Gå til innhold

Han ser så lav ut...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du bekymrer deg helt unødvendig. Han er sikkert ikke interessert i en dverg.

Anonymkode: 7ccc2...ae3

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

TS - du er jo temmelig liten selv dag. Komplekser for egen høyde?

Anonymkode: 0cdec...9c0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Veldig glad høyde ikke er noe jeg bryr meg særlig om. Greit at man synes høye menn er finest (som jeg synes lavere, dvs. 170-180, er sexy), men å utelukke noen kun basert på høyde høres sært ut. Tenk om drømmemannen din på alle andre måter er 170 cm, da er det nei takk? Jeg har datet gutter/menn mellom 162 og 195, høyde har aldri vært et issue (jeg er 166). 

Anonymkode: be4d4...d94

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ikke hør på neka her ts. Preferanser er faktisk lov å ha. Vi har alle våre egne

Anonymkode: e2a81...b04

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så utrolig fordomsfullt og patetisk. Håper han takker nei, hvis du vil møte han. Han fortjener bedre. 

Anonymkode: 1885a...829

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke hør på neka her ts. Preferanser er faktisk lov å ha. Vi har alle våre egne

Anonymkode: e2a81...b04

Det er lov å ha preferanser ja. Men poenget her er at Ts også er lav, og godt under snitthøyde for kvinner. Så dette blir som om en som har barn skulle si nei til å date en annen med barn, fordi barn er så slitsomt.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kun datet menn fra 183 cm og oppover tidligere. Jeg liker at mannen er den høye og beskyttende. Men som flere av dere påpeker; det kan godt hende han er mer enn høy nok, særlig for meg som er såpass lav selv. Og han ser sikkert flust av "skavanker" hos meg også, men det er jo lov å ha preferanser :) Jeg møter ham, også tar vi det derfra :)

Anonymkode: 2d304...ebd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så utrolig fordomsfullt og patetisk. Håper han takker nei, hvis du vil møte han. Han fortjener bedre. 

Anonymkode: 1885a...829

Han har bedt meg på date, da. Dessuten: Mange kvinner SPØR faktisk om høyde og avviser på bakgrunn av det. Jeg har tross alt ikke spurt fyren selv om jeg lurer og er redd det kan være ødeleggende. Jeg vil i det minste gi ham en sjanse.

AnonymBruker
Skrevet

Det var en jeg trodde var lav. Så jeg tok mot til meg og skrev: "Kan jeg spørre hvor høy du er?" Det viste seg at han var 183. :)

Anonymkode: 4a8b3...233

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En annen match ser også litt lav ut på noen bilder. Men han er 186.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var en jeg trodde var lav. Så jeg tok mot til meg og skrev: "Kan jeg spørre hvor høy du er?" Det viste seg at han var 183. :)

Ble det date eller ikke?

183 er jo lavere enn idealet på 185+

Anonymkode: cb0ae...cfa

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble det date eller ikke?

183 er jo lavere enn idealet på 185+

Du er latterlig. 180 er gjennomsnittet. Det ble ikke date av andre grunner.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han har bedt meg på date, da. Dessuten: Mange kvinner SPØR faktisk om høyde og avviser på bakgrunn av det. Jeg har tross alt ikke spurt fyren selv om jeg lurer og er redd det kan være ødeleggende. Jeg vil i det minste gi ham en sjanse.

Hvis han allerede har bedt deg på date, er det jo litt pinlig å spørre om høyde. Du kan kanskje svare at du har lyst å chatte litt mer først. Og deretter kan du flette inn spørsmål om høyde. :)

AnonymBruker
Skrevet
På 12.5.2018 den 12.31, Lee Jones skrev:

En høy mann har ofte lengre penis. Siden du er så lav vil jeg tro at en høy mann vil bunne deg under sexen, noe som kan gå ut over sexlivet.

Sprøyt

Anonymkode: ec490...100

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på date med en en gang som var 165 cm. Jeg er 168. Jeg tok en sjans for jeg ville se hvordan han var. Det ble noe kleint for min del fordi han var TYNN i tillegg og dermed så ENDA lavere ut. 3 cm lavere enn meg men så ut som 10-15 cm lavere. Veldig hip type, men det hjalp ikke stort. Fikk penisbilde, og den var for stor for meg - 20 cm. 

Anonymkode: a32d0...056

AnonymBruker
Skrevet

En jente ville ikke møte meg da hun fant ut høyden min som er 181. At hun var 154 gjorde ikke saken bedre, hun hadde sine preferanser....

Anonymkode: ee2cc...775

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
On 5/12/2018 at 3:56 PM, AnonymBruker said:

Faen som jeg hater å være mann.

Anonymkode: 65a0c...d33

Hvorfor det? Du kan ta en naturvitenskaplig utdanning eller noe annet statusyrke, kle deg i dress og du vil bli tatt mer seriøst enn enhver kvinne i samme stiling med mer kunnskap og kompetanse

Anonymkode: 0cbef...2b8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? Du kan ta en naturvitenskaplig utdanning eller noe annet statusyrke, kle deg i dress og du vil bli tatt mer seriøst enn enhver kvinne i samme stiling med mer kunnskap og kompetanse

Hva hjelper det å bli tatt seriøst i arbeidslivet når alt han vil er å ha sex?

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva hjelper det å bli tatt seriøst i arbeidslivet når alt han vil er å ha sex?

Men da handler det ikke om kjønn, det handler om interesser og prioriteringer. Da kunne jeg sagt at der var fælt å være kvinne, fordi min interesse og lidenskap ville vært enklere om jeg var mann. Det er en type sytementalitet. 

Skrevet (endret)
På 13.5.2018 den 7.01, AnonymBruker skrev:

Det er lov å ha preferanser ja. Men poenget her er at Ts også er lav, og godt under snitthøyde for kvinner. Så dette blir som om en som har barn skulle si nei til å date en annen med barn, fordi barn er så slitsomt.

Er du helt skada? 

Det er irrelevant hvor høy ts er, alle kan ha preferanser uten at noen med ditt intelligensnivå skal påstå at det er feil. 

Kan ikke en med brune øyne foretrekke noen med blå? Blir det også feil i hodet ditt? 

Selvfølgelig kan noen med barn nekte å dra på date med andre som også har det. 

Endret av FrodeF
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...