Honey Dew Skrevet 4. april 2017 #501 Del Skrevet 4. april 2017 (endret) 3 timer siden, elisaday skrev: .. Endret 4. april 2017 av Honey Dew Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 5. april 2017 #502 Del Skrevet 5. april 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner, omtale av tredjeperson og brukerdebatt, samt svar til dette. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guarana Skrevet 7. april 2017 #503 Del Skrevet 7. april 2017 Hvorfor snakker hun engelsk hele tiden? Det er så utrolig kleint :S 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReinaSiete Skrevet 8. april 2017 #504 Del Skrevet 8. april 2017 Selfiesnappene hans er ubehagelig kleine. Men samtidig så driver han bare selvdigging med selfiekamera på høyt nivå akkurat som Sophie Elise og hennes store forbilde Kylie Jenner. Bare uvant å se en mann gjør det samme. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kalenderpiken Skrevet 8. april 2017 #505 Del Skrevet 8. april 2017 jeg så de bare litt på Bloggerne og syntes det ble helt ekstremt teit å se på denne vekslingen av å snakke norsk og engelsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 8. april 2017 #506 Del Skrevet 8. april 2017 Bare lurer på...hvorfor har dere han på snap 🙊hadde ikke orker altså... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 8. april 2017 #507 Del Skrevet 8. april 2017 Hva heter eksen hans? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StripetePysjamas Skrevet 8. april 2017 #508 Del Skrevet 8. april 2017 33 minutter siden, sweety pie skrev: Bare lurer på...hvorfor har dere han på snap 🙊hadde ikke orker altså... Jeg hadde han én dag. Så orka jeg ikke mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masuka Skrevet 8. april 2017 #509 Del Skrevet 8. april 2017 (endret) Synes det sier masse at han fortsatt har flere bilder av eksen på IG med søte bildetekster, mens av Kristine har han bare ett. Hvis han faktisk bare bruker henne for å komme seg opp og frem burde han prøve litt hardere! Endret 8. april 2017 av Masuka Ser nå at han faktisk har slettet bildene av eksen. De var der i går! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 8. april 2017 #510 Del Skrevet 8. april 2017 Tråden er ryddet for bilde med opphavsrett. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kalenderpiken Skrevet 9. april 2017 #511 Del Skrevet 9. april 2017 På 8.4.2017 den 14.05, sweety pie skrev: Bare lurer på...hvorfor har dere han på snap 🙊hadde ikke orker altså... jeg har han ikke der, men det blir vel som om å se på car crash tv, du orker ikke egentlig, men så må du likevel... jeg har det litt sånn med "fotballfruen" .. jeg skipper mye da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ricecrispies Skrevet 9. april 2017 #512 Del Skrevet 9. april 2017 2 minutter siden, Kalenderpiken skrev: jeg har han ikke der, men det blir vel som om å se på car crash tv, du orker ikke egentlig, men så må du likevel... jeg har det litt sånn med "fotballfruen" .. jeg skipper mye da :D Ja,det er omtrent sånn. 😎 Men AB ble for mye for meg til slutt,hun er sletta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 9. april 2017 #513 Del Skrevet 9. april 2017 Det er litt pinlig at hun ikke klarer å skrive Bach sitt navn riktig 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 9. april 2017 #514 Del Skrevet 9. april 2017 Mer pinlig å sitte på café og snikfilme og henge ut random folk på snapchat.. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martheegne Skrevet 9. april 2017 #515 Del Skrevet 9. april 2017 Hun skrev på bloggen at hun skulle på sin 2. store photoshoot for Colmar. Men bildene de har tatt ser jo absolutt ikke bra ut fotografi-messig (jeg kunne tatt bedre bilder selv), og de er kun lagt ut på instagramkontoene/bloggene til "modellene", men Colmar selv har ikke engang tatt seg bryet med å poste de? Forståelig, bildene så jo ikke profesjonelle ut i det hele tatt. Men er ikke så rart, mtp. at de både måtte gjøre sminken OG fotograferingen selv. Og dette var hennes 2. "store" photoshoot? Da har hun jammen ikke vært på mange oppdrag! Bildene hun tar selv til bloggen er jo bedre? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 9. april 2017 #516 Del Skrevet 9. april 2017 Hva driver egentlig denne Fabian/ Venjar med? Studerer? Jobber? Driver dank og poster pretensiøse greier på some? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kathrinerr Skrevet 9. april 2017 #517 Del Skrevet 9. april 2017 Akkurat nå, _Malene skrev: Hva driver egentlig denne Fabian/ Venjar med? Studerer? Jobber? Driver dank og poster pretensiøse greier på some? Han studerer på BI 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitlife Skrevet 9. april 2017 #518 Del Skrevet 9. april 2017 (endret) Er ikke så ivrig på å sjekke Kristines MyStory, men sjekka nå etter å ha lest blogginnlegget med beklagelsen hennes. La til Venjar på snap for å sjekke siden Kristine hadde slettet hendelsen, men hva var det egentlig? At han skrev "flerkulturelt på Løkken" samtidig som at han filmet noen snakke på et annet språk enn norsk, og/eller at han tok bilde av noen og la en smilefjes-emoji over ansiktet? Det er jo litt mindreverdig å ta bilde av noen som tar bilde av noen andre, synes jeg. Selv er jo både Kristine og Fabian(?) veldig opptatte av å dokumentere sine hverdager, og jeg regner at begge de ville blitt sure dersom noen tok bilde av dem uten samtykke, og ment det var respektløst. Det ville i alle fall jeg. Og så er det litt rart at han skriver "Løkken" når det heter GrunerløkkA? Må han liksom understreke at han er fra vestkanten men omgås østkantfolk, samtidig som hvor fremmed disse menneskene og deres kultur er for han? Altså, han kunne jo bare blitt der oppe i foreldrenes hus i Holmenkollen eller tatt seg en tur til Tjuvholmen og The Thief om han ønsket en rolig formiddagskaffe med etnisk norske omgivelser. Er man diskriminerende og rasist-lignende bør man kanskje ikke gjøre dette i smørøyet av kulturell mangfoldighet i Norge. Håper forresten det blir slutt mellom dem slik at Kristine kommer tilbake til slik hun var før, på noen måter. Har ikke helt sanden for den "over the top"-greia hun uttrykker nå, altså at hun liksom er "bedre" enn andre fordi hun spiser sunt og leser poesi. MEN jeg liker at hun spiser sunt, trener og har god selvtillitt, det blir bare litt mye når hun poster halvnakne bilder og bruker deler av engelske dikt i innleggene sine. Edit: Det beste ville kanskje vært om han flyttet til en bygd med eget gårdsbruk slik at han slapp å omgås utlendinger. Der er det ikke folk i det hele tatt! I tillegg får han lest diktene sine i fred og ro, drukket vin mens naturen synger og funnet ro i sjela. Det virker jo som at det er det han (og Kristine for tiden) er på jakt etter? Kanskje det bare er jeg som er innesluttet, asosial, vrang og trangsynt nordmann. Jeg synes ikke det selv, da, bortsett fra å være asosial. Endret 9. april 2017 av fitlife 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ashanti Skrevet 9. april 2017 #519 Del Skrevet 9. april 2017 ^ Det var vel at de satt og lo, mens de snikfilmet en jente som satt på Kaffebrenneriet og slikket av skum/sukker fra rørepinnen. Den unnskyldningen hun gulpa opp var rimelig bleik, et lite notis i kursiv liksom. Og at hun ikke skjems over hva hennes 6 år eldre type legger ut på snapchat. At hun vil bli assosiert med det der (Fabian) er ganske utrolig, men forelskelse kan gjøre en blind for alt. Blir forresten helt matt av den bloggen hennes nå. Hun har så lite selvinnsikt at jeg blir svimmel. Får vondt av henne også, for det blir bare så utrolig mye verre (og ikke minst pinlig) for henne som "offentlig" person når virkeligheten innhenter henne. Lurer på om hun leser kommentarene på bloggen forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 10. april 2017 #520 Del Skrevet 10. april 2017 (endret) Slettet. Jeg satte to ting opp mot hverandre som i andres øyne er på kanten og feil, beklager for det. Endret 10. april 2017 av dillyduzit 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå