Gå til innhold

Fotball VM 2018

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Som forventet egentlig, Sør-Amerika og Europa har alltid dominert i VM.

Ja, Men det bruker også å være en underdog fra Afrika/Asia som overrasker.

Anonymkode: c5819...f66

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, Hottrio skrev:

Hvilken spiller i VM har mest draget på damene?

Manuel Neuer 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Russland løper og spurter mer enn alle andre lag i VM

– Jeg stoler ikke på dem, sier Mads Kaggestad.

https://www.tv2.no/sport/9926684/

Ja selvsagt de vant jo kampene sine så da må de være dopet.

Anonymkode: 0faa6...1ae

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker Ronaldo 💝

Anonymkode: c9975...746

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Russland løper og spurter mer enn alle andre lag i VM

– Jeg stoler ikke på dem, sier Mads Kaggestad.

https://www.tv2.no/sport/9926684/

Ja selvsagt de vant jo kampene sine så da må de være dopet.

Anonymkode: 0faa6...1ae

I fotball er det så mye annet enn kondisjon som er viktig, at man kan ikke dope seg til suksess. Dope seg til overblikk, pasnings- og skuddferdigheter, reaksjonsevne, ikke minst lagsamhandling?

Gode lag trenger ikke løpe så mye, har man ballen i laget er det ikke behov for det på samme måte.

Mads Kaggestad er uansett en tosk. Har vært på foredrag både av ham og faren, på to ulike tidspunkter. Johan Kaggestad er glimrende, terningkast 6. Sønnen Mads gir jeg terningkast 2, og da er jeg snill. Har på forunderlig vis greid å skape seg en karriere av å være sønn av en dyktig mann, her falt eplet ganske langt fra stammen, for å si det forsiktig.

AnonymBruker
Skrevet

Portugal er latterlige. Jeg skulle ønske videodømming kunne brukes til å utestenge divere for resten av mesterskapet. Må være pinlig å rulle gråtende på gressmatta etter en vennskapelig klapp på ryggen fra en motspiller. 

Anonymkode: c68f2...f53

• Liker 1
Skrevet
På 18.6.2018 den 21.54, AnonymBruker skrev:

Hederskvinnen Lise Klaveness utsettes for hets siden hun er kvinne!

https://www.bt.no/100Sport/fotball/Reagerer-mot-Klaveness-hets--Skittent-og-feigt_-sier-NRK-sjef-256844b.html

Man ser jo for eksempel i denne tråden at man ikke kommer med noe konkret som er feil. Hun er eksempelvis langt mer dyktig enn "hovedkommentatorene" Christian Nilssen og han der skiskyterfyren Andreas Staubetlerannet Smith

Anonymkode: 4c090...36f

At man er bedre enn de to betyr ikke at man er god, men hets kan folk holde seg for god for altså...

AnonymBruker
Skrevet
På 18.6.2018 den 21.54, AnonymBruker skrev:

Hederskvinnen Lise Klaveness utsettes for hets siden hun er kvinne!

https://www.bt.no/100Sport/fotball/Reagerer-mot-Klaveness-hets--Skittent-og-feigt_-sier-NRK-sjef-256844b.html

Man ser jo for eksempel i denne tråden at man ikke kommer med noe konkret som er feil. Hun er eksempelvis langt mer dyktig enn "hovedkommentatorene" Christian Nilssen og han der skiskyterfyren Andreas Staubetlerannet Smith

Hvordan vet vi at det fordi hun er KVINNE? Det er mange kommentatorer som får så ørene flagerer, bl.a Olav Traaen som ikke akkurat levnes stor are blant supportere. Er det NRK som drar kjønnskortet her? At Klaveness får kritikk pga kommenteringen trenger ikke være fordi hun er kvinne.... Jeg er noe skeptisk til vinklingen her. Når man drar kjønnskortet, gjør man henne urørlig, og all kritikk blir nedsablet som usaklig pga hennes kjønn. Ikke bra.

Anonymkode: e3b58...387

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lise Klaveness ble valgt til å kommentere VM fordi hun er kvinne ikke pga kompetanse.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror at Iran kommer til å gjøre tøft for Spania i denne kampen.

• Liker 1
Skrevet (endret)
5 timer siden, Leifern skrev:

I fotball er det så mye annet enn kondisjon som er viktig, at man kan ikke dope seg til suksess. Dope seg til overblikk, pasnings- og skuddferdigheter, reaksjonsevne, ikke minst lagsamhandling?

Gode lag trenger ikke løpe så mye, har man ballen i laget er det ikke behov for det på samme måte.

Mads Kaggestad er uansett en tosk. Har vært på foredrag både av ham og faren, på to ulike tidspunkter. Johan Kaggestad er glimrende, terningkast 6. Sønnen Mads gir jeg terningkast 2, og da er jeg snill. Har på forunderlig vis greid å skape seg en karriere av å være sønn av en dyktig mann, her falt eplet ganske langt fra stammen, for å si det forsiktig.

Dummeste jeg Har hørt. Du er en større tosk enn noen av de. Selvfølgelig er doping viktig i fotball også. Ikke bare  for utholdende, menn for muskler og hurtighet. Messi som løper 100 meter på 9,8 eller maraton på 2 timer er neppe en ulempe. 

Endret av FrodeF
Skrevet
21 timer siden, Chaya skrev:

Manuel Neuer 😊

21 timer siden, Chaya skrev:

Manuel Neuer 😊

Det kan nok være ja. Han er fin!!  

• Liker 1
Skrevet

Synes Iran hadde fortjent en utligning. Spania er gode, men ikke like gode som de var.

De har jo tidligere hatt haugevis med imponerende lissepasninger på trange områder. I dag ble det en del tull og feil.

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, Edie skrev:

Synes Iran hadde fortjent en utligning. Spania er gode, men ikke like gode som de var.

De har jo tidligere hatt haugevis med imponerende lissepasninger på trange områder. I dag ble det en del tull og feil.

Du kan fotball 😃

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror at Iran kommer til å gjøre tøft for Spania i denne kampen.

Du hadde rett! Bra spilt av dem

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, FrodeF skrev:

Dummeste jeg Har hørt. Du er en større tosk enn noen av de. Selvfølgelig er doping viktig i fotball også. Ikke bare  for utholdende, menn for muskler og hurtighet. Messi som løper 100 meter på 9,8 eller maraton på 2 timer er neppe en ulempe. 

I sykkel kan en middels utøver dope seg til å nå verdenstoppen. I fotball kan selvsagt ikke en middels spiller dope seg til å bli blant verdens beste. Det er en grunn til at det knapt har vært noen dopingsaker i fotball. Det er for lite å tjene på det. Ikke dermed sagt at russerne ikke er dopet, det kan sikkert være. Men tror nok ikke det i så fall vil ha så stor betydning for utfallet av kampene deres.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lise Klaveness ble valgt til å kommentere VM fordi hun er kvinne ikke pga kompetanse.

Nå holder det! Lise Klaveness er en glimrende kommentator og ekspert! Man angriper henne bare fordi hun er kvinne! Hva er galt med kompetansen hennes, liksom?

• Liker 2
Skrevet
41 minutter siden, Hottrio skrev:

Du kan fotball 😃

Vel, jeg er langt fra noen ekspert, men jeg kan nok til at det er gøy å følge med.

Fotball-VM er super underholdning!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...