Gjest Ian Skrevet 14. august 2002 #1 Del Skrevet 14. august 2002 Syns jeg kan registrere en holdning rundt på sexsider på nettet, der det er viktig å latterliggjøre folk som ikke har glede av, og direkte misliker analsex. Det virker som om noen er så dumme, at de ikke tror på folk som for det første ikke har noe som helst erogent der bak, og som ikke syns analsex er hverken godt eller særlig naturlig. Dere må jo skjønne, at voksne folk VET inderlig godt hva de liker eller ikke liker. Hilsen stolt antianalsex-mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Torill Skrevet 14. august 2002 #2 Del Skrevet 14. august 2002 TAKK! TAKKTAKKTAKK!! Finnes det menn som ikke gnåler om å ta en bakfra??? Fantastisk! Du har helt rett, det er en hysterisk overfokusering på hvor "normalt" og nærmest obligatorisk det er å like anal-sex. Jeg er en av dem som aldri har skjønt det, som synes at det finnes så ENORMT mange andre ting man kan gjøre at å få en påle opp der jeg driter virker helt motbydelig... Det er jo ren vold mor et indre organ, tarmene er ikke laget for det... Godt å høre at det finnes skikkelige mannfolk der uten homse-tilbøyeligheter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Exodus Skrevet 14. august 2002 #3 Del Skrevet 14. august 2002 Vold mot indre organer, påle opp der hu driter... Kom igjen!!, sleng mere da vel Hvem er det som latterlig gjør hvem her inne da?? Her inne er det F*en det dummeste en sier at en har glede av anal-sex og liker det, for da kommer de firkanta og sier: hva er så godt og avføring her og der, grisete, grave i gårsdagens mat, ekkelt og kvalmt.. Hvis anal-sex er kvalmt: dvs at vi som liker det er kvalme også da ??? JA voksne folk vet inderlig godt hva de liker, så la folk holde på med det de liker. Og Torill har jeg homse tilbøyeligheter jeg da, Ja kanskje, skulle vært like prektig som deg, da hadde jeg vel vært Normal jeg også... Exodus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na - ikke innlogget Skrevet 14. august 2002 #4 Del Skrevet 14. august 2002 ojojoj...... here we go again............. At dere gidder......... dette ender gang på gang opp med munnhuggeri og latterliggjøring fra begge sider...... bli heller enige om at dere er uenige, og RESPEKTER hverandres synspunkter UTEN latterliggjøring. 10na :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Exodus Skrevet 14. august 2002 #5 Del Skrevet 14. august 2002 Ja det ser slik ut. I`ts on. Exodus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 14. august 2002 #6 Del Skrevet 14. august 2002 I de aller fleste innleggene så er det faktisk anti-analerne som begynner å slenge dritt om analsex, selvfølgelig reagerer da vi som liker det! Det er vel ingen som liker å bli kalt homsete, grisete eller ekkel pga sine lyster? (dersom ikke det i seg selv er en lyst..) Det som ofte er det som provoserer meg personlig i disse diskusjonene, er all den "liksom-fakta-opplysningene" som kommer om analsex, både når det gjelder utførelse, smerte, griseri og hygiene, fra mennesker som aldri engang har forsøkt dette! JEg sier da ikke at dere som ikke liker det skal forsøke, men jeg ber dere la være å uttale dere på en måte som om dere vet hvordan dette faktisk er, for det vet dere ikke før dere har prøvd det! Har dere ikke lyst til å prøve det, helt greit for meg! blåser ærlig talt en lang marsj i hva slags sex dere her inne liker jeg! Men jeg liker ikke at folk slenger drittkommentarer om ting jeg liker, som de selv ikke har erfaring med i det hele tatt! Hvordan kan dere komme her å fortelle meg hvordan det føles, hvor grisete det er, hvor man får bæsj hen, når dere aldri har forsøkt? JEG har forsøkt! JEG kan fortelle dere at JEG aldri har opplevd noen av skremsels-historiene som av og til dukker opp, burde ikke jeg som faktisk ha utøvd denne typen sex vite litt mer om det en en som aldri har prøvd? Jeg dømmer ingen på grunnlag av hva slag sex de har, men jeg blir irritert på folk som bedrevitende forteller meg at jeg er grisete fordi jeg liker noe de ikke liker, eller ønsker å finne ut av om de liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 14. august 2002 #7 Del Skrevet 14. august 2002 Jeg har aldri prøvd analsex, og tror ikke jeg kommer til å gjøre det. Blir det virklig ikke noe gris av det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 14. august 2002 #8 Del Skrevet 14. august 2002 Enig med aline her. Fatter ikke hva som er poenget med å henge ut de som har analsex, eller at de som har analsex ikke kan leve med at andre faktisk ikke tenner på det? Man bør få lov til ha sex slik man måtte ønske så lenge dette skjer på egne og partnerens premisser, uten at man skal få høre at man er "syk/unormal/gris" om man har det, eller at man skal få høre hvor feige/umodne/uerfarne innenfor sex om man ikke tenner på analsex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 14. august 2002 #9 Del Skrevet 14. august 2002 Jeg har aldri opplevd at det blir noe gris av det ihvertfall. Og jeg gjør ikke annet en å gå på do før jeg har sex... vet ikke om det trengs det heller, men det er bare noe jeg føler er rett for meg å gjøre. Dersom vi hadde gått rundt med avføring i endetarmen til enhver tid, ville ikke det medført at vi hadde måttet bæsje hver gang vi gikk på do? Man må jo ikke det heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Exodus Skrevet 14. august 2002 #10 Del Skrevet 14. august 2002 Jaja aline, vi to er iallefall noen syke individer som liker å grave i gårsdagens mat osv... For det er jo så grisete og ekkelet og osv osv osv EEMmm hvor er det som skal fortelle oss det nå da,,, hmmm er de ikke her.. Vel vel, det kommer vel tenker jeg.... og Ian dere anti anti folka blir hengt ut,, stakkars dere. Daaaaaaaaakal, hvem er det som egentlig blir hengt ut ?... Greit nok jeg kan skrukke på nesen når jeg hører om forskjellige ting jeg også, men synest IKKE det er greit og dømme andre fordi.. Skjønner ikke hva folk hisser seg så opp for heller når det gjelder anal-sex.. Hadde jeg fks sagt at: Incest er en fin ting mellom voksne og barn, da hadde jeg forstått reaksjoner. Hadde reagert selv om jeg hadde sett det, men dette er IKKE så alvorlig... Dette handler om en frivillig sex mellom to voksne personer og hva de velger og gjøre. Om det hadde vært tvungen så hadde jeg forstått reaksjoner.... Exodus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 14. august 2002 #11 Del Skrevet 14. august 2002 Folk er forskjellige og vi tenner på ulike ting, enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest doriansen Skrevet 14. august 2002 #12 Del Skrevet 14. august 2002 Folk som er anti-anal? Har det blitt en folkebevegelse av det? Ellers vil jeg si at analsex er et tema som "mister" mye i en diskusjon, ugh dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 14. august 2002 #13 Del Skrevet 14. august 2002 Jeg håper de som er så heftig i mot analsex faktisk har forsøkt det og har noe å bygge på??? Jeg kan med trygt si at det ikke er helt min greie - men jeg vet fordi jeg har forsøkt. Det var ikke det at det var så "motbydelig" som jeg ser folk her mener , men jeg fant det ubehagelig. Så - dere som liker det - kos dere med det! Dere andre - konsentrer dere om dere selv, dere har vel noen "lyter" dere og?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå