AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #41 Skrevet 14. mai 2018 På 12.5.2018 den 12.31, Lee Jones skrev: En høy mann har ofte lengre penis. Siden du er så lav vil jeg tro at en høy mann vil bunne deg under sexen, noe som kan gå ut over sexlivet. Hatt forhold til to lave menn, jeg var faktisk høyere (175), enorme peniser som bunnet meg begge to. Anonymkode: 5d602...60e
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #42 Skrevet 14. mai 2018 På 12.5.2018 den 15.56, AnonymBruker skrev: Faen som jeg hater å være mann. Anonymkode: 65a0c...d33 Bli kvinne da vel! Jeg er kvinne, 179 høy, bredbygget med store hender og føtter, bred rygg, osv. Tynne spinkle menn på 180 virker små ved siden av meg...og de liker det IKKE! Var på date med en og så bare hvordan fjeset hans falt da vi møttes og jeg var et par cm høyere enn han. Han var en gentleman han da, og vi tok en koselig prat over en kaffe, men... Anonymkode: c09a8...502
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #43 Skrevet 14. mai 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hatt forhold til to lave menn, jeg var faktisk høyere (175), enorme peniser som bunnet meg begge to. Anonymkode: 5d602...60e Ja særlig. Ingen kvinner ordlegger seg slik. Tydelig at du er en lav mann som frykter for et dårlig rykte... Anonymkode: 0cdec...9c0
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #44 Skrevet 14. mai 2018 10 timer siden, FrodeF skrev: Er du helt skada? Det er irrelevant hvor høy ts er, alle kan ha preferanser uten at noen med ditt intelligensnivå skal påstå at det er feil. Kan ikke en med brune øyne foretrekke noen med blå? Blir det også feil i hodet ditt? Selvfølgelig kan noen med barn nekte å dra på date med andre som også har det. Det er litt spesielt å ha krav til andre som man ikke innfrir selv. Hva med dette: feit kvinne, som kun går etter veltrente hunks? Lov å ha preferanser, ja vel. Men oddsene blir dårlige. Anonymkode: 0cdec...9c0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå