Bale scoret tre mål. 1
Edie Skrevet 28. mai 2018 #46 Skrevet 28. mai 2018 England som landslag har jeg ikke noe forhold til, sånn etter at barndommens helter har blitt pensjonister for lengst. Har ikke stor tro på de. Island derimot er gøy og spennende. Kommer som regel noen overraskelser i VM. Hvilket lag tror dere kommer overraskende langt i år?
Lord Friendzone Skrevet 28. mai 2018 #47 Skrevet 28. mai 2018 England har en smått spektakulær tendens til å svikte i mesterskap, ja. Tittelen på hjemmebane i ‘66 er deres eneste medalje, og de tok fjerdeplass under nitriste Italia ‘90. Blir det straffekonk vet vi hvordan det går..... (Hehe, neida, det må jo snu en gang). Men mtp trekningen vil det være fiasko om de ikke går til kvartfinale. Island kan jo overraske, men de har tatt så mange store skalper etterhvert at de nok blir tatt på alvor av enhver motstander. Panama er den andre debutanten, men de havnet ikke akkurat i noen drømmegruppe... 1
Mannen85 Skrevet 29. mai 2018 #48 Skrevet 29. mai 2018 Jeg har stor tro på at Frankerike kommer til å stikke av med pokalen i år. Det er så mange stjerner samlet på et lag.. Pogba, Griezman, Mbappe, Dembele, Lemar, Giroud, Kante, Varane og Umtiti Sikkert noen jeg har utelatt også. Vurderer å legge inn en rolig 1000 lapp på at de går seirende ut
Example Skrevet 3. juni 2018 #49 Skrevet 3. juni 2018 Liten tvil om at Frankrike på papiret har det beste laget, ja. Blir nok litt typisk Frankrike dette. Enten går de til finalen, eller så ryker de i gruppespillet og blir gjennomsyret av skandaler.
Edie Skrevet 4. juni 2018 #50 Skrevet 4. juni 2018 Jeg er enig om Frankrike. Sånn teoretisk sett. Men som alltid er det jo følelser inne i bildet, og jeg kan ikke påpeke akkurat hva eller hvorfor, men jeg liker ikke laget til Frankrike.
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. juni 2018 #51 Skrevet 7. juni 2018 Da var det bare en uke igjen, den første kampen jeg gleder meg til er Spania mot Portugal, og da kan jeg ikke annet enn å håpe på en Spania seier.
Lord Friendzone Skrevet 7. juni 2018 #52 Skrevet 7. juni 2018 46 minutter siden, Catalina Culès skrev: Da var det bare en uke igjen, den første kampen jeg gleder meg til er Spania mot Portugal, og da kan jeg ikke annet enn å håpe på en Spania seier. Hater du virkelig Ronaldo så intenst at du vil unne Ramos seieren? 1
Sitronmelis Skrevet 7. juni 2018 #53 Skrevet 7. juni 2018 Og jeg som trodde fotball VM starter i morgen
Mannen85 Skrevet 7. juni 2018 #54 Skrevet 7. juni 2018 På 3.6.2018 den 11.47, Example skrev: Liten tvil om at Frankrike på papiret har det beste laget, ja. Blir nok litt typisk Frankrike dette. Enten går de til finalen, eller så ryker de i gruppespillet og blir gjennomsyret av skandaler. Helt enig at det enten blir gull eller stor ydmykelse på de. Det er ingenting i mellom.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #55 Skrevet 7. juni 2018 1 minutt siden, Mannen85 skrev: Helt enig at det enten blir gull eller stor ydmykelse på de. Det er ingenting i mellom. Gleder meg til å se Griezmann i aksjon 👀 Anonymkode: 05f02...780
Gjest Catalina Culès Skrevet 8. juni 2018 #56 Skrevet 8. juni 2018 (endret) 7 timer siden, Lord Friendzone skrev: Hater du virkelig Ronaldo så intenst at du vil unne Ramos seieren? Er ikke så begeistret for Portugal heller, så er det jo 3, Barca spillere på Spania 🙂 Piqué, Busquets, og Alba Og Ramos er en helt annen spiller på Spania enn han er på Real. Endret 8. juni 2018 av Catalina Culès Tok med Iniesta, glemte et øyeblikk at han var solgt
Edie Skrevet 8. juni 2018 #57 Skrevet 8. juni 2018 1 time siden, Catalina Culès skrev: Og Ramos er en helt annen spiller på Spania enn han er på Real. Det er jeg enig i. Mon tro om det er fordi landslagsspillere påvirker han positivt eller Realspillere som påvirker han negativt? Jeg tipper på siste (selv om jeg liker Real).
Drikkeflaska Skrevet 10. juni 2018 #58 Skrevet 10. juni 2018 Kan anbefale Tv2s VM podcast til den som vil ha en liten oversikt over alle gruppene og lagene
Gjest Catalina Culès Skrevet 13. juni 2018 #59 Skrevet 13. juni 2018 I morgen braker det løs, åpnings kampen er mellom Russland og Saudi-Arabia, må innrømme at den kampen ikke frister noe særlig, tror jeg venter til fredag og Spania -Portugal.😉
Gjest Catalina Culès Skrevet 14. juni 2018 #60 Skrevet 14. juni 2018 I dag starter VM, med tidenes verste åpningskamp... https://www.dagbladet.no/sport/putin-serverer-oss-en-drittkamp-tidenes-verste-apning-i-et-vm/69894016
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå