Gå til innhold

ANEA`S tvang


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

:trøste:

Lille,søte vennen min, det er klart at du skal bli frisk :klem2:

Det kommer til å ta lang tid,og i perioder kan nedturene være hyppigere og sterkere enn oppturene,men de kommer, tro meg. Jeg lover av hele mitt hjerte.

I Mitt tilfelle var det jeg som sa jeg aldri kom til å bli frisk, legene skal ikke si slikt,de skal oppmuntre og motivere. jeg blir så sint når de klarer å prestere å si slikt,det er jo det dummeste man kan gjøre.

:kose: Ikke hør på dem. Du blir frisk!

Får dårlig samvittighet for at jeg ikke hadde tid til å prate med deg i sta, jeg skulle ønske jeg hadde tid,så håper jeg får snakket med deg senere.

Du kan bruke meg,når som helst. Det håper og tror jeg at du vet.

Men jeg må si det igjen, og jeg kommer til å si det til du tror på meg, du blir frisk. Helt sant. Jeg klarte det(holder på i allefall),og da gjør du det også.

Jeg er her for deg lille venn :hjerte: Glem ALDRI det.

Mega bustis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Meteora

Jeg er her for deg, alltid. :hjerte:

Jeg håper du vet det. Jeg tror du vet det.

Husk det. Jeg er her. Alltid. Vennen min.. :trøste:

Ikke glem det. Jeg er så glad i deg :hjerte: Alltid.

Uansett, hva det er ikke la noen ta fra deg håpet.

Aldri.Aldri. Aldri.

Klart du skal bli frisk.. du blir frisk, ja.

Du blir frisk :)

Hope dies last..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd du har hatt en blåmandag.

Den uttalelsen fra legen var ikke god. Klart du kommer til å motbevise det.

De som sier at de misunner deg - det tror jeg egentlig ikke på. De klarer bare ikke sette seg inn i ditt sted.

Ha en god kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tusen takk,dere er så gode :hjerte:

Er ikke sfen det er snakk om,så den uttalelsen fra legen var bare et ærlig svar på alle spørsmålene jeg har stillt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk *Hanne* :D!

Iskaldt ute i dag,så når vesla skal hentes fra barnehagen tar jeg bussen. Lurer på om vi skal ta oss en bytur i dag,og besøke J. Han ville gjerne ha besøk,men det er spennende å se hvilket humør vesla er i når hun skal hjem fra barnehagen :ler:

Kan jo besøke Ma som bor lenger bort i gaten,vesla og lillesøsteren til Ma er så gode venner :) Og Ma er det alltid koselig å være sammen med.

Har også sendt sms til venninne R,kanskje hun har lyst å være med. Litt selskapssyk :P

MÅ huske og få gjort ferdig oppgaven i løpet av denne uken,ellers så går det dårlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest Anonymous

Lurer på om jeg skal lage meg en egen dagbok igjen,en jeg lager helt selv,så har jeg også muligheten til å slette den om det skulle føles nødvendig.. :sjenert:

Men bok fra Bustis er kjempe koselig! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er fint å ha et sted å treffe deg, da, enten det er her eller i en annen bok. Ha en fortreffelig morgendag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...