Gå til innhold

Tinder og desperate menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opprettet en ' profil' på tinder for en halv time siden. Har ett bilde, det er av gulvet på terrassen.  Fiktivt navn og alder. Ingen tekst. Altså bare for å se hvordan dette funker. Har ikke prøvd tinder før. Sveipet til venstre på de første som kom opp, og la telefonen fra meg.

Nå plinger det for harde livet her. Jeg har 35 matcher, det må vel være alle de jeg sveipet til venstre på, og meldingene ramler inn. 

Hva skjer med verden? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Som du sier, de er desperate. 

Anonymkode: a49d7...2e7

• Liker 9
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Som du sier, de er desperate. 

Ja åpenbart! 

Men?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke sånn at menn sveiper til venstre på "de fleste" kvinner og så ser en videre om det blir noe mer. Jeg har vært på¨tinder en liten periode selv, men jeg er mye mer selektiv I hvem jeg velger.

Anonymkode: 0cff6...801

• Liker 2
Skrevet (endret)
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke sånn at menn sveiper til venstre på "de fleste" kvinner og så ser en videre om det blir noe mer. Jeg har vært på¨tinder en liten periode selv, men jeg er mye mer selektiv I hvem jeg velger.

Anonymkode: 0cff6...801

Ja tydeligvis så gjør de det. Jeg fikk match på nesten alle jeg sveipet til venstre på. 

Nå ramler det inn med meldinger. 

Vet jo veldig godt at jeg ikke akkurat var helt oppriktig selv. Men hvordan kan man synes at et gulv er tiltrekkende? 

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva skriver de på meldingene? Hihih

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke tinder et studie hvor de oppdaget at den gjennomsnittlige mannen fikk 1 match per 100 right swipes eller noe sånt? Også fant de også ut at det et dobbelt så mange kvinner som menn på tinder. Dette skal ha vært i USA, da. Mye mulig at det er annerledes her. 

Men menn ser jo på det som en mer avansert form for runking. Er det mange som finner kjærligheten via online dating? :tongue:

Anonymkode: ec0a4...f2d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dobbelt så mange menn som kvinner* 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd å være en arbeidsgiver på utkikk etter en ny ansatt i et land med 45% ledighet? I tillegg krever ikke stillingen særlig utdanning?

Sånn er det å være kvinne på Tinder.

Anonymkode: 4787a...baf

• Liker 9
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

"Skal jeg olje gulvet ditt...og mer? Hilsen nevenyttig kar, med oljekanna klar."

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Ichiko skrev:

"Skal jeg olje gulvet ditt...og mer? Hilsen nevenyttig kar, med oljekanna klar."

😂 😂 😂 

Anonymkode: 24246...3af

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener bestemt at jeg sveiper til venstre når det er noen jeg ikke liker. 

Anonymkode: 0fdae...c3d

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei, hvordan går det? 

Hvem er du da? 

Hvor bor du? 

Det ble match! 😍

Osv. 

Jeg er bare veldig overasket over at et bilde av et betonggulv fremkaller så mye i interesse. Og på så kort tid! I tillegg la jeg inn feil alder. Skrev at jeg var 45 når jeg egentlig er mer enn 10 år yngre...

• Liker 3
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener bestemt at jeg sveiper til venstre når det er noen jeg ikke liker. 

Anonymkode: 0fdae...c3d

Ok, høyre da! 😂🤣

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, solmåneogstjerner skrev:

Opprettet en ' profil' på tinder for en halv time siden. Har ett bilde, det er av gulvet på terrassen.  Fiktivt navn og alder. Ingen tekst. Altså bare for å se hvordan dette funker. Har ikke prøvd tinder før. Sveipet til venstre på de første som kom opp, og la telefonen fra meg.

Nå plinger det for harde livet her. Jeg har 35 matcher, det må vel være alle de jeg sveipet til venstre på, og meldingene ramler inn. 

Hva skjer med verden? 

Ganske trist egentlig 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel en kjent sak at mange menn gjør massesveip til høyre, for så å sortere etter eventuell match. 

Men jeg ser for meg at desperasjonen er proporsjonal med alder. Du får ikke tilsvarende resultat med menn i 20-årene. 

Anonymkode: 03aa5...7d4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, solmåneogstjerner skrev:

Hva skjer med verden? 

Gratulerer med å være kvinne på Tinder. Uansett hvor støgg du ser ut. Nyt det.

Det var en tid hvor jeg (mann) ikke fikk en dritt. Med helt vanlige/halvdårlige/kornete bilder var det skikkelig, skikkelig magert.

Jeg har nå lagt innsats i å få frem hvor kjekk jeg faktisk er, så nå er jeg lett innenfor top 5-10% og matchene renner inn.

Men jeg er en av relativt få gutter som har det slik. Selv om du har bilde av et tregulv,jeg har et bra bilde av et kjekt ansikt, har vi sikkert like mange matches. Jeg kommer heldigvis mye bedre ut av det IRL ;)

Anonymkode: acdfe...ab6

• Liker 3
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer med å være kvinne på Tinder. Uansett hvor støgg du ser ut. Nyt det.

Det var en tid hvor jeg (mann) ikke fikk en dritt. Med helt vanlige/halvdårlige/kornete bilder var det skikkelig, skikkelig magert.

Jeg har nå lagt innsats i å få frem hvor kjekk jeg faktisk er, så nå er jeg lett innenfor top 5-10% og matchene renner inn.

Men jeg er en av relativt få gutter som har det slik. Selv om du har bilde av et tregulv,jeg har et bra bilde av et kjekt ansikt, har vi sikkert like mange matches. Jeg kommer heldigvis mye bedre ut av det IRL ;)

Jeg gjorde dette som et eksperiment. Bilde av et betonggulv. Så sveipet jeg riktig vei (høyre?) på alle som kom opp. Holdt på et par minutter. 

Jeg reagerer litt på at disse mennene er interessert selv med det bildet. Greit nok, jeg sveipet jo liker på alle. Men mesteparten av disse sendte meg faktisk melding. Skjønner lite her...?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Jeg gjorde dette som et eksperiment. Bilde av et betonggulv. Så sveipet jeg riktig vei (høyre?) på alle som kom opp. Holdt på et par minutter. 

Jeg reagerer litt på at disse mennene er interessert selv med det bildet. Greit nok, jeg sveipet jo liker på alle. Men mesteparten av disse sendte meg faktisk melding. Skjønner lite her...?

De er ikke "interessert". De bare ser på det som en mulighet. Fisker i havet. Med håp om at det kanskje er noe av verdi der nede.

Kanskje du ikke viste ansiktet ditt fordi du var en pen gift dame som var ute etter et sidesprang. Kanskje du bare vil vise ansiktet ditt etter litt samtale. Who knows? Bedre å sveipe til høyre enn til venstre. Sånn i tilfelle.

Du kan gjerne le av det. Hvis det får deg til å føle deg bedre please do. Du vet ikke hvordan det er å være mann på nettdating. Prøv å lag en mannlig profil for gøy, og se hva du får ut av det.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du har anonyme profil, det kan tolkes som om du er ute etter eit «eventyr», utroskap, generelt kinky eller andre grunner ikkje vil stå fram offentlig.. menn kan tolke det som eit enkelt ligg eller noe å undersøke nøyere om dei har rare lyster selv 😅

Anonymkode: 7b7b9...df8

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...