Gå til innhold

Å bli ufrivillig tatt på rumpa...

Anbefalte innlegg

Gjest Seleena
Skrevet

Er det greit å bli tatt på rumpa av ukjente?

For min del hater eg å bli tatt på rumpa.... Heilt greit om eg flørtar med mannen og har noko på gong med han, men ikkje når dei ålar seg innpå meg, og eg klart har sagt i frå at eg ikkje vil noko med han å gjere.

Dette skjedde i går. Eksen til venninna mi spurte om vi skulle danse. Eg sa nei av ulike årsakar. Han blei småsur. Så skulle eg danse med ei venninne, så kom han bort til oss og begynte å klå osv.. så sa eg klart i frå at han skulle fjerne seg. Så berre stod han der og lo. Eg tenkte at eg skulle roe meg litt og fortsatte å danse...... så gjorde han det i gjen og eg KLIKKA.

Eg skubba han vekk og slo han i ansiktet (ikkje hardt), men det var nok til at han datt litt bakover. Han skjønte poenget men berre rista på hovudet og gjekk...

MAKAN :evil:

Reagerte eg rett? Følte det var ingen andre løysning.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det synes jeg.

Fortsetter han etter du har bedt han stoppe så hjelper det jo tydligvis ikke bare å si ifra.

Hadde sikkert gjort det samme selv. Jeg synes det er ekkelt å bli tatt på sånn av fremmede.

Skrevet

Det å ta en jente på rumpen når hun tydelig har gitt signal om at hun ikke ønsker det er så frekt at jeg ikke finner ord for det.

Syns du reagerte helt greit, jeg!

Gjest GreenSky
Skrevet

Det er ikke greit å slå. Hvis det var på et utested, ville jeg bedt om å få han kastet ut fordi han plaget meg.

Eller, hvis det var andre steder, veille jeg stoppet opp, sett han i øynene, ikke sluppet blikket og med iskald stemme spurt hvorfor han gjorde det. Da ville han han enten gått sin vei, eller mumlet et eller annet. Og da ville jeg sagt at slik oppførsel ikke er akseptabelt.

Det pleier å funke.

Skrevet

Jeg er ikke mye prippen av meg, men dette er noe som irriterer meg no sinnssykt.

En gang satt jeg og et par venninner på pub. En fyr kom bort og spurte om han fikk sette seg, og vi sa det var greit. Da jeg reiser meg for å gå på toalettet, må jeg passere han, og han tar da og stryker meg over rumpa og nedover lårene (hadde på kort skjørt den gangen). Jeg tenner på alle plugga og brøler høyt at han får dra til seg fingra og har INGENTING med å klå på meg. Alle på puben hørte dette. Da jeg kom tilbake, var han borte, og venninnene glante rart på meg. Mente at såpass fikk jeg vel tåle???

herregud! Snakk om å reagere forskjelling på situasjoner!

Gjest GreenSky
Skrevet

Merkelige venninner. Jeg hadde heiet på deg, jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes det burde være greit å komme med noen _forsiktige_ fysiske tilnærminger, i alle fall til noen man kjenner litt. Så får man heller skygge av banen umiddelbart hvis de skulle vise seg å ikke passe.

Skrevet
Jeg synes det burde være greit å komme med noen _forsiktige_ fysiske tilnærminger' date=' i alle fall til noen man kjenner litt. Så får man heller skygge av banen umiddelbart hvis de skulle vise seg å ikke passe.[/quote']

Hva definerer du som forsiktige fysiske tilnærminger?

Gjest Valhalla
Skrevet

Tror de fleste hadde blitt ganske spak etter Greensky sin reaksjon, hvis det er et normalt menneske. Tror fjeset blir ganske :oops:

Gjest GreenSky
Skrevet
Tror de fleste hadde blitt ganske spak etter Greensky sin reaksjon' date=' hvis det er et normalt menneske. Tror fjeset blir ganske :oops:[/quote']

:sjarmor:

Skrevet
Jeg synes det burde være greit å komme med noen _forsiktige_ fysiske tilnærminger' date=' i alle fall til noen man kjenner litt. Så får man heller skygge av banen umiddelbart hvis de skulle vise seg å ikke passe.[/quote']

Er det noen man kjenner stiller det seg litt annerledes, men når totalt ukjente uten videre tar seg til rette og klår eller klapser meg på baken, får jeg hetta! Jeg syns det er såååå blod-harry!

Det er jo dessuten forskjell på fysiske tilnærminger. Rompe og lår er for privat til at jeg syns det er no kos'lig å bli tatt der av totalt ukjente.

Skrevet

Om noen andre enn typen tar på meg, smeller jeg til dem av refleks. Men nå har jeg noia for at folk generelt tar på meg, og har ganske mange ganger klikket på lærere som skal klå og ta på når de skal hjelpe meg. Takler det ikke! Så ta på meg og få deg en på trynet :kjempesinna: faen nå ble jeg sur >:---/

Skrevet

Jeg har IKKE smelt til dem da... Blir for dumt! Da er jo jeg på en måte ikkeno bedre!

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, jeg syns ikke det er akseptabel oppførsel at ukjente menn jeg ikke har noe på gang med klår på meg på noe som helst vis.

Skrevet

Da sier man i fra!!!!!

Den episoden jeg husker best er for 2-2,5 år siden da jeg stod i kø i en butikk i Oslo. Bak meg kom det en kar i 40 åra og tok meg på rompa.

Og reaksjonen min var ingenting. Ikke fordi jeg ikke ville eller følte for å si noe, på ingen måte. Men jeg var rett og slett ikke tøff nok, og det ergrer meg den dag i dag :sur:

Nå er jeg 24 år og har fått litt mere tæl, så nå sier jeg i fra ;)

Gjest GreenSky
Skrevet

I butikken? :o

joda, jeg har blitt kladda på av fulle fremmede menn på utesteder, men ikke i butikken! :hakeslepp:

Da hadde jeg blitt enda mer sinna! :sinna:

Gjest Seleena
Skrevet
Omta på meg og få deg en på trynet :kjempesinna: faen nå ble jeg sur >:---/

Var ikkje meininga å gjere deg sur :klem:

Skrevet

Er det noe jeg lærte av å bo i Oslo så må det være at det er mye rart folk der ;)

Men jeg tror det er eneste gangen det har skjedd i en slik sammenheng,som regel skjer det, som du sier, på byen.

Jeg snudde meg å så kjempe strengt på han da, teller ikke det for noe? :sjenert:

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg snudde meg å så kjempe strengt på han da, teller ikke det for noe? :sjenert:

Det teller. :wink: Får håpe han ble flau.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...