Gå til innhold

HJELP jeg må på rikshospitalets diett :(

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest trådstarterrrr
Til trådstarter:

Skyldes kirurgens råd stor overvekt?

I så fall burde vel det vært oppgitt når man spør om råd her?

Det er forbundet med fare å operere folk med stor overvekt.

Jeg vet ikke om folk forsto at jeg VET VET VET at denne ikke er bra. Jeg har ingen lyst til å opplyse noe særlig mer om meg for jeg var ikke ute etter å høre om skadene man kan pådra seg av denne type slanking!

Jeg lurer på:

Hva kan jeg gjøre etter denne dietten når jeg har gått så mye ned i vekt? Hva kan gjøres med musklene mine?

Hvordan kan jeg unngå å rase opp det dobbelte i vekt?

Det lurte jeg på, ikke på skadevirkningene for det står jo i innlegget mitt at jeg vet hva det er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter dietten ville jeg trent styrketrening på hele kroppen og spist sunn proteinrik mat.

Da kan du trene opp musklene igjen og protein er jo med å bygger opp muskler. Mye fisk, kjøtt, egg osv...

Og heller generell sunn mat. Grovt brød, mye fiber for å holde deg god og mett (sammen men proteiner som også gjør det) for å ikke rase opp i vekt igjen. MAsse grønnsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Etter dietten ville jeg trent styrketrening på hele kroppen og spist sunn proteinrik mat.

Da kan du trene opp musklene igjen og protein er jo med å bygger opp muskler. Mye fisk, kjøtt, egg osv...

Og heller generell sunn mat. Grovt brød, mye fiber for å holde deg god og mett (sammen men proteiner som også gjør det) for å ikke rase opp i vekt igjen. MAsse grønnsaker.

Tusen takk. Endelig svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...