Gå til innhold

Hva faen feiler det han


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var tykk og skrev til en mann på en datingside. Han svarte mg at jeg ikke var hans type. Møtte han senere på byen ute engang og da bare sa han til meg at jeg ikke var hans type kvinne og prøvde seg på venninna mi som da var slank rett foran tryne på meg. Jeg slanket meg flere kilo og ble attraktiv for mange menn. Kan nesten velge og vrake nå og hva skjer? Jp idioten som sa at j eg ikke var hans type kvinnfolk begynner å jakte på meg?

For en idiot!

Er det ikke frekt av han ? Da er det jo så tydelig at han går etter utseendet. Tenkte å si ifra til han at jeg ikke er inteerresert i en så overfladisk drittsekk. Er jeg ufølsom da?

Anonymkode: 6a860...9a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei du er ikke ufølsom om du sier det, men jeg tror han vil kjenne det stikke enda mer om du bare behandler han som luft og ignorerer han fullstendig. Om han plutselig står rett foran deg og det ikke blir mulig å late som du overse han, så se på han og små-le litt sånn "ahah ehm patetisk fyr" og se rart på han og snu deg vekk.

Anonymkode: 17775...267

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo egentlig ikke dårlig av menn å foretrekke et utseende de liker, meen sånn han gjorde det var bare utrolig umodent. Du vil vel selv ha en mann du syns er attraktiv for deg ts? Som en sier over, behandle han som luft. Du kan få bedre. Det er mange som syns du er perfekt for dem.

NB! Merker selv da jeg var lubben i yngre dager så fikk jeg mindre oppmerksomhet, men da jeg gikk ned, da kom oppmerksomheten. Aldri plaget meg da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, syns det er svært legitim grunn til å tillate seg selv å være grenseløst frekk i kommentaren.

Anonymkode: 93426...89c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ignorer han. Han har bevist at han ikke er noe å samle på.

Anonymkode: 668e9...65b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var ikke attraktiv for denne mannen tidligere. Det kalles preferanser.

Han sier det vel egentlig på en ganske fin måte, at du ikke var hans type kvinne? Morsomt at han er interessert nå, det viser bare at du har blitt penere i noens øyne. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange kg slanket du deg Ts? Er du en «ny person» eller snakker vi om pynte kg her? 

Jeg forsvarer han ikke, for en dust! Men jeg tenker på hvorfor du mer atraktiv for men som ikke kjente deg fra før.. det er jo ikke en hemmelighet at mesteparten av menn foretrekker slanke kvinner (desverre) 

Anonymkode: a7421...2c4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var tykk og skrev til en mann på en datingside. Han svarte mg at jeg ikke var hans type. Møtte han senere på byen ute engang og da bare sa han til meg at jeg ikke var hans type kvinne og prøvde seg på venninna mi som da var slank rett foran tryne på meg. Jeg slanket meg flere kilo og ble attraktiv for mange menn. Kan nesten velge og vrake nå og hva skjer? Jp idioten som sa at j eg ikke var hans type kvinnfolk begynner å jakte på meg?

For en idiot!

Er det ikke frekt av han ? Da er det jo så tydelig at han går etter utseendet. Tenkte å si ifra til han at jeg ikke er inteerresert i en så overfladisk drittsekk. Er jeg ufølsom da?

Anonymkode: 6a860...9a0

Han ga deg jo beskjed på en vanlig måte... Han liker ikke fyldige kvinner, som 80% av den norske befolkningen. Så bra at du er hans og andres type nå da. Men lurer på hvordan du plutselig klarte å rase ned i vekt...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange kg slanket du deg Ts? Er du en «ny person» eller snakker vi om pynte kg her? 

Jeg forsvarer han ikke, for en dust! Men jeg tenker på hvorfor du mer atraktiv for men som ikke kjente deg fra før.. det er jo ikke en hemmelighet at mesteparten av menn foretrekker slanke kvinner (desverre) 

Anonymkode: a7421...2c4

Nå er ikke jeg TS. Men en singel kvinne, som varierer i vekt fra normalvektig til 10 kg ekstra. Jeg har en timeglassfigur, så selv om jeg legger på meg 10 kg, så har jeg flat mage, da fettet legger seg på rumpe, lår og bryst. Og jeg ser stor forskjell i menns interesse på de 10 kiloene. Og blir jo litt skremt av hvor overflatiske menn er. Nå er jeg 42 år, og dater menn i 40 årene. Så hadde jo håpet at de ikke var så overflatiske at 10 kg spiller så stor rolle. Flere av de er jo selv overvektige, men krever slank dame. Og tenker jo hvis mannen liker meg som normalvektig, hva om jeg går opp 10 kg da. Går han. 

Anonymkode: 2adb3...797

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Nå er ikke jeg TS. Men en singel kvinne, som varierer i vekt fra normalvektig til 10 kg ekstra. Jeg har en timeglassfigur, så selv om jeg legger på meg 10 kg, så har jeg flat mage, da fettet legger seg på rumpe, lår og bryst. Og jeg ser stor forskjell i menns interesse på de 10 kiloene. Og blir jo litt skremt av hvor overflatiske menn er. Nå er jeg 42 år, og dater menn i 40 årene. Så hadde jo håpet at de ikke var så overflatiske at 10 kg spiller så stor rolle. Flere av de er jo selv overvektige, men krever slank dame. Og tenker jo hvis mannen liker meg som normalvektig, hva om jeg går opp 10 kg da. Går han. 

Anonymkode: 2adb3...797

10 kg på en kvinner er jo ofte 1/6 av kroppsvekten hennes, så det vil så klart ha noe å si når du blir 1/6 tyngre!

Anonymkode: 8dec0...6db

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ta det så tungt TS, han avvise deg på en fin måte. Sa at du ikke var hans type. Du må komme deg videre og ikke tenke mer på vedkommende, ikke sant!?

At du har gått ned i vekt gjør deg og de fleste andre som gjør det mer attraktiv, det vet jo alle. Gratulerer med vektnedgangen btw veldig bra jobba. 

Det sies at menn er overfladiske, hva med kvinner? Det skrives jo tråder overalt på nettet om hvor få matcher og likes menn får av kvinner på både nettdating og tinder etc. De flotteste mennene får veldig mange matcher, mens gjennomsnittsmann får lite matcher. Bare å google, så kommer det tråder og emner om dette på alle slags nettsteder. 
Men la oss bare folkens være enige om en ting, både menn og kvinner er altfor kresne/kravstore. 

Anonymkode: be807...d46

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det sånn da, at både menn og kvinner tenner mer på en slank, frisk kropp. Syntes ikke du skal ta den avvisningen så alvorlig. Han tenner mer på slanke enn overvektige kvinner. Ærlig sak det! Gått ned 30 kg selv. Får myye mer oppmerksomhet nå enn da jeg var overvektig. Blir jo ikke fornærmet av det..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han virker som en bra mann jeg. Det er ikke galt å ha preferanser og å dumpe deg med en fullgod unnskyldning? Han var hensynsfull i ordvalg sitt.

Det kan handle om andre ting enn vekt. Det kan handle om felles interesser og verdier. 

Du sa du gikk ned i vekt, kanskje han da ser at dere var mer til felles nå? Å spise sunt, trene og ha overskudd i hverdagen er noe man burde ha til felles tenker jeg. En sofagris som propper i seg potetgull og sjokolade hver kveld har lite til felles med en sykkelentusiast som også er fjellgeit. Ikke nødvendigvis, men ofte.

Endret av Mippi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

10 kg på en kvinner er jo ofte 1/6 av kroppsvekten hennes, så det vil så klart ha noe å si når du blir 1/6 tyngre!

Anonymkode: 8dec0...6db

Bruker da som overvektig str M, 38-42 og er 70 cm rundt livet. Det er faktisk ikke så stort. 

Anonymkode: 2adb3...797

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk har preferanser, og det må være lov. Helt greit å ikke like overvektige, det er når man ikke syns normalvekt ikke er bra nok og ser etter undervektige jenter, at det blir for vilt. Fra naturens side er vi programert til å ikke tiltrekkes av de som har dårlig helse. Overvektige har mye større sannsynlighet for å ha helseplager.

Anonymkode: bcdfa...401

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruker da som overvektig str M, 38-42 og er 70 cm rundt livet. Det er faktisk ikke så stort. 

Anonymkode: 2adb3...797

Samme her, men jeg så allikevel ikke lekker ut med den vekta og størrelsen. Overvekt er overvek uavhengig av klesstørrelse. 

Anonymkode: bcdfa...401

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HanenIFlokken
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var tykk og skrev til en mann på en datingside. Han svarte mg at jeg ikke var hans type. Møtte han senere på byen ute engang og da bare sa han til meg at jeg ikke var hans type kvinne og prøvde seg på venninna mi som da var slank rett foran tryne på meg. Jeg slanket meg flere kilo og ble attraktiv for mange menn. Kan nesten velge og vrake nå og hva skjer? Jp idioten som sa at j eg ikke var hans type kvinnfolk begynner å jakte på meg?

For en idiot!

Er det ikke frekt av han ? Da er det jo så tydelig at han går etter utseendet. Tenkte å si ifra til han at jeg ikke er inteerresert i en så overfladisk drittsekk. Er jeg ufølsom da?

Anonymkode: 6a860...9a0

Nå er det ingenting av det du skriver som tyder på at du ikke var hans type pga vekta di da? 

Kan jo hende at det var andre ting som gjorde at du ikke var hans type? 

I forhold til det du skriver så er det du selv som trekker frem vekta di? 

Tenner ikke noe særlig på blubbete jenter selv, og syns det hadde vert en helt ok ting å si ifra om dersom det var det som var avgjørende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke ha vært sammen med en overvektig mann, det er fordi jeg er opptatt av god helse og livsstil. Synes ikke det er frekt. 

Anonymkode: 700d6...e7d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Samme her, men jeg så allikevel ikke lekker ut med den vekta og størrelsen. Overvekt er overvek uavhengig av klesstørrelse. 

Anonymkode: bcdfa...401

Nå synes jeg ikke at jeg ser ille ut jeg da. Og de fleste av mine normalvektige venner, har samme, eller større midjemål enn meg. Jeg har og en kropp, som hvis jeg har bmi på 20, så ser jeg syk ut. Mens jeg har en venninne, som med min vekt hadde sett mye verre ut enn meg, og kler best og ha bmi på 20. 

Anonymkode: 2adb3...797

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, AnonymBruker said:

Var tykk og skrev til en mann på en datingside. Han svarte mg at jeg ikke var hans type. Møtte han senere på byen ute engang og da bare sa han til meg at jeg ikke var hans type kvinne og prøvde seg på venninna mi som da var slank rett foran tryne på meg. Jeg slanket meg flere kilo og ble attraktiv for mange menn. Kan nesten velge og vrake nå og hva skjer? Jp idioten som sa at j eg ikke var hans type kvinnfolk begynner å jakte på meg?

For en idiot!

Er det ikke frekt av han ? Da er det jo så tydelig at han går etter utseendet. Tenkte å si ifra til han at jeg ikke er inteerresert i en så overfladisk drittsekk. Er jeg ufølsom da?

Anonymkode: 6a860...9a0

Alle menn tenner i utgangspunktet på utseendet ...det er første triggeren. For at det skal være videre interessant så holder det selvsagt ikke. Da må kjemi og personligheter stemmer overens for begge. Har du noe mer mellom ørene som ikke andre jenter har så er du langt mer attraktiv enn dem totalt sett. 

Mange overvektige damer har mye mellom ørene, men de blir ikke gitt en sjanse pga utseendet. Det er noe som kvinnfolk må kvalifisere seg noenlunde på for å bli gitt en sjanse. Å bli normalvektig kan alle bli, hvis man vet hva man driver med og kan sette seg litt inn i hvordan det kan oppnås. Så ser ikke helt problemet deres heller egentlig... 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...