Minlillelykke Skrevet 15. mai 2018 #41 Skrevet 15. mai 2018 6 timer siden, Aleneomdet skrev: I mine øyne er det bedre å kutte kontakten da dette har pågått alt for lenge og er langt fra sunt. Som sagt, ville ikke hun komme på besøk en gang. Det gikk ikke an å finne en mellomting for alt hun ville var å være alene med han, uten meg tilstedet og når jeg først var tilstedet så hun bare ned på meg. Det jeg hadde å si hadde null betydning. Når hun er alene med han, så har ikke jeg kontroll over det hun sier til han eller gjør. Sånn måtte det bare bli, og det er bare hennes feil. Jeg har sagt at de kan møtes under mine primuser, men det var hun ikke med på. Overraskende nok, har ikke dette gått utover sønnen min. Han fikk lov å til prate med en barnepsykolog og hun mente helt klart at dette har ikke har gått utover han. Det ser jeg jo selv, vi er åpne med hverandre. Det plaget han litt i starten, men Endte opp med at han selv sa at det var like greit at hun ikke var i livet vårt lenger, da han selv skjønte at det hun matet han med ikke stemte og at han faktisk ikke var en baby lenger. Vi kan være uenige, men jeg som mor vet hva som faktisk måtte til. Tro meg, jeg prøvde alt før jeg tok denne beslutningen. Jeg startet ikke denne tråden fordi jeg var usikker på beslutningen, men fordi jeg trengte å få det ut og trengte også råd til hvordan jeg faktisk skal gå videre med livet vårt. Du har vært igjennom mye ts! Og jeg synes det er synd du har blitt utnyttet. Jeg holder med deg at å kutte kontakten er det beste. Hadde gjort det selv også. Å sammenligne dette med samvær hos far er i mine øyne feil. Far er trossalt pappaen og har rett på samvær og deltakelse i barnets liv. En gudmor eller fadder som det heter nå har ikke rett eller krav på det samme. Hadde damen klart å oppføre seg og finne sin plass hadde det fungert, men måten hun gjør det på er ikke greit. Man setter ikke barn og foreldre opp mot hverandre. Lykke til videre ts! Du gjør en god jobb med gutten din☺️ 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå