Ellevill Skrevet 18. mai 2018 #41 Del Skrevet 18. mai 2018 5 timer siden, Nera skrev: Du finne ikke noe smart, og derfor ber meg sende link? Så du har trua på at jeg kommer til å sende den så kalte smarte videoen. Den linken du sendte var fra da hun var ca 7 eller 8 år gammel, bare lett videre til du finner en video av henne med gult hår. Kjære vene, jeg skjønner jo etter hvert hvorfor du synes denne ungen er kul. 😂 Jeg gidder ikke lete etter en video av henne med gult hår, har bedre ting å gjøre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nera Skrevet 18. mai 2018 Forfatter #42 Del Skrevet 18. mai 2018 Akkurat nå, Ellevill skrev: Kjære vene, jeg skjønner jo etter hvert hvorfor du synes denne ungen er kul. 😂 Jeg gidder ikke lete etter en video av henne med gult hår, har bedre ting å gjøre. Hahah okey, 😂 Det var du som spurte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 18. mai 2018 #43 Del Skrevet 18. mai 2018 Akkurat nå, Nera skrev: Hahah okey, 😂 Det var du som spurte. Nei, det var DU som startet en tråd om hvor smart og fantastisk denne ungen er, men du er ikke voksen nok til å skjønne at du må kunne begrunne påstandene dine. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nera Skrevet 18. mai 2018 Forfatter #44 Del Skrevet 18. mai 2018 1 minutt siden, Ellevill skrev: Nei, det var DU som startet en tråd om hvor smart og fantastisk denne ungen er, men du er ikke voksen nok til å skjønne at du må kunne begrunne påstandene dine. Åja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 18. mai 2018 #45 Del Skrevet 18. mai 2018 For en usigelig trist Insta- konto 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filifjonka Skrevet 18. mai 2018 #46 Del Skrevet 18. mai 2018 Herremin som jeg hater slike drittunger som brauter på amerikansk. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg