Gjest glamourgirl Skrevet 1. mars 2005 #61 Del Skrevet 1. mars 2005 EU-reka? Har hun også vært her og skrevet? *snuser* RÆGA, det heter RÆGA! Og herved følger et lite RÆGErick: Ei haleløs ræge fra lista sa, jeg har halen min mista og derfor hun gren jeg er ei mer pen så legg meg så derfor i kista! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #62 Del Skrevet 1. mars 2005 En brystfager kvinne fra sør var en dag her i dårlig humør hun slet og hun strevde ja, hun satt og skrevde og det ble sånn en festlig odør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 1. mars 2005 #63 Del Skrevet 1. mars 2005 :o :vise-finger-smiley: *mistenksom* hvem har sagt at jeg har store pupper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #64 Del Skrevet 1. mars 2005 :oops: Hvem har eventuelt sagt at du IKKE har det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 1. mars 2005 #65 Del Skrevet 1. mars 2005 :oops: Suzy kanskje? Skylder på henne, hun har gått nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #66 Del Skrevet 1. mars 2005 Spørs om det ikke var henne, høres logisk ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. mars 2005 #67 Del Skrevet 3. mars 2005 HA! :-? Du vet da godt at jeg markedsfører forstellet ditt ved enhvert anledning Glammy - jeg er sjokkert over bakvaskelsene fra din side (han blå gjør jo hva som helst så han er jeg ikke overrasket over ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #68 Del Skrevet 4. mars 2005 Bakvasking er undervurdert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 4. mars 2005 #69 Del Skrevet 4. mars 2005 Hm.. du sier no.. hva med en langsom bakvaskelse med myk frotteklut, Truffelgutt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #70 Del Skrevet 4. mars 2005 Njaaa... Bend over, honey! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. mars 2005 #71 Del Skrevet 5. mars 2005 hvilken prikk er det snakk om her. er det den over i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2005 #72 Del Skrevet 5. mars 2005 To kjærringer snakka sammen om mannens kroppsdeler og deres favoritter og den ene sa "Navlen, den er liksom prikken over i-en" HOHOHO SNAP KOR MORRO :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #73 Del Skrevet 11. mars 2005 Spørsmålet er jo hvor langt over i'en prikken befinner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. mars 2005 #74 Del Skrevet 11. mars 2005 Og om i'en holder seg eller veldig fort blir en j.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #75 Del Skrevet 11. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå