Gå til innhold

Noen som kjenner til Lil Tay


Nera

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvem Lil Tay er? Vil se hvor mange som faktisk vet hvem det er, for å se hvor kjent hun er i Norge.

Hun har jo stiget helt opp de siste månedenes med flere tusen følgerne, og nå har hun nesten 2 milinoner følgerne på Instagram, tenk at hun bare er 9 år gammel da? Kan ikke huske at jeg svar så smart da jeg var 9 år, holdte meg bare til mine foreldre, og sa mye dumt som ikke ga mening . Jeg personlig synes hun er dirt smart til å være en 9 åring, det er helt sinnsykt å tenke på at hun går i 3. klasse. Hva tenker dere ? Vet du hvem det er, og hva synes du egt om henne? Jeg digger henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke jeg, er litt kleint med en 9-åring som sier "Bitch" i annenhver setning. Har mer sans for Lt.Corbis. Mye stygg munnbruk der også, men videoene hennes har litt mer "innhold". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok nesten ingen i Norge vet hvem det er.
Jeg så henne for litt siden selv, men det er fordi jeg henger mye på YouTube.

Smart er ikke det første jeg tenker på når jeg går inn på IG profilen hennes.
Alle klippene hennes går slik "I'm only 9 years old bitch, but im still richer than you bla. bla. bla.".

Hun ble nylig exposed av TMZ, moren hennes mistet jobben som eiendomsmegler etter at de fant ut at "lil tay" latet som om det var hennes biler og eiendommer.

Hvis du er over 14 år og synes hun er smart og et forbilde vil jeg si det er noe alvorlig galt med deg.

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

Hvilken mor lar barnet sitt gjøre dette? Hun er ikke alene om å bli eksponert, men moren til lil tay dytter henne fram på en særdeles usmakelig måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Guri1985 skrev:

Tror nok nesten ingen i Norge vet hvem det er.
Jeg så henne for litt siden selv, men det er fordi jeg henger mye på YouTube.

Smart er ikke det første jeg tenker på når jeg går inn på IG profilen hennes.
Alle klippene hennes går slik "I'm only 9 years old bitch, but im still richer than you bla. bla. bla.".

Hun ble nylig exposed av TMZ, moren hennes mistet jobben som eiendomsmegler etter at de fant ut at "lil tay" latet som om det var hennes biler og eiendommer.

Hvis du er over 14 år og synes hun er smart og et forbilde vil jeg si det er noe alvorlig galt med deg.

 

 

hahahaha, Ja, kan være litt barnslig når man går inn på hennes instagram. Men på youtube der hun har livestrem er hun flink til å roaste, og hun klarer å kontrollere hennes følelser ovenfor hatere og heller velger å tru de er sjalue og «broke ass « som hun liker å si. Hun er veldig smart til å være en 9 åring. På youtube (livestrem) Snakker hun om Daniella eller noe, (fight) og har gode poenger. Det hadde jeg ikke hatt om jeg var 9 år. hun er i tillegg med på en musikk video og vet allerde som 9 åring hvordan hun holder seg populær. Har mer og fortelle men avslutter her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Belle âme skrev:

Såg gjennom instaen hennes og blei oppriktig lei meg. Kva i alle dager.

Lei deg av hva da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
1 time siden, Nera skrev:

hahahaha, Ja, kan være litt barnslig når man går inn på hennes instagram. Men på youtube der hun har livestrem er hun flink til å roaste, og hun klarer å kontrollere hennes følelser ovenfor hatere og heller velger å tru de er sjalue og «broke ass « som hun liker å si. Hun er veldig smart til å være en 9 åring. På youtube (livestrem) Snakker hun om Daniella eller noe, (fight) og har gode poenger. Det hadde jeg ikke hatt om jeg var 9 år. hun er i tillegg med på en musikk video og vet allerde som 9 åring hvordan hun holder seg populær. Har mer og fortelle men avslutter her.

Det er neppe barnet selv som «vet hvordan hun skal holde seg populær». Her er det voksne som styrer butikken. Å tro noe annet er ubeskrivelig naivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lang i fra foreldrene som sier nøykatikg hva hun skal gjøre, isåfall kan ikke hun huske alt de sier når hun foreksempel er på et intervju og plutselig får ett uventet spørsmål. Om du mener om det er foreldrene som har gjort det hadde man merket at oppførsel seg som 9åring (dum) og sagt masse rare ting som ikke ha mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
4 timer siden, Nera skrev:

hahahaha, Ja, kan være litt barnslig når man går inn på hennes instagram. Men på youtube der hun har livestrem er hun flink til å roaste, og hun klarer å kontrollere hennes følelser ovenfor hatere og heller velger å tru de er sjalue og «broke ass « som hun liker å si. Hun er veldig smart til å være en 9 åring. På youtube (livestrem) Snakker hun om Daniella eller noe, (fight) og har gode poenger. Det hadde jeg ikke hatt om jeg var 9 år. hun er i tillegg med på en musikk video og vet allerde som 9 åring hvordan hun holder seg populær. Har mer og fortelle men avslutter her.

Jeg gremmes over at noen faktisk trekker frem slike egenskaper som noe å se opp til. 

Vi trenger virkelig andre forbilder enn niåringer som er stolt av å være bitch.

Jeg har ikke oppsøkt hennes SoMe kanaler, men baserer mitt syn utelukkende på det du har skrevet om dette fenomenet. 

 

 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke helt hva som er så "smart" med å si stygge ting foran et kamera. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Nera skrev:

hahahaha, Ja, kan være litt barnslig når man går inn på hennes instagram. Men på youtube der hun har livestrem er hun flink til å roaste, og hun klarer å kontrollere hennes følelser ovenfor hatere og heller velger å tru de er sjalue og «broke ass « som hun liker å si. Hun er veldig smart til å være en 9 åring. På youtube (livestrem) Snakker hun om Daniella eller noe, (fight) og har gode poenger. Det hadde jeg ikke hatt om jeg var 9 år. hun er i tillegg med på en musikk video og vet allerde som 9 åring hvordan hun holder seg populær. Har mer og fortelle men avslutter her.

Himmel.... Hun er en drittunge med dårlig oppførsel som blir heiet frem av foreldre som det må være noe alvorlig galt med. Triste greier. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, CecilieX skrev:

Jeg gremmes over at noen faktisk trekker frem slike egenskaper som noe å se opp til. 

Vi trenger virkelig andre forbilder enn niåringer som er stolt av å være bitch.

Jeg har ikke oppsøkt hennes SoMe kanaler, men baserer mitt syn utelukkende på det du har skrevet om dette fenomenet. 

 

 

Jeg mener det er viktig å være smart om du skal være en bra forbilde hahah

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Pultost skrev:

Ser ikke helt hva som er så "smart" med å si stygge ting foran et kamera. 

Ut ifra det du har skrevet viker det som du kun har vært innom Instagramen hennes, hun sier ting som gir mening. En 9 åringer pleier å si dumme og helt meningsløse ting. Men det hun her sier gir mening. Det er ikke så mange 9 åringer som i det hele tatt vet hvordan man holder seg interessant både for pengene og populæriteten uten at det skal virke dumt og meningsløst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Nera skrev:

Ut ifra det du har skrevet viker det som du kun har vært innom Instagramen hennes, hun sier ting som gir mening. En 9 åringer pleier å si dumme og helt meningsløse ting. Men det hun her sier gir mening. Det er ikke så mange 9 åringer som i det hele tatt vet hvordan man holder seg interessant både for pengene og populæriteten uten at det skal virke dumt og meningsløst. 

Jeg har faktisk ikke sjekket instagrammen, hun har noen få videoer på YouTube, sjekket en av dem bare. Har ikke satt meg så grundig inn i henne, har bare sett en video, og det var nok for meg. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke hun er helt sånn til vanlig. Sjekk video av der hun har livestrem, der går det ikke ann å redigere noe bort. 

 

 

Hun er flink til å roaste pluss veldig smart til å være 9 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme
15 timer siden, Nera skrev:

Lei deg av hva da? 

Gå inn og sjå du, kva slags foreldre lar ungen sin holde på slikt? Er bare trist heile greiene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Newroz

Hva i alle dager er dette? 

Det her syns jeg bare var utrolig trist. Jenta er 9 år, og eksponeres for hele verden og spiller tydeligvis en slags rolle foran kamera. Barn skal ikke bli satt foran kamera på denne måte, og være pengemaskin for foreldrene. Jeg forstår ikke at foreldrene vil gjøre dette mot dattera si.

Jeg aldri vi får se det samme i Norge. Og gjør vi det håper jeg noen griper inn - det være seg naboer eller barnevern, for slik bruk av barna sine er absolutt ikke greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...