Gå til innhold

Er det ille og like eldre damer? SingelLife

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Problemet for kvinner i 40-årene for unge menn under 30 er at de stort sett er på veldig forskjellig sted i livet. Jeg kunne fint vært sammen med en på den alderen dersom han ikke vil ha barn. 

Og hvis hun er ferdig med barn og han ikke så kan de ikke ha et forhold, og da blir det "bare sex"-opplegg og det er det ikke alle 40-åringer som er interessert i, da mange er på utkikk etter en livspartner. 

Anonymkode: 5cb51...b86

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg personlig har vært sammen med/holdt på med nærmere 10 over 5 års periode. Jeg er 33 år gammel og foretrekker damer over 40 år fordi de er ferdig med å forplante seg. 32 til 40 er ofte de som er desperate pga de kjenner at biologiske klokka tikker i fra dem. Du kan ikke sammenligne yngre damer mot eldre. Yngre er ofte arrogante, selvsentrerte, ute etter menn med makt og status søkende damer mot eldre damer. Det blir ikke rettferdig for de yngre. For hvordan kan ei blondie på 20-29 år vite at hun ikke trenger å ta antall xx bilder hver gang hun er på toalettet. Eller legge ut  "jeg kan ikke tro jeg ikke er naken" bikini bilder på instagram. Ei eldre dame bryr seg Ikke hvor du bor, antall følgere på insta, om du har bil eller ikke. Så lenge hun får være med deg så holder det i massevis. Jeg er ferdig med humørsyke sjalue selfiprinsesser 

Anonymkode: e7670...068

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og jeg er ferdig med menn.

Anonymkode: 07741...98f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater ikke damer men mener de yngre har feil fokus. De har høye tanker om seg selv og avfeier desverre alt for mange og lever deretter lenge som singel fordi hun har et håp at en skinnende ridder i hvit hest skal banke på døra. Når de når 30 så innser de at det er bare i eventyr sånt kan skje

Anonymkode: e7670...068

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i midten av førtiårene og hadde ikke hatt noe problem med å date en mann rundt 30, forutsatt at vi var på samme sted i livet og at han ikke ønsket barn. Liker yngre menn og lekenheten deres, og er åpen for å bli sjekket opp av alt fra ca 30 og opp til egen alder. Skal du få gjennomslag hos meg er det dog viktig å skjønne at jeg ikke trigges av samme sjekkemetoder som yngre damer gjerne gjør. Jeg gidder ikke å leke gjemsel og spille spill. Vær ærlig, vis interesse og behandle meg med respekt, så kommer du langt. :)

Anonymkode: 2dd1a...19f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du skal ha stor pikk og være usedvanlig god i senga for at noen med et helt seksuelt liv bak seg skal gidde å ligge med deg. Er stort sett yngre og uerfarne jenter som tar til takke med så store aldersforskjeller for de vet ikke hvor bra sex kan være og at eldre menn er de beste elskerne 

Anonymkode: fa071...c23

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Du skal ha stor pikk og være usedvanlig god i senga for at noen med et helt seksuelt liv bak seg skal gidde å ligge med deg. Er stort sett yngre og uerfarne jenter som tar til takke med så store aldersforskjeller for de vet ikke hvor bra sex kan være og at eldre menn er de beste elskerne 

Anonymkode: fa071...c23

:klo:

Anonymkode: 1f6d7...202

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...