Gå til innhold

Konsekvenser av å bli/flytte...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har valgt å bli boende på hjemstedet til barnas far, slik at han skal få så mye kontakt med de som mulig. Jeg har ikke noe nettverk her, og må klare alt alene. Vel. har ihvertfall ikke det nå, og jeg vet heller ikke om jeg noen gang kommer til å få det her..I det siste har jeg begynt å tenke på at dette kanskje kan bli brukt mot meg ved en evt. barnefordelingsak. Jeg føler at svigerfamilien ikke alltid synes jeg gjør en god nok jobb med barna, at det at jeg er alene blir brukt mot meg..Selv har de jo mange å støtte seg til, og de har jo liksom alt da..Huff, det er kanskje galt av meg å tenke slik - må ikke bli helt paranoid - men jeg ville ikke bli overrasket over om de anså saken slik, eller at de ville gjøre alt som stod i deres makt for å få det som de ville. Jeg tenker at kanskje hadde det vært best å flyttet mens jeg hadde "sjansen"...

Har andre noen tanker om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Ser at ingen har svart, men jeg trenger bare å få utløp for litt mere frustrasjon...Noen ganger angrer jeg så sterkt på at jeg har blitt boende her. Jeg føler at eksen min bruker meg som en "søppelbøtte". Vi drar ofte på turer med ungen osv. Dette fordi jeg ikke har kontakt med andre her, og fordi jeg vil at barnet vårt skal ha kontakt med begge sine foreldre sammen. Det fungerer ganske bra, men min eks. tror visst at da skal vi snart bli sammen igjen. Det tror visst andre også....Men jeg har ikke noe ønske om det. Dessuten beklager hans seg hele tiden over sin egen situasjon - livet han er så fælt..Han har da ihvertfall litt mere tilknytning her enn det jeg har. Ser ikke ut til at han bryr seg no om hvordan jeg har det. Har bl.a sagt at det ikke er meg han tenker på, men ungen. Og at det er derfor jeg må bo her. Og han har alltid en teori om hvorfor det gikk galt med oss...helt gale teorier selvsagt. Han ser ikke ut til å ha skjønt poenget i det hele tatt. En annen ting som også irriterer meg sterkt er at vi alltid skal gjøre ting sammen når han har ungen, mens når jeg har ungen så passer det nesten aldri for han.....huff....

Beklager at jeg sender ut denne frustrasjonen - dere er vel lei av å lese om slike problemer men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...