Helena Skrevet 24. februar 2005 #1 Del Skrevet 24. februar 2005 Er det noen som vet om jeg kan gå rett til gaten, eller må jeg innom innsjekkingsskranken til norwegian når jeg ikke skal sjekke inn bagasje og har skrevet ut pdf-dokument med strekkode (som kom med bestillingsbekreftelsen på e-post)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 24. februar 2005 #2 Del Skrevet 24. februar 2005 Har aldri reist med strekkode før, men jeg vil anta at du må nok innom skranken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 24. februar 2005 #3 Del Skrevet 24. februar 2005 Du kan nok gå rett til gate, se her. "De som reiser kun med håndbagasje trenger ikke møte til innsjekking på reiser innenfor Skandinavia." "Oppmøte ved utgangen er senest 20 minutter før avgang på reiser innenfor Skandinavia." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 25. februar 2005 #4 Del Skrevet 25. februar 2005 Reiser som oftest uten å sjekke inn, og opplegget til Norwegian er genialt. De har strekkodeleser ved utgangen, og *bip*, så er du registrert" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 25. februar 2005 #5 Del Skrevet 25. februar 2005 Jepps, bare å gå rett til gaten. Helt genialt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 25. februar 2005 #6 Del Skrevet 25. februar 2005 Pleier de å sjekke legitimasjon? Trodde det var påbudt å vise legitimasjon når man reiste innenriks også, men stusset litt når jeg reiste med Norwegian og halvparten kun visste bestillingsbekreftelsen. Jeg kunne jo reist med noen andre sin billett uten problem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 26. februar 2005 #7 Del Skrevet 26. februar 2005 Har aldri vist legitimasjon når jeg har reist med dem tror jeg. Og jeg har reist en del med dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå