Gå til innhold

Fotball VM 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
På ‎23‎.‎05‎.‎2018 den 20.25, Lord Friendzone skrev:

Endret av Kjetil E
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den sprayen som dommerne bruker for å få muren til å stå 9 meter unna ved frispark, kan den også brukes som hårspray?

Anonymkode: 4c090...36f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan i allverden kom Saudia Arabia til VM. Må være det svakeste VM laget jeg har sett.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Gleder meg til Portugal - Spania i morgen :duskedame:

Endret av Sitronmelis
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kommenterer ikke Tom Nordlie? Den klart beste eksperten av de som har kommentert for NRK de siste årene! Spares han til de store kampene, kanskje? Som Spania-Portugal i morgen?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke tidspunkter spilles egentlig kampene russisk tid? De har jo alt for mange tidssoner å forholde seg til..

Er det noen som er mange timer foran oss eller er de fleste 1-2 timer?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke sendinger har kanalene på kveldstid? Typ oppsummering.

Kan ikke finne noe hos verken NRK eller TV2.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kommenterer ikke Tom Nordlie? Den klart beste eksperten av de som har kommentert for NRK de siste årene! Spares han til de store kampene, kanskje? Som Spania-Portugal i morgen?

Så vidt jeg har forstått så er det bare Lise Klaveness og Drillo som skal være eksperter for NRK. 

Skrevet
Akkurat nå, Leifern skrev:

Merkelig. I følge tidsskriftet Josimar skulle ikke Nordlie sparkes, tross problemene han havnet i som følge av metoo:

http://www.josimar.no/artikler/tom-nordlie-far-fortsette-som-ekspert-i-nrk/4674/

Det at han ikke kommenterer VM er jo ikke det samme som at han er sparket. Men altså, nevnte opplysning er ikke bombesikker. For alt jeg vet kan det være han skal være ekspert, men i de artiklene jeg har lest har jeg ikke sett noe av det. 

Gjest Catalina Culès
Skrevet
22 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Gleder meg til Portugal - Spania i morgen :duskedame:

Jeg også, Bilderesultat for spain emoji gif

Skrevet
3 minutter siden, Drikkeflaska skrev:

Det at han ikke kommenterer VM er jo ikke det samme som at han er sparket. Men altså, nevnte opplysning er ikke bombesikker. For alt jeg vet kan det være han skal være ekspert, men i de artiklene jeg har lest har jeg ikke sett noe av det. 

Nei, for all del. Men tror nok han er utelatt fra VM grunnet nevnte sak, blir for kort tid siden, enkelte kunne ha reagert. 

Men ser det nevnes at en viss svenske med fartstid i TV2-sporten er ekspert for SVT.

Skrevet
Akkurat nå, Leifern skrev:

Nei, for all del. Men tror nok han er utelatt fra VM grunnet nevnte sak, blir for kort tid siden, enkelte kunne ha reagert. 

Men ser det nevnes at en viss svenske med fartstid i TV2-sporten er ekspert for SVT.

Det er godt mulig. Selv foretrekker jeg kommentator-teamene til TV2, og føler at ingen i NRK egentlig gir like god stemning eller kvalitet, og dermed har det lite å si hvem i NRK som kommenterer. 

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Men før Spania og Portugal, skal jeg se Egypt - Uruguay.

Skrevet

Fikk med meg siste halvtimen av Russland - Saudia-Arabia.

Riktignok var jeg sliten etter en ekstremt krevende dag på kurs, men klarte ikke helt å holde interessen oppe...

AnonymBruker
Skrevet

NRK diskuterer for mye politikk i VM-sendingene. Det bør de slutte med.

De burde absolutt holde seg for gode til å drive politisk propaganda. Er allerede etter én kamp drittlei de og deres "eksperter"...samt gnålet til Lise Klaveness, som er et irritasjonsmoment selv når hun holder seg til det som faktisk skjer på banen. Mangler bare å få inn Olav Traaen og Rita Morvik i kommentator-teamet nå!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fra dagens kamp mellom Russland og Saudi Arabia. Et bilde som er så uendelig trist og symbolet på elendigheten i dagens samfunn.... Fy faen, jeg blir kvalm.

5b2291dc1ae66218008b50f0-1920-960.jpg

Anonymkode: e3b58...387

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fra dagens kamp mellom Russland og Saudi Arabia. Et bilde som er så uendelig trist og symbolet på elendigheten i dagens samfunn.... Fy faen, jeg blir kvalm.

5b2291dc1ae66218008b50f0-1920-960.jpg

Anonymkode: e3b58...387

Hva er problemet med bildet? Hvorfor burde de ikke håndhilse?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...