Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2002 #1 Del Skrevet 14. august 2002 På Vita fant jeg en krem som visstnok skulle forsinke og gi bløter hårvekst. Den skulle brukes etter vanlig hårfjærning... Har noen erfaring med denne kremen? Husker desverre ikke hva den heter... Den kostet nærmere 400kr så jeg tenkte jeg ville forhøre meg litt før jeg eventuellt investerer. Takker for svar! :-) Klem Maire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 14. august 2002 #2 Del Skrevet 14. august 2002 Kjøpte kremen, dvs det er en gel, i et anfall av spandabelitet. Brukte den ca 4 ganger. Det svir!!! Ikke vet jeg om den funker heller. Fant ut at jeg ikke var helt klar for å ha sviende legger /armhuler / mus i ca 6 mnd for at det skulle gi noen virkning. Sååå mye hår har jeg ikke. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 15. august 2002 #3 Del Skrevet 15. august 2002 Hva het den? Jeg har prøvd en slik krem og den hjalp! Men det merke finner jeg ikke igjen..... og husker heller ikke hva den het, men vil nok "huske den" om jeg hører navnet igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 17. august 2002 #4 Del Skrevet 17. august 2002 Min heter "Hair Free Gel"... Ikke noe mer fancy. Hvit plastflaske med sort skrift, veldig enkel. Kjøpt på Vita i november, da var den ny og hot der. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 26. august 2002 #5 Del Skrevet 26. august 2002 Jeg kom på hva kremen (de hadde roll-on ol også) het! bio depiless Er det noen som vet noe mer om den? Det er den eneste som har virka på meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå