Gå til innhold

Beste måten å finne kjæreste for godt voksne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjører mc og har veteranbil, derfor har det vært "enkelt" å treffe menn. 

Utvalget blir vel mer snevert når man kun trener og er med barna etter jobb, selv om det burde være mulig å treffe fedre i samme situasjon via ungene? 

En utadvendt jobb er heller ikke noe minus. 

Anonymkode: 52a55...010

Ok så det er altså den slags type menn du har siktet deg inn på.

Det er jo ikke sammenlugnbart da flere av oss ønsker mer edruelige, ikkerøykende og mer oppegående menn med andre interesser enn bil, motor, øl og amcartreff.

Anonymkode: 0f05c...dff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han dukker opp når du minst aner det :fnise:

Anonymkode: e45b5...c5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei dame på 45 & har også prøvd nettdating,men gidder ikke betale mange tusen for et abbonemang !! Flår seg jo økonomisk på det :P Har Alldri treffe noen av interesse dessverre ...Tror faktisk mer på tilfeldige møter  og ekte kjærlighet xxx 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Blomsten3 skrev:

Jeg er ei dame på 45 & har også prøvd nettdating,men gidder ikke betale mange tusen for et abbonemang !! Flår seg jo økonomisk på det :P Har Alldri treffe noen av interesse dessverre ...Tror faktisk mer på tilfeldige møter  og ekte kjærlighet xxx 

Så du tror ikke man kan møte noen på nett og at det kan bli "ekte kjærlighet"??? For en litt rar tankegang...

Og det behøver vel ikke koste flere tusen for å melde seg inn på nettdatingssider. Dessuten finnes det også gratis FB sider ;-)

Anonymkode: 3aa3b...5f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.5.2018 den 23.07, AnonymBruker skrev:

hei, hvordan er det mulig å treffe en på dette forumet? Er det lov å utveksle data?

Anonymkode: 09b5d...434

 

På 13.5.2018 den 8.34, AnonymBruker skrev:

Det er jo bare å sende personlig melding til interessante.

Anonymkode: 0ddc4...33c

Det er litt lettere å få kontakt - ihvertfall bli kontaktet - om man ikke trykker på anonymknappen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.5.2018 den 12.17, AnonymBruker skrev:

Han dukker opp når du minst aner det :fnise:

Anonymkode: e45b5...c5f

 

Det er i så fall helt feil for dem som har blitt litt eldre! Det er ingen som bare dukker opp.

ts

Anonymkode: cb144...1f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.5.2018 den 15.51, Kreator skrev:

Kommer nok litt an på alder og hvilke krav du har. Single menn med "alt på stell" (som damene liker å si) har typisk en travel yrkeskarriere og en god del av oss er deltidsforeldre i tillegg. Også har vi venner og normal sosial omgang. Den lille tiden vi da har igjen til fritidsaktiviteter går da typisk til intensive treningsøkter (løper, sykler, jager ball, bygger kropp whatever). Også forsøker vi jo og finne oss nye kjærester i tillegg (går på dates)! Tro meg, du får ikke bedre odds for å finne noen enn du gjør ved å bruke appene for å finne kandidater / dates. Dette gjelder motsatt vei også, travle kvinner, og det gjør det dessverre ikke enklere, tvert om!

Ja, folk liker å hevde at online dating ikke funker, men forskningen viser det motsatte. Det betyr selvfølgelig ikke at det funker for alle, eller at det er mye enklere å finne noen online enn ellers, men det er i hvertfall mye mer tidseffektivt. Ulempen med online dating er at kvinner finner få matcher fordi vi menn både suger på å skaffe oss gode bilder og vi er generelt mye mindre bildepene enn damene. Men til tross for det, så er min erfaring at apper funker mye bedre for travle voksne mennesker enn de fleste andre alternativene.

 

Jeg ser at du nok har helt rett, men er så lei av datingen. Det er samme fremgangsmåte gang på gang... Blir lei av de innledende rundene. Men det er vanskeligere utenom, og på byen er folk ofte mindre selektive og veldig på, og nesten mer vanskelig å forstå hensikten...

ts

Anonymkode: cb144...1f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.5.2018 den 15.51, Kreator skrev:

Kommer nok litt an på alder og hvilke krav du har. Single menn med "alt på stell" (som damene liker å si) har typisk en travel yrkeskarriere og en god del av oss er deltidsforeldre i tillegg. Også har vi venner og normal sosial omgang. Den lille tiden vi da har igjen til fritidsaktiviteter går da typisk til intensive treningsøkter (løper, sykler, jager ball, bygger kropp whatever). Også forsøker vi jo og finne oss nye kjærester i tillegg (går på dates)! Tro meg, du får ikke bedre odds for å finne noen enn du gjør ved å bruke appene for å finne kandidater / dates. Dette gjelder motsatt vei også, travle kvinner, og det gjør det dessverre ikke enklere, tvert om!

Ja, folk liker å hevde at online dating ikke funker, men forskningen viser det motsatte. Det betyr selvfølgelig ikke at det funker for alle, eller at det er mye enklere å finne noen online enn ellers, men det er i hvertfall mye mer tidseffektivt. Ulempen med online dating er at kvinner finner få matcher fordi vi menn både suger på å skaffe oss gode bilder og vi er generelt mye mindre bildepene enn damene. Men til tross for det, så er min erfaring at apper funker mye bedre for travle voksne mennesker enn de fleste andre alternativene.

Jeg synes det er innmari vanskelig det der med online dating - for det er så mange «nolduser» blandt menn. Spørsmål om sexpreferanser og intense «gal ekskoneskildringer» før en har møttes osv er skrekkelig teit! Dessuten - om en er 45 og ikke ser sånn «halvgærn» ut, blir det hele en svært overveldende opplevelse. Og jeg er ikke engang av de vakreste... Sletta hele greia jeg. Fritidsinteresser er typisk jenteinteresser og de få menna vi har er homofile, så jeg er litt stuck i singeltilværelsen jeg. Men han kan sikkert komme rekende på ei fjøl... 🙈 

Anonymkode: f4d7e...de8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.5.2018 den 23.12, Jentadi skrev:

41 år og fant drømmekjæresten på Match. Ingen gode råd å gi utover å være deg selv.

 

Jeg har forsøkt Tinder og Sukker, men ga opp Match. Kanskje gi det en sjanse, men det er kanskje de samme personene på alle disse sidene?

ts

Anonymkode: cb144...1f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ikke pakke ryggsekken, ta med kano, og dra på langtur langt inn i skogen. Eller for å si det sånn dra på der du har interesse i noe, der vil du finne likesinnede, og hvorfor ikke komme i prat med noen, igjennom praten finner du ut at her er visst noen som har noe som jeg ser etter. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg synes det er innmari vanskelig det der med online dating - for det er så mange «nolduser» blandt menn. Spørsmål om sexpreferanser og intense «gal ekskoneskildringer» før en har møttes osv er skrekkelig teit! Dessuten - om en er 45 og ikke ser sånn «halvgærn» ut, blir det hele en svært overveldende opplevelse. Og jeg er ikke engang av de vakreste... Sletta hele greia jeg. Fritidsinteresser er typisk jenteinteresser og de få menna vi har er homofile, så jeg er litt stuck i singeltilværelsen jeg. Men han kan sikkert komme rekende på ei fjøl... 🙈 

Anonymkode: f4d7e...de8

Ja forstår at det kan være overveldende å være dame med mange matcher. Men da kan du samtidig også tillate deg å ha strenge krav da, og kjapt ekskludere noldusene. Hvis alle er nolduser så burde det være en kjapp affære, sammenlignet med å gå på en date. Hvis de ikke alle er nolduser så har du vel et par kandidater igjen du kan chatte litt med og se om det frister å treffe de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.5.2018 den 10.31, AnonymBruker skrev:

Ok så det er altså den slags type menn du har siktet deg inn på.

Det er jo ikke sammenlugnbart da flere av oss ønsker mer edruelige, ikkerøykende og mer oppegående menn med andre interesser enn bil, motor, øl og amcartreff.

Anonymkode: 0f05c...dff

Godt å høre at du er så fordomsfri da...

Anonymkode: 0ddc4...33c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Kreator skrev:

Ja forstår at det kan være overveldende å være dame med mange matcher. Men da kan du samtidig også tillate deg å ha strenge krav da, og kjapt ekskludere noldusene. Hvis alle er nolduser så burde det være en kjapp affære, sammenlignet med å gå på en date. Hvis de ikke alle er nolduser så har du vel et par kandidater igjen du kan chatte litt med og se om det frister å treffe de?

Joda, og humoren i det hele må nok tas på egen kappe tenker jeg. Jeg er nok litt vel skeptisk og snar til å «løpe» sånn at de gode kandidatene ikke får tid til å vise seg fram. 

Men ( åh jeg vet at jeg problematiserer) jeg har jo vært gift en gang, og har hatt ett forhold etter det som var seriøse greier, så jeg er liksom blitt så opptatt av hva jeg ikke ønsker meg, at jeg står igjen med ingenting når alt er strøket fra lista. Likevel er jeg jo der at jeg ønsker meg en bestevenn og elsker... Skakke værra enkelt! 

Anonymkode: f4d7e...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.5.2018 den 10.31, AnonymBruker skrev:

Ok så det er altså den slags type menn du har siktet deg inn på.

Det er jo ikke sammenlugnbart da flere av oss ønsker mer edruelige, ikkerøykende og mer oppegående menn med andre interesser enn bil, motor, øl og amcartreff.

Anonymkode: 0f05c...dff

Hvis du er ufrivillig singel så kan det være et tips å ikke være fordomsfull, kan være mange fine menn som kjører trailer og er interessert i bil og motor. 

Anonymkode: 620ae...e49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så du tror ikke man kan møte noen på nett og at det kan bli "ekte kjærlighet"??? For en litt rar tankegang...

Og det behøver vel ikke koste flere tusen for å melde seg inn på nettdatingssider. Dessuten finnes det også gratis FB sider ;-)

Anonymkode: 3aa3b...5f3

Ble kanskje litt feil formulert,sikkert mulig å treffe ekte kjærlighet der .  Bare så mye statusjag og falskt  opplegg med nettdating ,for min del . Ekte kjærlighet og  det å møtes tilfeldighet er noe jeg tror på.Nå er ikke jeg 20 år lenger heller som jeg skriver 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Blomsten3 skrev:

Ble kanskje litt feil formulert,sikkert mulig å treffe ekte kjærlighet der .  Bare så mye statusjag og falskt  opplegg med nettdating ,for min del . Ekte kjærlighet og  det å møtes tilfeldighet er noe jeg tror på.Nå er ikke jeg 20 år lenger heller som jeg skriver 

Skjønner hva du mener. Jeg er selv 48 og relativt realistisk. Så jeg har heller mindre tro på at man møter noen tilfeldig og blir truffet av amors piler. Jeg har heller ikke den opplevelsen fra nettdting som du har om statusjag og falske opplegg.

Anonymkode: 3aa3b...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje greit å ikke forvente for mye av nettdatingen, men heller se på det som litt morsom aktivitet mens man søker etter en kjæreste. Er man heldig så finner man kanskje en, men mest sannsynlig ikke..

 

ts

 

Anonymkode: cb144...1f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎14‎.‎05‎.‎2018 den 22.32, AnonymBruker skrev:

Hvis du er ufrivillig singel så kan det være et tips å ikke være fordomsfull, kan være mange fine menn som kjører trailer og er interessert i bil og motor. 

Anonymkode: 620ae...e49

Joda, bare det at utroskapen florerer innenfor den gruppen menn.

Anonymkode: 4951f...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje greit å ikke forvente for mye av nettdatingen, men heller se på det som litt morsom aktivitet mens man søker etter en kjæreste. Er man heldig så finner man kanskje en, men mest sannsynlig ikke..

 

ts

 

Anonymkode: cb144...1f8

Hmmm... jeg tror dessverre det kan bli utfallet ja siden du tydeligvis allerede mener det er lite sannsynlig at du møter noen på nett.

Anonymkode: 3aa3b...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Joda, bare det at utroskapen florerer innenfor den gruppen menn.

Anonymkode: 4951f...954

Mann 50 her. Det der var noe av det rareste jeg har lest på KG på flere dager.  Hvem er "den gruppen" ?  Er det yrkessjåførene,  eller er det de med motorhobby?  I allefall i den siste gruppen, så er det så mange subkulturer og så mye forskjellige mennesketyper ute og går, at jeg finner uttalelsen merkelig. 

Anonymkode: 94b4a...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...