SoWhat? Skrevet 5. mai 2018 #21 Skrevet 5. mai 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Var tykk og skrev til en mann på en datingside. Han svarte mg at jeg ikke var hans type. Møtte han senere på byen ute engang og da bare sa han til meg at jeg ikke var hans type kvinne og prøvde seg på venninna mi som da var slank rett foran tryne på meg. Jeg slanket meg flere kilo og ble attraktiv for mange menn. Kan nesten velge og vrake nå og hva skjer? Jp idioten som sa at j eg ikke var hans type kvinnfolk begynner å jakte på meg? For en idiot! Er det ikke frekt av han ? Da er det jo så tydelig at han går etter utseendet. Tenkte å si ifra til han at jeg ikke er inteerresert i en så overfladisk drittsekk. Er jeg ufølsom da? Anonymkode: 6a860...9a0 Hadde glatt ignorert ham. Det beste er alltid å overse eller ignorere om en vil "hevde" seg. Alltid.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #22 Skrevet 5. mai 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Bruker da som overvektig str M, 38-42 og er 70 cm rundt livet. Det er faktisk ikke så stort. Anonymkode: 2adb3...797 Stor forskjell på str 38 og 42 da. 42 er jo large el xl Anonymkode: 76633...ed8 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #23 Skrevet 5. mai 2018 Han kan da ikke noe for at han ikke tenner på overvektige. Anonymkode: d4366...e38
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå