Gå til innhold

Er det ille og like eldre damer? SingelLife


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har veldig lyst og finne noen jeg kan date men hvordan skal jeg oppsøke eldre damer? Tips takk :)

 

Anonymkode: fe05e...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mye eldre? Er vel greit å bruke nettdatingsider. Jeg er selv kvinne på 40 år, som dater yngre menn, men ingen under 30 år. 

Anonymkode: 577db...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettdatingsider funker dårlig. Ender opp med useriøse svar og evnt ingen svar da de predømmer deg at du ønsker kun sex.

Såppass ja :) 40år er jo en fin alder det er det ikke`? Jeg selv er 29 og jobber som Forsikringsrådgiver, derfor jeg skriver som anonym :)

Jeg selv ser etter noen på 40+.

Anonymkode: fe05e...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah! Det kan du bare glemme.

Anonymkode: 4c6d3...1a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du? bare glemme hva?

Anonymkode: fe05e...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker det ikke med nettdating for deg, så kan du kansje prøve å treffe noen på byen i helgen. Ville forresten ikke kalt kvinner på 40 eldre hvis du selv er 29. Noe jeg tviler litt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Vinnerloddet skrev:

Funker det ikke med nettdating for deg, så kan du kansje prøve å treffe noen på byen i helgen. Ville forresten ikke kalt kvinner på 40 eldre hvis du selv er 29. Noe jeg tviler litt på.

Han mener nok eldre enn seg selv..

Anonymkode: c049c...498

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldre damer liker gjerne menn som vet forskjellen på og/å, eller heller ta alt muntlig...

Er selv nærmere 40, kunne gjerne hatt en som var yngre ;) 

Jeg er ikke på byen å treffe, ferdig med det. Nett er uten tvil lettest for den første kontakten.

Anonymkode: ef94b...a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener nok eldre enn meg selv ja :) 

Jeg tørr jo ikke gå frem til noen på byen da jeg er usikker på om de er gift og full pakke og da blir det bare kleint :fnise:

Anonymkode: fe05e...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? bare glemme hva?

Anonymkode: fe05e...8c0

Du er 29 og vil ha ei over 40? Og så nevner yrket forsikringsrådgiver..?? Tror de eneste du kan få er de 40 åringene som har oppførsel som 19 åringer. Dritings, enorme utringede overdeler og 3-4 stk de vandrer mellom samt har 3-4 barn med ulike fedre.

 

Anonymkode: 4c6d3...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig kresen så tror ikke det blir problemet. Og yrket har vell ikke noe med dette og gjøre, det har KUN å gjøre med min anonymitet :) Men jeg forstår hva du vil frem til, men dette var ikke spørsmålet.

Anonymkode: fe05e...8c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er 29 og vil ha ei over 40? Og så nevner yrket forsikringsrådgiver..?? Tror de eneste du kan få er de 40 åringene som har oppførsel som 19 åringer. Dritings, enorme utringede overdeler og 3-4 stk de vandrer mellom samt har 3-4 barn med ulike fedre.

 

Anonymkode: 4c6d3...1a3

Duger helt fint for å få tømt seg for helgen.  Eldre damer er for sex, ikke forhold

Anonymkode: 425f3...8f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Duger helt fint for å få tømt seg for helgen.  Eldre damer er for sex, ikke forhold

Anonymkode: 425f3...8f2

Der tar du feil.

Anonymkode: 4c6d3...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Der tar du feil.

Anonymkode: 4c6d3...1a3

Han gjør nok det.

Anonymkode: fe05e...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han gjør nok det.

Anonymkode: fe05e...8c0

Eeehh....  Ikke sånn som jeg ser det, men vi er jo alle forskjellige. Jeg synest eldre damer er de klart beste sex-partnere, men jeg kunne aldri  ha tenkt meg å innlede et seriøst forhold til noen av dem. Nå snakker jeg om damer minimum 12-15 år eldre, ikke 4-5.

Anonymkode: 425f3...8f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eeehh....  Ikke sånn som jeg ser det, men vi er jo alle forskjellige. Jeg synest eldre damer er de klart beste sex-partnere, men jeg kunne aldri  ha tenkt meg å innlede et seriøst forhold til noen av dem. Nå snakker jeg om damer minimum 12-15 år eldre, ikke 4-5.

Anonymkode: 425f3...8f2

Helt klart, men vil tro det finnes noen som ønsker mere :)

Hadde en flørt med ei frøken på 40 og det var det beste jeg har vært sammen, men hun var gift og det fant jeg ut litt sent, og da ble det slutt, men vi fikk faktisk følelser for hverandre eller det var ihvertfall oppfatningen av det.

Anonymkode: fe05e...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt klart, men vil tro det finnes noen som ønsker mere :)

Hadde en flørt med ei frøken på 40 og det var det beste jeg har vært sammen, men hun var gift og det fant jeg ut litt sent, og da ble det slutt, men vi fikk faktisk følelser for hverandre eller det var ihvertfall oppfatningen av det.

Anonymkode: fe05e...8c0

Hehe .... Mange gifte i 40-åra som vil ha noe "ungt og sprekt" innimellom. Må prøve å ikke legge for mye følelser i det.

Anonymkode: 425f3...8f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart uten tvil, men ikke alltid like lett :)

Anonymkode: fe05e...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nå er jeg nesten i samme situasjon som TS her, men jeg har sett meg ut (høres verre ut enn det er😉) en singel dame som er litt eldre enn meg (8-12år eldre der altså). Har litt kontakt i gjennom min rolle på jobben, problemet er at jeg ikke vet hvordan jeg skal komme meg inn på det temaet uten at jeg risikerer at det blir skikkelig flaut for å si det sånn 😅 

Skal jeg skrive et anonymt brev å legge i postkassa eller er det noen som har forslag? 😁 Vi har allerede snakket såvidt om tidligere forhold og at vi (enige der altså) ikke skal inn i noe nytt forhold nå... er det et tegn jeg kan ta på at hun kansje er klar for FF eller er det løst snakk?

Anonymkode: 74c59...80b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.5.2018 den 13.53, AnonymBruker skrev:

Hei

Jeg har veldig lyst og finne noen jeg kan date men hvordan skal jeg oppsøke eldre damer? Tips takk :)

 

Anonymkode: fe05e...8c0

jeg er 27 og roter med en kvinne på 38. Det er svært sjeldent at menn driver på med kvinner som er endel eldre, da kvinner veldig fort mister utseende sitt og det er utseende som tiltrekker menn mest. Hun jeg holder på med er personelig trener og helt sinnsyk kropp, samtidig så er hun verdens beste, ordentlig varm, god og snill. hun har kropp til en 20 åring så det går fint :)

Anonymkode: aa7a7...64c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...