Gå til innhold

ANEA`S tvang


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Til min store fortvilelse har søte,snille,lille gode Anea slettet sin dagbok :grine: Dette gjorde meg (og sikkert mange andre) ulidelig trist. Jeg maser og gnåler for å få den lille jenta til å lage ny dagbok,men hun hører IKKE på meg, derfor går jeg hardere til verks nå ;)

Kjære Anea, dette er altså din nye dagbok. Skriv så mye eller lite du ønsker. Og hvis du ikke skriver noe (enten på trass eller av andre grunner :P) så har i allefall jeg og de andre et sted vi kan skrive koselige ting til deg :)

Forresten, denne får du ikke slettet heller :tunge1:

:kose: :klem2:

Kjempe hyggelig å treffe deg, venter på deg i Trondheim :)

Gratulerer med ny dagbok da vennen :P

Supermega bustis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Tuuuusen takk bustetroll :kose:

Var faktisk koselig å finne dagbok her,selv om du sikkert ikke tror meg :tunge1:

Og det var Kjempe koselig å treffe deg i byen i dag!

:klem: til ~Alwa~,koselig at du hjelper til!

:ler: ,tusen takk Aniola-Fisken :klem:

24 februar 2005.

Sto opp sent i dag,hadde overnattingsgjest,en venninne fra klassen. Hun hadde våknet i 8 tiden,mens jeg våknet ikke før klokken var litt over 11 :oops: ,og hun hadde ikke turt å vekke meg,stakkars.

Lå å pratet en stund før vi sto opp,lagde frokost og ordnet oss.

Så tok vi følge ned til bussterminalen,og tok hver vår buss derfra.

Bussturen inn til byen var laaaang,ble sittende rett bak noen fjortisjenter,skikkelig irriterende fjortisjenter..

Men kom da fram til slutt. Møtte Fisken på Oslo City,gikk litt rundt,og hun kjøpte seg lue :)

Møtte venninne A og meteora et par ganger sånn tilfeldig,mens vi ventet på Bustetroll.

Fisken,jeg og Bustis satt på McDonalds og drakk brus og studerte menneskene,mye rart å se på :P *hihi*

Gikk en tur oppover karl johan,så en gutt vi alle var enige om at så digg ut,og fikk sukkertøy av en dame :P

Dro hjem etter det,lillesøss er syk,så hun fikk bestemme middag i dag,så da ble det pizza :P

Var en tur borte hos venninne J,før jeg dro bort hit (til søss) for å passe vesla som ligger å sover :sove:

Er ikke trøtt i det hele tatt selv,skal se om jeg finner en spennende film å se på snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Tusen takk for koselige hilsener! :blomst:

Nå kommer to venninner snart,skal ha skikkelig tv kveld. :D og Meteora skal overnatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Tusen takk for besøk i dagboken bustetroll, Xavia og Aniola-Fisken :klem: :dagensrose:

Ja,så var det søndag da.. og siste feriedag.. Lurer på hva jeg skal gjøre ut av den..

Helgen har vært kjempe fin,har ikke vært alene et eneste sekund :) (Digger å ha folk rundt meg,og være sammen med venner :hjerte: )

Vesla kommer en tur i dag,hun hadde visst lagd noe i barnehagen til meg,hun er ordentlig søt når hun ringer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

fint du har det bra vennen, det fortjener du virkelig :)

Håper siste feriedag blir god og,jeg har en drøss må ting som må gjøres :(

snakkes snupp!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kysse:

Synd at jeg må jobbe med oppgaven min i dag..

Kino en annen dag, gullet! :klem:

Jeg rota visst med en del gutter i går.. huff. 5 gutter! FEM!!!! omg, hehe. Inkludert M.

*stolt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nææhmen, en dagbok?

Så koselig at du har fått ny dagbok. Selv om jeg nå blir uten PC i en uke er det lettere å "finne" deg nå :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...