Gå til innhold

Tinder og desperate menn


solmåneogstjerner

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er lov å le. Det er jo ganske morsomt hvor tydelig biologien kommer frem på sånne datingapper.

Menn jakter ned alt de kan sette spermen sin i.

Kvinner screener potensielle menn som kan gi gener til ungene deres.

Welcome to Tinder.

Anonymkode: acdfe...ab6

Hva med kvinner som ikke vil ha barn da?

 

Anonymkode: c79c5...e70

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, RoH skrev:

Glem det 

Glem hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chat med dem da, ts! Vil vite om fremgangsmåten deres!

Anonymkode: a49d7...2e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Chat med dem da, ts! Vil vite om fremgangsmåten deres!

Anonymkode: a49d7...2e7

Ja jeg har chattet med et par av dem. Spurte om hva som var så attraktivt med bildet mitt 😂 et par av dem trakk seg fordi de tydeligvis skjønte at jeg bare drev med tull.. et par andre har fortsatt med flørtingen nå. Men det er ganske åpenbart at det kun er sex som står i hodet på dem alle sammen.

Orket ikke å svare på mer enn en brøkdel av dem. Har nå fått melding fra mer enn førti menn! Herregud... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange av oss på Tinder som ikke bare "jakter ned alt de kan sette spermen sin i" som en AB så motbydelig sier, men mange av oss er faktisk ute etter noe seriøst. Problemet som mann på Tinder er at man ikke får matcher og dermed ikke får muligheten til å vise at man faktisk er noe å samle på, som fører til at man swiper alt til høyre slik at selvtilliten ens ikke skal bli totalt ødelagt av aldri å få en eneste match, og selv når man gjør dette så får man knapt matcher.

Anonymkode: 2203e...11b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, solmåneogstjerner said:

Hei, hvordan går det? 

Hvem er du da? 

Hvor bor du? 

Det ble match! 😍

Osv. 

 

Jeg er bare veldig overasket over at et bilde av et betonggulv fremkaller så mye i interesse. Og på så kort tid! I tillegg la jeg inn feil alder. Skrev at jeg var 45 når jeg egentlig er mer enn 10 år yngre...

Menn får nesten ingen match (med unntak av ca 10% som vasser i damer på tinder), så etterhvert som tiden går blir de mindre og mindre selektive. Etter lenge nok på tinder begynner de fleste menn å swipe liker på alle og så selekterer de heller nærmere dersom de får en match (feks. slette matchen om de ikke er interessert likevel). Dette gir tross alt mye høyere sjangse for å møte noen enn å selektere før man får matchene, da dette resulterer i at man blir sittende med 4-5 matcher som ikke engang svarer meldinger.

Anonymkode: 094ff...6db

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 hours ago, AnonymBruker said:

Det er mange av oss på Tinder som ikke bare "jakter ned alt de kan sette spermen sin i" som en AB så motbydelig sier, men mange av oss er faktisk ute etter noe seriøst. Problemet som mann på Tinder er at man ikke får matcher og dermed ikke får muligheten til å vise at man faktisk er noe å samle på, som fører til at man swiper alt til høyre slik at selvtilliten ens ikke skal bli totalt ødelagt av aldri å få en eneste match, og selv når man gjør dette så får man knapt matcher.

Anonymkode: 2203e...11b

Men hva gjør du på "sex-appen" Tinder hvis du er ute etter noe seriøst?

Det finnes jo andre datingtjenester med seriøs profil, og der er gjerne kvinnene i flertall også.

Anonymkode: a7925...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8.5.2018 at 3:08 PM, solmåneogstjerner said:

Opprettet en ' profil' på tinder for en halv time siden. Har ett bilde, det er av gulvet på terrassen.  Fiktivt navn og alder. Ingen tekst. Altså bare for å se hvordan dette funker. Har ikke prøvd tinder før. Sveipet til venstre på de første som kom opp, og la telefonen fra meg.

Nå plinger det for harde livet her. Jeg har 35 matcher, det må vel være alle de jeg sveipet til venstre på, og meldingene ramler inn. 

Hva skjer med verden? 

Det er kvinneunderskuddet i Norge...det er for få kvinner til alle mannfolkene i yngre alder.  Det er lett å være kvinne i *den verdenen ja ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange av oss på Tinder som ikke bare "jakter ned alt de kan sette spermen sin i" som en AB så motbydelig sier, men mange av oss er faktisk ute etter noe seriøst. Problemet som mann på Tinder er at man ikke får matcher og dermed ikke får muligheten til å vise at man faktisk er noe å samle på, som fører til at man swiper alt til høyre slik at selvtilliten ens ikke skal bli totalt ødelagt av aldri å få en eneste match, og selv når man gjør dette så får man knapt matcher.

Anonymkode: 2203e...11b

"åh gud så motbydelig".

Heisannn. Det var jeg som skrev det. Jeg er også ute etter noe seriøst (mann).

Men du kan jo godta denne tendensen: hvis menn har muligheten, er det større sjanse for at de ligger med mange, mange flere enn vice versa. Merk at det alltid er unntak til en tendens. 

Men tendensen kommer så tydelig frem på Tinder at det er komisk.

Det trenger ikke være noen konflikt i å være biologisk betinget til å være en spermskytter, og samtdidig å ønske et fast følge pga sosiale normer. 

 

Anonymkode: acdfe...ab6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med kvinner som ikke vil ha barn da?

 

Anonymkode: c79c5...e70

En kvinne som ikke vil ha barn vil fortsatt være biologisk betinget til å være mer gjerrig på sex enn mannfolk, nettopp fordi hun er kvinne, med mindre hun har unormalt høye testosteronverdier (som da gjør henne til en anomalitet og dermed statistisk lite interessant).

 

Anonymkode: acdfe...ab6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8.5.2018 at 3:35 PM, AnonymBruker said:

Har ikke tinder et studie hvor de oppdaget at den gjennomsnittlige mannen fikk 1 match per 100 right swipes eller noe sånt? Også fant de også ut at det et dobbelt så mange kvinner som menn på tinder. Dette skal ha vært i USA, da. Mye mulig at det er annerledes her. 

Men menn ser jo på det som en mer avansert form for runking. Er det mange som finner kjærligheten via online dating? :tongue:

Anonymkode: ec0a4...f2d

Det er dobbelt så mange menn som kvinner på Tinder.

Anonymkode: 03316...11a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Hva med kvinner som ikke vil ha barn da?

 

Anonymkode: c79c5...e70

Trygghet, penger, "dukkehjem", bekreftelse, handyman osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan ikke se den, høre den, føle den, smake den eller bli fortalt om den...men menn kan lukte mus på mils avstand.

Anonymkode: 4787a...baf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Men hva gjør du på "sex-appen" Tinder hvis du er ute etter noe seriøst?

Det finnes jo andre datingtjenester med seriøs profil, og der er gjerne kvinnene i flertall også.

Anonymkode: a7925...44d

Det finnes ingen datingapper der kvinner er i flertall. Ingen. Hadde det vært det så hadde menn flokket til og så plutselig var de i flertall som vanlig.

Dessuten er ikke tinder noen sex-app. At du bruker den som det endrer ikke det faktum noe. Det samme gjelder for øvrig hvis du driter i bilen din er det fremdeles en bil og ikke et toalett, bare fordi du bruker den feil.

Anonymkode: 094ff...6db

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, solmåneogstjerner skrev:

Ja. Men jeg må jo ha fått match med omtrent alle. Det er litt rart. 

Og som jeg skrev rett over, jeg var nok ikke helt ærlig her i tråden. Jeg gjorde det egentlig for å se om jeg fant kjæresten min der. Og det gjorde jeg.... 

Så hele dette opplegget endte opp med å bli litt rart, litt morsomt, og veldig trist og skuffende. 

Skulle nesten ønske at jeg hadde holdt meg langt unna

Laget du profil med tlfnummer da? Vurderer å gjøre det samme for å se om daten min er på tinder.

Hvordan gikk du fram?

Anonymkode: ea253...781

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Men hva gjør du på "sex-appen" Tinder hvis du er ute etter noe seriøst?

Det finnes jo andre datingtjenester med seriøs profil, og der er gjerne kvinnene i flertall også.

Anonymkode: a7925...44d

Hvilke datingtjenester er dette? Det må være en datingtjeneste for lesbiske kvinner.

https://mic.com/articles/110774/two-thirds-of-tinder-users-are-men-here-s-why#.pg0RgS2DG

Anonymkode: 03316...11a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, solmåneogstjerner skrev:

Ja jeg har chattet med et par av dem. Spurte om hva som var så attraktivt med bildet mitt 😂 et par av dem trakk seg fordi de tydeligvis skjønte at jeg bare drev med tull.. et par andre har fortsatt med flørtingen nå. Men det er ganske åpenbart at det kun er sex som står i hodet på dem alle sammen.

Orket ikke å svare på mer enn en brøkdel av dem. Har nå fått melding fra mer enn førti menn! Herregud... 

40 🙀 Det må være fordi du sveipet alle til høyre, ingen jeg kjenner på tinder har SÅ mange som snakker til dem. Og de har ikke bilde av et gulv heller 😄

Anonymkode: 7b171...8df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overrasker meg ikke så veldig. For det er veldig mange menn i 40-årene der som ikke er attraktive. Det må være uhyre sjelden de får en match. Når de da plutselig får en match, må de benytte sjansen.

Anonymkode: 4f916...b20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes ingen datingapper der kvinner er i flertall. Ingen. Hadde det vært det så hadde menn flokket til og så plutselig var de i flertall som vanlig.

Dessuten er ikke tinder noen sex-app. At du bruker den som det endrer ikke det faktum noe. Det samme gjelder for øvrig hvis du driter i bilen din er det fremdeles en bil og ikke et toalett, bare fordi du bruker den feil.

Anonymkode: 094ff...6db

JO det er en sex-app for vidløftige mennesker med dårlige kristne verdier og moraler. Og for de som ønsker å utveksle kjønnssykdommer. 

Anonymkode: 45207...36c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Laget du profil med tlfnummer da? Vurderer å gjøre det samme for å se om daten min er på tinder.

Hvordan gikk du fram?

Anonymkode: ea253...781

Ja, brukte ikke Facebook-innlogging. Bare laste ned, og ta et bilde. Kjempeenkelt og tok bare ett minutt. La ikke inn noen profiltekst. 

Hvis du skal prøve å finne noen bestemte, så juster preferanser din på riktig alder og avstand i kilometer. 

Endret av solmåneogstjerner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...