Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Frøkenfryden said:

Enig! Befriende og oppmuntrende å lese midt oppi alt influenser-mølet. 

Så innmari!
Kristine virka alltid smart, så utrolig lurt å ikke måtte gjenke seg etter andres krav og ideer, do your own thing, Kristine, her har hun fått en ny fan i meg!

• Liker 15
  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

parmanoia skrev (På 18.9.2023 den 8.52):

Alltid hatt sansen for Kristine. Veldig bra og smart dame!

Hun studerer så jeg, kanskje profesjonsstudiet i psykologi? Var det ikke det studiet hun søkte og kom inn på for noen år siden, men valgte å ikke starte på den gang?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (8 timer siden):

Kristine Arntsen? Tror den annonsen er fake.

Org. nr er hennes 🙂 Tipper hun bruker morens etternavn

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La jenta være i fred! Det er det hun ønsker. Respekter det. Denne tråden bør bli stengt nå, hun er ikke en del av noe "rampelys" lenger. 

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Respekt! Tenk fotballfrue lage sitt eget vaskefirma? Vedder på at Kristine kan tjene bedre på firmaet sitt enn CBE. Stå på, Kristine.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

parmanoia skrev (På 18.9.2023 den 8.52):

Alltid hatt sansen for Kristine. Veldig bra og smart dame!

Jeg og. Husker hun godt fra bloggerne og likte hun.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (På 17.9.2023 den 19.57):

Hun har tydeligvis skiftet etternavn og da skjønner jeg hvorfor jeg ikke fikk noe treff da jeg søkte på navnet hennes og vaskefirma. Men da er det nok som flere her sier at hun har gjort det bevisst for å komme seg unna rampelyset.

Har vært litt bekymret siden det har vært så stille fra henne, man tenker jo med retningen hun gikk som modell at hun kanskje ikke hadde det så bra.

Heldigvis ser det ut til å være en mye hyggeligere forklaring. Ønsker henne alt godt!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...

Annonse

XaoS skrev (På 2.10.2023 den 21.20):

La jenta være i fred! Det er det hun ønsker. Respekter det. Denne tråden bør bli stengt nå, hun er ikke en del av noe "rampelys" lenger. 

Hun er ingen jente lenger.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun nærmer seg 30 år, og er vel voksen nå. Hun var vel en av de bloggerne som brukte sin blogg til å henge ut venninner og var ganske ufin i nærmiljøet, samtidig som hun gjorde seg stakkarslig og tok offerrollen (som mange andre influencere….). Har ikke sansen for den dama der.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkelser.

Måne, admin.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
anno19 skrev (På 1.5.2024 den 10.41):

Hun nærmer seg 30 år, og er vel voksen nå. Hun var vel en av de bloggerne som brukte sin blogg til å henge ut venninner og var ganske ufin i nærmiljøet, samtidig som hun gjorde seg stakkarslig og tok offerrollen (som mange andre influencere….). Har ikke sansen for den dama der.

Det kan jeg faktisk ikke huske … Husker hun var helt opphengt i kjæresten hun traff i Oslo som var både utro og ikke helt god. Hun kuttet ham ut til slutt heldigvis ..

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anno19 skrev (På 1.5.2024 den 10.41):

Hva er poenget med å dra opp ti år gammelt påstått tenåringsdrama? Hun er voksen nå, ja. Er du?

• Liker 6
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

missmcbeal skrev (På 7.10.2023 den 19.41):

Hun har tydeligvis skiftet etternavn og da skjønner jeg hvorfor jeg ikke fikk noe treff da jeg søkte på navnet hennes og vaskefirma. Men da er det nok som flere her sier at hun har gjort det bevisst for å komme seg unna rampelyset.

Har vært litt bekymret siden det har vært så stille fra henne, man tenker jo med retningen hun gikk som modell at hun kanskje ikke hadde det så bra.

Heldigvis ser det ut til å være en mye hyggeligere forklaring. Ønsker henne alt godt!

Hun har ikke vaskefirma. Hun er bachelorstudent ved UiO. 

Endret av Grüner
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...