Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser etter kjæreste kandidat emner som jeg blir tiltrukket av. Jeg er singel, og jobber målrettet med å få det nettverket som fører meg til å få kjæreste og kone etter hvert. Det er litt av en logistikk arbeid som må gjennomføres. Det er kamp om beina for å vinne henne. Og jeg  har sett mange potensielle kandidater når jeg har reist ut på byen for å være en del av livet som skjer der. Håper selvsagt dialogen og bli kjent dialogen strekker seg så langt at hun er villig til å dra på kafe sammen.

Spørsmålet mitt er hvor forberedt er dere kvinner for mann og hvor mye vil du legge til side alle negative sider og erfaringer når en mann faktisk ser hele deg og vil bli kjent med deg og ikke minst sier ord til deg som du blir satt ut av og smigret. 

Trenger svar fra dere kvinner.

Anonymkode: d4e58...d32

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 12.5.2018 den 23.20):

Spørsmålet mitt er hvor forberedt er dere kvinner for mann og hvor mye vil du legge til side alle negative sider og erfaringer når en mann faktisk ser hele deg og vil bli kjent med deg og ikke minst sier ord til deg som du blir satt ut av og smigret. 

Hæ? Hva mener du her? Hva er det du sier til kvinner når du prøver sjekke de opp som setter de ut? Du ser jo ikke "hele kvinnen" bare ved å se henne på byen og snakke litt der.

Lurer du egentlig på hvor åpen en er for å bli sjekket opp?

Endret av annebanane
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Du høres jo helt gal ut. Å "få seg" en kone er ikke det samme som å skyte en elg. Kvinner er MENNESKER de også, ikke noe du "skaffer deg", kjøper eller noe du bare "fortjener" etter endt utdanning, stereoanlegg, bil og leilighet. 

Har du ingen mor, søster, eller barndomsvenninner?! Du høres jo helt "lost ut", og du vil jo skremme bort alt av normalt oppegående kvinner (Koneemner). 

Endret av Perle
  • Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

99% forberedt på den dagen en god mann kommer, og 100% innstilt på å legge til side alle ting som kan være negativt for forholdet (som festing, alkohol, kontakt med andre av motsatt kjønn, singelturer med venninder, tidskrevende hobbier osv) men han skal også gjøre det for meg, som et godt kjæresteemne automatisk.

Anonymkode: 63792...2be

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det " Kjærlighetsguden" som er ute på tokt :vinke:

Anonymkode: 9e0c3...beb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men tenker at det er litt rart at du føler du har SETT mange kjæresteemner på byen. Baserer du kjæresteemne kun på utseende da? Isåfall er vi helt ulike der , for jeg baserer kjæresteemne som verdier og livsstil , noe man ikke kan kjenne ut og inn bare av å SE noen.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

For meg er et kjærestemne en som IKKE ser etter kjæreste.

Anonymkode: 55af7...15f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Håper for din del at du ordlegger deg bedre verbalt enn skriftlig, ts. Kan bli vanskelig for deg ellers.

Anonymkode: 2aeac...29c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

For den riktige kan jeg strekke meg langt. Men jeg kompromisser ikke på viktige ting. 

Og komplimenter bør være ekte. Ikke innarbeid og planlagte. 

Forøvrig tror jeg ikke du finner henne på byen. Kanskje heller blandt noen som deler dine interesser. Enten det er helse, fjellturer, slektsgransking, kino, miljøvern eller andre ting. 

Anonymkode: fbb23...6fe

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men tenker at det er litt rart at du føler du har SETT mange kjæresteemner på byen. Baserer du kjæresteemne kun på utseende da? Isåfall er vi helt ulike der , for jeg baserer kjæresteemne som verdier og livsstil , noe man ikke kan kjenne ut og inn bare av å SE noen.

Jeg så for to dager siden, hun hadde karakter og utseende som jeg ville gjort alt for å vinne. Ts

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så for to dager siden, hun hadde karakter og utseende som jeg ville gjort alt for å vinne. Ts

Snakket du med henne da?

Hun kan jo være helt feil for deg. F eks stokk dum, lynende intelligent, klengete og uselvstendig, sykelig sjalu, ekstremt selvstendig, ha lav sexlyst eller traumer, bruke all fritid på folkedans, ha fjorten katter, være hyperallergisk mot katter, være rotete, holde militær orden, være viljeløs og uten initiativ, være kontrollerende, sløse med penger, være en gjerrigknark...

Anonymkode: de5f9...b79

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du kjenner jo ikke et menneske etter å ha sett henne på byen. Det du så er jo bare en liten flik. Hvordan kan du snakke om karakter da?

• Liker 5
Skrevet

Tror TS kommer til å slite. Opplegget han beskriver høres litt ut som en type opplegg som kulturelt sett er helt fremmed i Norge, hvor en dame på et eller annet vis plasseres i fanget på han, også skal han overbevise damen om at han er den rette. I de kulturer hvor den type sjekking foregår så er det i hvertfall en viss likevekt i at verken mannen eller kvinnen har valgt hverandre i utgangspunktet (helt eller delvis arrangert), og de har sånn sett begge et visst ekstern press for å finne ut av det.

I norske og lignende frie kulturer er dette dessverre helt på trynet. Hvis TS tror at han kan ta "halve" ligningen og kjøre samme opplegget med noen han finner tilfeldig (og spesielt attraktive kvinner), uten at de eksterne kreftene på plass så er det dømt til å mislykkes.

I våre kulturer baserer sjekking seg på gjensidig attraksjon, og TS må finne ut om kvinnen overhodet har noen attraksjon til han. Hvis kvinnen ikke synes han virker interessant i utgangspunktet er den jobben beinhard. Men den er ikke umulig, hvis TS har en mulighet til å bli kjent med kvinnen utenom sjekkearenaen. Da kan det utvikle seg litt over tid. Men det som neppe funker er å argumentere for kvinnen at TS er perfekt, bare han får litt tid med henne, hvis attraksjonen mangler i utgangspunktet.

Kvinner som ikke er interessert, men som allikevel overøses med massiv interesse, romantikk og romantiske handlinger av større eller mindre art anser slikt som veldig ubehagelig og i verste fall overgrep.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kjenner jo ikke et menneske etter å ha sett henne på byen. Det du så er jo bare en liten flik. Hvordan kan du snakke om karakter da?

Fordi hennes identitet talte noe til meg.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Fordi hennes identitet talte noe til meg.

:klo:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Kreator skrev:

Tror TS kommer til å slite. Opplegget han beskriver høres litt ut som en type opplegg som kulturelt sett er helt fremmed i Norge, hvor en dame på et eller annet vis plasseres i fanget på han, også skal han overbevise damen om at han er den rette. I de kulturer hvor den type sjekking foregår så er det i hvertfall en viss likevekt i at verken mannen eller kvinnen har valgt hverandre i utgangspunktet (helt eller delvis arrangert), og de har sånn sett begge et visst ekstern press for å finne ut av det.

I norske og lignende frie kulturer er dette dessverre helt på trynet. Hvis TS tror at han kan ta "halve" ligningen og kjøre samme opplegget med noen han finner tilfeldig (og spesielt attraktive kvinner), uten at de eksterne kreftene på plass så er det dømt til å mislykkes.

I våre kulturer baserer sjekking seg på gjensidig attraksjon, og TS må finne ut om kvinnen overhodet har noen attraksjon til han. Hvis kvinnen ikke synes han virker interessant i utgangspunktet er den jobben beinhard. Men den er ikke umulig, hvis TS har en mulighet til å bli kjent med kvinnen utenom sjekkearenaen. Da kan det utvikle seg litt over tid. Men det som neppe funker er å argumentere for kvinnen at TS er perfekt, bare han får litt tid med henne, hvis attraksjonen mangler i utgangspunktet.

Kvinner som ikke er interessert, men som allikevel overøses med massiv interesse, romantikk og romantiske handlinger av større eller mindre art anser slikt som veldig ubehagelig og i verste fall overgrep.

God beskrivelse. Samtidig vil jeg si en handling der dialogen kommer til uttrykk mellom oss, vil være basisen for hvor langt man kan nå. Dette var kun forberedelser jeg noterte, uten noen form handlinger. Men selvsagt vil jeg ta initiativ til å komme henne i møte og komme i snakk med henne. 

AnonymBruker
Skrevet

Du kommer lenger med riktig orddeling, hvertfall. 

Anonymkode: 4140c...6ef

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

:klo:

Han kansje så passet hennes? :vetikke:

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser etter kjæreste kandidat emner som jeg blir tiltrukket av. Jeg er singel, og jobber målrettet med å få det nettverket som fører meg til å få kjæreste og kone etter hvert. Det er litt av en logistikk arbeid som må gjennomføres. Det er kamp om beina for å vinne henne. Og jeg  har sett mange potensielle kandidater når jeg har reist ut på byen for å være en del av livet som skjer der. Håper selvsagt dialogen og bli kjent dialogen strekker seg så langt at hun er villig til å dra på kafe sammen.

Lykke til, TS.......................

Anonymkode: beeb4...d7d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser hele kvinnen? Mener du at du gjør det?

Smiger for å sette ut kvinnen?

Du ordlegger deg på en måte at du virker som en 'creep'

Anonymkode: a2f08...27c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...