carne Skrevet 14. mai 2018 #1 Del Skrevet 14. mai 2018 Hei! Som en slags motivasjon for meg selv, startes denne dagboken. Jeg har passert en gylden grense mellom det å være ungdom og voksen. Jeg er snart ikke ung voksen lengre. Det har forøvrig min kropp lagt merke til, og minner meg på dette hver dag. Jeg har aldri vært glad i å trene, aldri hatt behov for å trene. Jeg har alltid spist det jeg har hatt lyst på, uten å ha noe behov for å tenke mer over det. Jeg er 173 cm høy, har alltid vært slank. Nå har pipa fått en annen tone. Plutselig har jeg begynt å lagt på meg. Mye. På kort tid. Jeg skal altså nå bli glad i å trene. Jeg blir nok nødt til å kunne dokumentere effekt, slik at den blir synlig for meg. Jeg har alltid hatt et meget forvrengt syn på kropp, da jeg alltid har følt meg tykk. På det tynneste veide jeg 55 kg, og det er nå bare 3 år siden. Jeg hadde det ikke bra på den tiden heller, men nå er vi faktisk opp 20 kg, og dette går ikke mer. Jeg har over tid vært under behandling for en alvorlig depresjon. Dette har medført en god del forskjellige antipsykotika, og diverse andre medisiner. Som visst har de ofte den effekten at man enten får ulvehunger eller av andre grunner spiser mee mat og legger på seg. Jeg har hatt angst og søvnproblemer, og det er selvfølgelig vært med å påvirke mitt psykiske- og fysiske utgangspunkt. Jeg har vært sykmeldt over lengre tid, og mistet mye daglig mosjon der. Aktivitetsnivået er lavt, men er på flere turer om dagen og forsøker å gjøre litt yoga så mye jeg orker. Mine mål er * - 10 kg * Øke i styrke, bygge muskler for å bli mer definert * Mer overskudd, og gladere * Trives i egen kropp De kortsiktige målene må komme etterhvert, men i starten er dette * Trening på treningssenteret to ganger i uken! Og jeg starter idag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå