Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi hennes identitet talte noe til meg.

Anonymkode: d4e58...d32

På hvilken måte? 

Anonymkode: fbb23...6fe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Perle skrev:

Han kansje så passet hennes? :vetikke:

Haha åh herregud...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lykke til, TS.......................

Anonymkode: beeb4...d7d

takk skal du ha, trenger det.

AnonymBruker
Skrevet

Det er nå det gjelder å få draget på henne, komme i kontakt med henne, og kjenne og erfare hennes nærhet. Det er litt av jobb som trenges å gjøre. 

TS

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er nå det gjelder å få draget på henne, komme i kontakt med henne, og kjenne og erfare hennes nærhet. Det er litt av jobb som trenges å gjøre. 

TS

Hvordan planlegger du å gjøre det?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan planlegger du å gjøre det?

Få et tydelig liv der jeg bor, og igjennom det vinne hennes gunst. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veit du navn alder sivilstatus? 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veit du navn alder sivilstatus? 

ja, det er det jeg må undersøke, det er ikke alltid lett å hente den informasjonen, men den må komme fra noen du kan spørre. Før kunne man faktisk få hint at noen var interessert i deg. Og det bidro selvsagt til at det ble lettere å gå frem. 

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et TYDELIG liv?  Atte, hæ? :skratte:

Skrevet
På 12.5.2018 den 23.37, AnonymBruker skrev:

Er det " Kjærlighetsguden" som er ute på tokt :vinke:

Anonymkode: 9e0c3...beb

Velg meeeeeeeeeeeeg! <3 :-P 

AnonymBruker
Skrevet
På 14.5.2018 den 22.19, Eplejuice123 skrev:

Velg meeeeeeeeeeeeg! <3 :-P 

:"> :-/

Skrevet
På 13.5.2018 den 10.35, AnonymBruker skrev:

Du kjenner jo ikke et menneske etter å ha sett henne på byen. Det du så er jo bare en liten flik. Hvordan kan du snakke om karakter da?

TS virker helt ute, null forståelse hvordan dette fungerer, hvor vanskelig det er å finne en livspartner man kan skape noe samme med, han snakker som det  er en bruktbil han skal handle. Går han frem på denne måten i praksis også kommer det til å koste han dyrt. Han vil bli lurt trill rundt av en kvinne som gjennomskuer han.

Skrevet

Når man treffer en mulig partner og har opprettet den første kontakten er dette bare i startfasen. Så skal man bli bedre kjent dette tar måneder, så bør man faktisk stressteste et eventuelt forhold, reise på en ferie sammen, gjøre masse ting sammen, og evaluere om man overhodet passer sammen. For en som har et forhold bak seg, er dette rimelig lett, for en som ikke har det er det ekstremt vanskelig, har null referansepunkter å gå etter. Er man da bare styrt på det ytre, følelse som forelskelse kan man lett bli fanget i et destruktivt nett fra et dårlig menneske. For dette oppdager du ikke sånn uten videre før man er rimelig godt kjent over lang tid. Mange som gjør dette første gang, blir så  hemmet av forelskelse at de går rett i fellen. De ser kanskje de dårlige sidene, men tenker dette klarer jeg å rette på over tid, helt feil det vil man aldri klare. Det vil bare forsterkes enda mer, og spesielt om det blir barn inne i bildet. Da sitter man i klisteret for alvor. Da får det store økonomiske konsekvenser, samtidig som man slites mellom å gå, eller jobbe for å bevare et forhold på grunn av et barn. Mange som har møtt den veggen.

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Når man treffer en mulig partner og har opprettet den første kontakten er dette bare i startfasen. Så skal man bli bedre kjent dette tar måneder, så bør man faktisk stressteste et eventuelt forhold, reise på en ferie sammen, gjøre masse ting sammen, og evaluere om man overhodet passer sammen. For en som har et forhold bak seg, er dette rimelig lett, for en som ikke har det er det ekstremt vanskelig, har null referansepunkter å gå etter. Er man da bare styrt på det ytre, følelse som forelskelse kan man lett bli fanget i et destruktivt nett fra et dårlig menneske. For dette oppdager du ikke sånn uten videre før man er rimelig godt kjent over lang tid. Mange som gjør dette første gang, blir så  hemmet av forelskelse at de går rett i fellen. De ser kanskje de dårlige sidene, men tenker dette klarer jeg å rette på over tid, helt feil det vil man aldri klare. Det vil bare forsterkes enda mer, og spesielt om det blir barn inne i bildet. Da sitter man i klisteret for alvor. Da får det store økonomiske konsekvenser, samtidig som man slites mellom å gå, eller jobbe for å bevare et forhold på grunn av et barn. Mange som har møtt den veggen.

Si meg, jobber du i etterretningstjenesten?

Ellers, la flokkdyra holde seg til flokken, så kan resterende finne sine veier...

Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Si meg, jobber du i etterretningstjenesten?

Ellers, la flokkdyra holde seg til flokken, så kan resterende finne sine veier...

ha ha ha :) Neida bare ren skjær livserfaring, og bevares de fleste må finne veien sin selv, men vil man unngå fellene de fleste går i? Lytt og lær :) Finnes ikke bedre erfaring enn et langt forhold, man lukter da alle fellene lang vei om man tar erfaringene inn over seg, helt seriøst, jeg kan høre når et par snakker sammen, og fungerer sammen om hvordan de har det. Det "lukter" lang vei uansett hvordan de prøver å skjule det.

For de aller fleste går dette rimelig bra om de tar seg tid før de innleder et forhold.

Endret av Duftavsommerregn
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

ha ha ha :) Neida bare ren skjær livserfaring, og bevares de fleste må finne veien sin selv, men vil man unngå fellene de fleste går i? Lytt og lær :) Finnes ikke bedre erfaring enn et langt forhold, man lukter da alle fellene lang vei om man tar erfaringene inn over seg, helt seriøst, jeg kan høre når et par snakker sammen, og fungerer sammen om hvordan de har det. Det "lukter" lang vei uansett hvordan de prøver å skjule det.

Skjønner, Mr. ´skille´-kniv.

Men det er vel alltid lettere og se det på andre enn seg selv:P

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er vel alltid lettere og se det på andre enn seg selv:P

Ja når det stod på ja, men i ettertid så jeg alle faretegnene tindrende klart, helt ærlig jeg så de da det stod på også, men håpet det skulle rette seg, det gjorde aldri det. Skille kniv? Aldri i livet, jeg ser ting men holder godt kjeft, jeg skal ikke gi andre råd om de ikke spør direkte, såpass selvinnsikt har jeg.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Skille kniv? Aldri i livet, jeg ser ting men holder godt kjeft, jeg skal ikke gi andre råd om de ikke spør direkte, såpass selvinnsikt har jeg.

Det var underforstått.

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:
29 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Skille kniv? Aldri i livet, jeg ser ting men holder godt kjeft, jeg skal ikke gi andre råd om de ikke spør direkte, såpass selvinnsikt har jeg.https://no.wikipedia.org/wiki/Daniel_Barenboimd

Det var underforstått.

Nei overhodet ikke, jeg ville lett gitt råd om skilsmisse til en person som levde i  et forhold til en psykopat. Men jeg kjenner ikke noe slike forhold faktisk, skilsmisse forøvrig råder jeg aldri noen om, det må de faktisk finne ut av selv. Her finnes det aldri fasitsvar selv om jeg skulle se at ting ikke stemmer overhodet. Noen kan faktisk jobbe seg gjennom slike store problemer selv om  jeg ikke klarte det på grunn av utroskap. Men selv i slike tilfeller gir jeg ingen råd, fordi noen kan jobbe seg gjennom dette også.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var underforstått.

Skille-kniv var ironisk fra min side :ironi:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...