Gå til innhold

Fotball VM 2018

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 16.5.2018 den 22.22, Catalina Culès skrev:

Under en måned igjen (13.6) Så her er VM tråden, klar . :)

I år håper jeg Argentina vinner, for Messi fortjener å vinne VM.                           

Og naymar

Anonymkode: ca433...311

Skrevet
På 16.5.2018 den 22.22, Catalina Culès skrev:

Trodde han hadde gitt seg på landslaget jeg. Island, Danmark eller England heier jeg på.

Skrevet
4 timer siden, Leifern skrev:

Han har ikke gjort noe til nå som viser at han fortjener å vinne VM. Spilt ganske stusselig i de verdensmesterskapene han har deltatt i, utvilsomt fortjent at Tyskland slo Argentina i finalen sist.

Skal han fortjene å vinne VM, så må han vise det gjennom spillet sitt i selve mesterskapet, slik Maradona f.eks. gjorde i 1986.

Dersom laget tar tittelen på hederlig vis så fortjener de det strengt tatt, selv om noen spillere alltid vil bidra mer enn andre. Som jeg har vært inne på er det også lite sannsynlig at en enkeltspiller i fremtiden vil klare å dominere et VM slik Maradona gjorde i '86. Men jeg vil jo si at resten av laget også fortjente å få en medalje rundt halsen :)

Når man vurderer spilleres ettermæle synes jeg det er for mye fokus på hvilke titler de fikk med seg, fordi det naturligvis avhenger veldig av laget de spilte på. Jeg regner Messi for å være tidenes spiller, så jeg ville absolutt ha unnet ham et VM-gull. Men det betyr altså ikke at han - eller laget - automatisk fortjener det. Som du sier må de jo klare å vinne mesterskapet først...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette du mener?

https://www.vg.no/spesial/2018/fotball-vm/

Anonymkode: 551c8...592

nais :) takk
Bra NRK sender mange kamper så slipper jeg reklame straks 1 omgang og når kampen er ferdig.....se på kamp høydepunkter i stedet for boring reklame

Anonymkode: 3de10...818

• Liker 1
Skrevet

Jeg gleder meg! Jeg heier på Tyskland og ser frem til fine kvelder på Kontraskjæret.
 :ball:

AnonymBruker
Skrevet
På 16. mai 2018 den 22.22, Catalina Culès skrev:

Lagde nettopp en tråd om at jeg ikke bryr meg om fotball lengre. Mitt fotball lag eies av ett indisk junkfood selskap, hva er poenget da? Anyways, vm er noe annet.

Kommer til å heie på en eller annen underdog.

Anonymkode: cce99...f05

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Hecubaa skrev:

Jeg gleder meg! Jeg heier på Tyskland og ser frem til fine kvelder på Kontraskjæret.
 :ball:

Deutschland, Deutschland uber alles!

Anonymkode: 4c090...36f

• Liker 2
Skrevet

"Mitt" lag er ikke med (Nederland), og jaggu klarte ikke neste på lista å kvalifisere seg heller (Italia).

Dermed blir det tyske vibber i år :)

Skrevet

"Mine" lag i samme gruppe i år, I England og Belgia. Får håpe begge går videre. Ellers håper jeg Danmark, Island og Colombia går videre. Spania og Tyskland håper jeg ryker ut tidlig :)

Kanskje greit at den minst interessante kampen, med de to kanskje dårligste lagene spilles først, i Russland - Saudi Arabia. Så får vi bra med fyrverkeri allerede fra dag to.

Gleder meg!

Skrevet

Kan sikkert bare sjekke et sendeskjema, men noen som husker sånn ca. når på dagen (evt. natta) kampene blir spilt?

Skrevet
5 minutter siden, Edie skrev:

Kan sikkert bare sjekke et sendeskjema, men noen som husker sånn ca. når på dagen (evt. natta) kampene blir spilt?

Stort sett kvelder. Fine tidspunkter, ikke langt på natt :)

• Liker 2
Skrevet (endret)
1 time siden, Edie skrev:

Er vel ingen grunn til at russerne skulle sette opp kamper om natten? 

Kampstart er alt fra kl. 13 til 21 lokal tid, tidsforskjellen er fra 1 til 4 timer, dvs. kampene går tilsvarende tidligere, norsk tid.

Endret av Leifern
Skrevet
7 timer siden, Leifern skrev:

Er vel ingen grunn til at russerne skulle sette opp kamper om natten? 

Kampstart er alt fra kl. 13 til 21 lokal tid, tidsforskjellen er fra 1 til 4 timer, dvs. kampene går tilsvarende tidligere, norsk tid.

Regner da ikke med at de spiller på natta, men jeg har ikke kontroll på tidsforskjellen, eller hvor i hele store Russland alle stadionene er.

Så kampene kan gå tidlig på dagen med andre ord? Jaja, bedre med midt i arbeidstid enn midt på natta. :)

8 timer siden, Example skrev:

Stort sett kvelder. Fine tidspunkter, ikke langt på natt :)

Takk begge to!

Skrevet
1 minutt siden, Edie skrev:

Så kampene kan gå tidlig på dagen med andre ord? Jaja, bedre med midt i arbeidstid enn midt på natta. :)

Kampene har avspark mellom klokken 12:00 og 21:00, norsk tid. Det er kjekt å bo i en «sentral» tidssone når det er VM :tommelopp:

Komplett sendeskjema

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 18.5.2018 den 1.14, AnonymBruker skrev:

Han gjør jo ikke det, med mindre de faktisk klarer å vinne VM.

Anonymkode: 1284e...b43

Enig når det gjelder messi. Nå finnes det riktig nok spillere man ønsker de store trofeene fordi de har et hjerte for spillet som ingen andre, som Buffon, Ronaldo, Ramos, spillere som virkelig har gitt alt for å vinne over en årrekke. Messi er vel noe av det mest platte og kjedeligste man kan se på en fotballbane, og skjønner ikke at noen unner han noe som helst, annet enn at han er god. Har aldri hørt noe så dumt før, hva fortjener han annet enn hva han presterer på banen? Null og niks, som han også leverer på landslaget.

Anonymkode: bb9b7...5df

• Liker 1
Skrevet
35 minutter siden, Lord Friendzone skrev:

Kampene har avspark mellom klokken 12:00 og 21:00, norsk tid. Det er kjekt å bo i en «sentral» tidssone når det er VM :tommelopp:

Komplett sendeskjema

Takk! Det var fine tider (og mye bedre enn siste OL..).

Første morsomme kampen for min del blir Portugal - Spania.

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Jeg håper Spania ryker tidlig, grunnet Ramos, motbydelig fyr. Brasil og Argentina i finalen hadde vært episk.

Skrevet

Gleder meg! Håper England gjør det godt denne gangen. Det blir også spennende med Island 🙌🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...