Gjest glamourgirl Skrevet 1. mars 2005 #41 Del Skrevet 1. mars 2005 Nå må dere for pokker ikke spore av Adam Clayton tråden min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #42 Del Skrevet 1. mars 2005 Tanta mi trodde det het Reven overrasker isen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 1. mars 2005 #43 Del Skrevet 1. mars 2005 Rakettisen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 1. mars 2005 #44 Del Skrevet 1. mars 2005 Adam Clayton liker rakettis, og han har prikker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 1. mars 2005 #45 Del Skrevet 1. mars 2005 Vel er jeg lett redusert pga sykdom .. men så vidt jeg kan se sier du han har pikker... det var da voldsomt .. ikke bare en men flere :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #46 Del Skrevet 1. mars 2005 Adam Clayton liker rakettis' date=' og han har prikker! [/quote'] Men noen stor poet er han ikke, jf. en annen av de viktige debattene her på Skråblikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. mars 2005 #47 Del Skrevet 1. mars 2005 Tanta mi trodde det het Reven overrasker isen. Det kan jo hende hun har rett - hvis isen er tynn må reven være forsiktig med å overraske den - den kan knekke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 1. mars 2005 #48 Del Skrevet 1. mars 2005 :o Dere skriver så fort at jeg ikke klarer å henge eller følge med! Klynk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #49 Del Skrevet 1. mars 2005 :o Dere skriver så fort at jeg ikke klarer å henge eller følge med! Klynk... Du har da skrevet i mange tråder, du! *snuser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. mars 2005 #50 Del Skrevet 1. mars 2005 :o Dere skriver så fort at jeg ikke klarer å henge eller følge med! Klynk... Du skal være fornøyd så lenge du rekker å henge etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 1. mars 2005 #51 Del Skrevet 1. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. mars 2005 #52 Del Skrevet 1. mars 2005 Sjebber du nå igjen? *mistenksom* :o :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 1. mars 2005 #53 Del Skrevet 1. mars 2005 For meg er sjebbe fortsatt en fisk... så jeg må tenke hver gang (og det er hardt det) ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #54 Del Skrevet 1. mars 2005 LilleBille, har du lagt merke til at avataren din har begynt å halte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 1. mars 2005 #55 Del Skrevet 1. mars 2005 :o .. får gå hjem og hvile meg litt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 1. mars 2005 #56 Del Skrevet 1. mars 2005 LilleBille' date=' har du lagt merke til at avataren din har begynt å halte?[/quote'] Til informasjon, dette sitatet har ingenting med det jeg skal skrive å gjøre, jeg bare syntes det var så morsomt! Men en ting jeg vil vite er hvordan du kan sjebbe, rakettise og snuse når jeg har skrevet, men pule vil du ikke? *fortsatt snurt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #57 Del Skrevet 1. mars 2005 Allerede i innlegg nr. 60 gikk det opp et lys for henne. EUreka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #58 Del Skrevet 1. mars 2005 EU-reka? Har hun også vært her og skrevet? *snuser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 1. mars 2005 #59 Del Skrevet 1. mars 2005 Allerede i innlegg nr. 60 gikk det opp et lys for henne. EUreka! Hvilket innlegg var det? *smiler uskyldsblått* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #60 Del Skrevet 1. mars 2005 Hvilket innlegg var det? *smiler uskyldsblått* Nei, jeg (over)vurderte deg et lite øyeblikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå