Gå til innhold

Er det ille og like eldre damer? SingelLife


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har veldig lyst og finne noen jeg kan date men hvordan skal jeg oppsøke eldre damer? Tips takk :)

 

Anonymkode: fe05e...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mye eldre? Er vel greit å bruke nettdatingsider. Jeg er selv kvinne på 40 år, som dater yngre menn, men ingen under 30 år. 

Anonymkode: 577db...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettdatingsider funker dårlig. Ender opp med useriøse svar og evnt ingen svar da de predømmer deg at du ønsker kun sex.

Såppass ja :) 40år er jo en fin alder det er det ikke`? Jeg selv er 29 og jobber som Forsikringsrådgiver, derfor jeg skriver som anonym :)

Jeg selv ser etter noen på 40+.

Anonymkode: fe05e...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah! Det kan du bare glemme.

Anonymkode: 4c6d3...1a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du? bare glemme hva?

Anonymkode: fe05e...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker det ikke med nettdating for deg, så kan du kansje prøve å treffe noen på byen i helgen. Ville forresten ikke kalt kvinner på 40 eldre hvis du selv er 29. Noe jeg tviler litt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Vinnerloddet skrev:

Funker det ikke med nettdating for deg, så kan du kansje prøve å treffe noen på byen i helgen. Ville forresten ikke kalt kvinner på 40 eldre hvis du selv er 29. Noe jeg tviler litt på.

Han mener nok eldre enn seg selv..

Anonymkode: c049c...498

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldre damer liker gjerne menn som vet forskjellen på og/å, eller heller ta alt muntlig...

Er selv nærmere 40, kunne gjerne hatt en som var yngre ;) 

Jeg er ikke på byen å treffe, ferdig med det. Nett er uten tvil lettest for den første kontakten.

Anonymkode: ef94b...a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener nok eldre enn meg selv ja :)