solmåneogstjerner Skrevet 9. mai 2018 Forfatter #21 Skrevet 9. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De er ikke "interessert". De bare ser på det som en mulighet. Fisker i havet. Med håp om at det kanskje er noe av verdi der nede. Kanskje du ikke viste ansiktet ditt fordi du var en pen gift dame som var ute etter et sidesprang. Kanskje du bare vil vise ansiktet ditt etter litt samtale. Who knows? Bedre å sveipe til høyre enn til venstre. Sånn i tilfelle. Du kan gjerne le av det. Hvis det får deg til å føle deg bedre please do. Du vet ikke hvordan det er å være mann på nettdating. Prøv å lag en mannlig profil for gøy, og se hva du får ut av det. Anonymkode: acdfe...ab6 Gjorde ikke dette for å føle meg bedre. Absolutt ikke. Det er jo uansett ikke MEG de likte, jeg har jo ikke lagt ut bilde av meg selv, heller ikke skrevet noe om meg selv. Nei, jeg vet ikke hvordan det er å være mann på nettdating. Vet forsåvidt ikke hvordan det er å være kvinne på nettdating heller. Dette er min første erfaring med dette. Jeg gjorde det som et eksperiment, og for å være helt ærlig mest for å se om jeg fant kjæresten min der. Det gjorde jeg... 😐😣
solmåneogstjerner Skrevet 9. mai 2018 Forfatter #22 Skrevet 9. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har anonyme profil, det kan tolkes som om du er ute etter eit «eventyr», utroskap, generelt kinky eller andre grunner ikkje vil stå fram offentlig.. menn kan tolke det som eit enkelt ligg eller noe å undersøke nøyere om dei har rare lyster selv 😅 Anonymkode: 7b7b9...df8 Ja. Men jeg må jo ha fått match med omtrent alle. Det er litt rart. Og som jeg skrev rett over, jeg var nok ikke helt ærlig her i tråden. Jeg gjorde det egentlig for å se om jeg fant kjæresten min der. Og det gjorde jeg.... Så hele dette opplegget endte opp med å bli litt rart, litt morsomt, og veldig trist og skuffende. Skulle nesten ønske at jeg hadde holdt meg langt unna
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #23 Skrevet 9. mai 2018 Det er lov å le. Det er jo ganske morsomt hvor tydelig biologien kommer frem på sånne datingapper. Menn jakter ned alt de kan sette spermen sin i. Kvinner screener potensielle menn som kan gi gener til ungene deres. Welcome to Tinder. Anonymkode: acdfe...ab6 5
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #24 Skrevet 9. mai 2018 2 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Ja. Men jeg må jo ha fått match med omtrent alle. Det er litt rart. Og som jeg skrev rett over, jeg var nok ikke helt ærlig her i tråden. Jeg gjorde det egentlig for å se om jeg fant kjæresten min der. Og det gjorde jeg.... Så hele dette opplegget endte opp med å bli litt rart, litt morsomt, og veldig trist og skuffende. Skulle nesten ønske at jeg hadde holdt meg langt unna Opplegget endte jo bra, i og med at du fant kjæresten din der? Anonymkode: acdfe...ab6 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #25 Skrevet 9. mai 2018 tinder er en sexapp. Jeg tyr til tinder i blant, men ikke pga gulv. Anonymkode: 56068...27f 3
solmåneogstjerner Skrevet 9. mai 2018 Forfatter #26 Skrevet 9. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Opplegget endte jo bra, i og med at du fant kjæresten din der? Anonymkode: acdfe...ab6 Ehh.... vi har vært sammen lenge, og vi møttes ikke der. Men han er på tinder nå...
solmåneogstjerner Skrevet 9. mai 2018 Forfatter #27 Skrevet 9. mai 2018 Fikk ideen når jeg tilfeldigvis så på telefonen hans at han hadde fått melding på tinder. Jeg snoket ikke, det bare kom opp. Leste ikke meldingen, men spurte ham om det. Han sa at det at lenge siden han hadde vært der. Derfor ville jeg sjekke om han kom opp. Det gjorde han.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #28 Skrevet 9. mai 2018 4 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Fikk ideen når jeg tilfeldigvis så på telefonen hans at han hadde fått melding på tinder. Jeg snoket ikke, det bare kom opp. Leste ikke meldingen, men spurte ham om det. Han sa at det at lenge siden han hadde vært der. Derfor ville jeg sjekke om han kom opp. Det gjorde han. Igjen, det er sexapp. Ikke føl deg truet av dette. Anonymkode: 56068...27f 1
Gjest Carressa Skrevet 9. mai 2018 #29 Skrevet 9. mai 2018 28 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Ja. Men jeg må jo ha fått match med omtrent alle. Det er litt rart. Og som jeg skrev rett over, jeg var nok ikke helt ærlig her i tråden. Jeg gjorde det egentlig for å se om jeg fant kjæresten min der. Og det gjorde jeg.... Så hele dette opplegget endte opp med å bli litt rart, litt morsomt, og veldig trist og skuffende. Skulle nesten ønske at jeg hadde holdt meg langt unna Åneei så kjipt 😔 hva tenker du å gjøre nå? Hvis han fikk melding er sjansen stor for at han har vært aktiv nylig, dessverre.. veldig sjelden at jeg får melding ut av det blå fra gamle matcher.
solmåneogstjerner Skrevet 9. mai 2018 Forfatter #30 Skrevet 9. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Igjen, det er sexapp. Ikke føl deg truet av dette. Anonymkode: 56068...27f Ikke føle meg truet av at han vil ha sex med andre? Neida... 1
solmåneogstjerner Skrevet 9. mai 2018 Forfatter #31 Skrevet 9. mai 2018 46 minutter siden, Carressa skrev: Åneei så kjipt 😔 hva tenker du å gjøre nå? Hvis han fikk melding er sjansen stor for at han har vært aktiv nylig, dessverre.. veldig sjelden at jeg får melding ut av det blå fra gamle matcher. Er liksom det jeg tenker også. Jeg vet ikke. 😣 1
Mr. Kilmister Skrevet 9. mai 2018 #32 Skrevet 9. mai 2018 12 timer siden, solmåneogstjerner skrev: Opprettet en ' profil' på tinder for en halv time siden. Har ett bilde, det er av gulvet på terrassen. Fiktivt navn og alder. Ingen tekst. Altså bare for å se hvordan dette funker. Har ikke prøvd tinder før. Sveipet til venstre på de første som kom opp, og la telefonen fra meg. Nå plinger det for harde livet her. Jeg har 35 matcher, det må vel være alle de jeg sveipet til venstre på, og meldingene ramler inn. Hva skjer med verden? De må være desperate ja. Trodde ikke noen gadd å like dere med slike bilder på profilen. Selv gjør jeg ikke det. Er vel ikke desperat nok😊 2
solmåneogstjerner Skrevet 9. mai 2018 Forfatter #33 Skrevet 9. mai 2018 1 minutt siden, Mr. Kilmister skrev: De må være desperate ja. Trodde ikke noen gadd å like dere med slike bilder på profilen. Selv gjør jeg ikke det. Er vel ikke desperat nok😊 Tydeligvis så har omtrent alle likt 'meg' tilbake. Merkelig...
RoH Skrevet 9. mai 2018 #35 Skrevet 9. mai 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Opplegget endte jo bra, i og med at du fant kjæresten din der? Anonymkode: acdfe...ab6 Tror ikke det gitt
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #36 Skrevet 9. mai 2018 Så kjipt i finne kjæresten sin der. Det betyr vel at han ikke er sikker på dere og ute og sjekker markedet? Jeg tror ikke jeg hadde klart å være kul med det, tror det enten hadde blitt slutt eller at han slettet profilen. Men: Det er jo masse andre muligheter enn Tinder til å treffe damer på nett, så om jeg noen gang hadde stolt på han igjen er jeg usikker på. Anonymkode: 969d4...35e 1
Hulderen Skrevet 9. mai 2018 #37 Skrevet 9. mai 2018 5 timer siden, solmåneogstjerner skrev: Fikk ideen når jeg tilfeldigvis så på telefonen hans at han hadde fått melding på tinder. Jeg snoket ikke, det bare kom opp. Leste ikke meldingen, men spurte ham om det. Han sa at det at lenge siden han hadde vært der. Derfor ville jeg sjekke om han kom opp. Det gjorde han. Uff, ikke moro å få den bekreftelsen, nei. Var han blandt dem som sendte melding til «deg»? 2
solmåneogstjerner Skrevet 9. mai 2018 Forfatter #38 Skrevet 9. mai 2018 1 minutt siden, Hulderen skrev: Uff, ikke moro å få den bekreftelsen, nei. Var han blandt dem som sendte melding til «deg»? Nei det gjorde han ikke. Men han fikk vel egentlig ikke tid. Jeg har sagt ifra om at jeg fant ham der, og han sa igjen at han skulle slette profilen. Så jeg vet ikke helt... 1
solmåneogstjerner Skrevet 9. mai 2018 Forfatter #39 Skrevet 9. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så kjipt i finne kjæresten sin der. Det betyr vel at han ikke er sikker på dere og ute og sjekker markedet? Jeg tror ikke jeg hadde klart å være kul med det, tror det enten hadde blitt slutt eller at han slettet profilen. Men: Det er jo masse andre muligheter enn Tinder til å treffe damer på nett, så om jeg noen gang hadde stolt på han igjen er jeg usikker på. Anonymkode: 969d4...35e Ja. Jeg er veldig usikker nå 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #40 Skrevet 9. mai 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Som du sier, de er desperate. Anonymkode: a49d7...2e7 Ja, de Har ikke fått dyppet den skitne pikkene sine på en stund Anonymkode: c79c5...e70 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå