Surikatt Skrevet 9. februar 2018 #2821 Del Skrevet 9. februar 2018 På 7.2.2018 den 15.43, smalls skrev: Man kan si hva man vil om Kristine, men ingen fortjener å bli behandlet på den måten i forhold. Han trykker henne ned og gjør sånn at hun blir helt avhengig av han. Huff. Håper hun våkner opp en dag og dumper taperen Problemer med å bryte ut av et destruktivt forhold, tror jeg. Det må nok gå veldig galt før det skjer. Han minner meg om en karakter fra Kjetil og Kjartan show..... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitnessjenta Skrevet 10. februar 2018 #2822 Del Skrevet 10. februar 2018 10 timer siden, Skrueløs skrev: Nei, de bor hver for seg. Okei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 10. februar 2018 #2823 Del Skrevet 10. februar 2018 Så utrolig hyggelig å se bilder av en bloggerleilighet som bærer litt preg av smak og personlighet: http://krisssy.blogg.no/1518252513_detaljer_fra_leiligheten.html Jeg er så trøtt på de dølle leilighetene med minty breeze-vegger, settebord i svart og gull og missonitekstiler overalt. Gleder meg til å se hvordan hun innreder når hun kjøper sin egen pad; håper hun holder den originale stilen gående da. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simplesthat Skrevet 10. februar 2018 #2824 Del Skrevet 10. februar 2018 6 minutter siden, Bloggleseren skrev: Så utrolig hyggelig å se bilder av en bloggerleilighet som bærer litt preg av smak og personlighet: http://krisssy.blogg.no/1518252513_detaljer_fra_leiligheten.html Jeg er så trøtt på de dølle leilighetene med minty breeze-vegger, settebord i svart og gull og missonitekstiler overalt. Gleder meg til å se hvordan hun innreder når hun kjøper sin egen pad; håper hun holder den originale stilen gående da. Helt enig. Kjempefint. Tar selv avstand fra Kohler, missoni ++. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 10. februar 2018 #2825 Del Skrevet 10. februar 2018 57 minutter siden, Bloggleseren skrev: Så utrolig hyggelig å se bilder av en bloggerleilighet som bærer litt preg av smak og personlighet: http://krisssy.blogg.no/1518252513_detaljer_fra_leiligheten.html Jeg er så trøtt på de dølle leilighetene med minty breeze-vegger, settebord i svart og gull og missonitekstiler overalt. Gleder meg til å se hvordan hun innreder når hun kjøper sin egen pad; håper hun holder den originale stilen gående da. Kjempefint innredet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 10. februar 2018 #2826 Del Skrevet 10. februar 2018 50 minutter siden, Honey Dew skrev: Kjempefint innredet Det var nydelig! Følte meg hjemme bare ved å se på bildene! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 10. februar 2018 #2827 Del Skrevet 10. februar 2018 Ikke helt i min gate - men likevel 1000 poeng til KU for ikke å følge bloggerstrømmen og innrede hjemmet sitt slik at det ser ut som et sjeleløst utstillingsvindu fra en møbelkatalog, smekkfullt av sponsede gjenstander. Og 1000 poeng ekstra for å være den første rosabloggeren som faktisk viser frem bøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 10. februar 2018 #2828 Del Skrevet 10. februar 2018 19 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev: Ikke helt i min gate - men likevel 1000 poeng til KU for ikke å følge bloggerstrømmen og innrede hjemmet sitt slik at det ser ut som et sjeleløst utstillingsvindu fra en møbelkatalog, smekkfullt av sponsede gjenstander. Og 1000 poeng ekstra for å være den første rosabloggeren som faktisk viser frem bøker. Rett skal være rett. Sophie Elise har vist frem bøker i mange år, og har stappfulle hyller. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 10. februar 2018 #2829 Del Skrevet 10. februar 2018 2 minutter siden, Llise said: Rett skal være rett. Sophie Elise har vist frem bøker i mange år, og har stappfulle hyller. Er ikke hun redd for bøker pga. papirfobien? 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 10. februar 2018 #2830 Del Skrevet 10. februar 2018 6 minutter siden, Bloggleseren skrev: Er ikke hun redd for bøker pga. papirfobien? Jo, hun takler visstnok ikke pocketbøker, men hyllene er fulle av dem likevel. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 10. februar 2018 #2831 Del Skrevet 10. februar 2018 18 minutter siden, Llise skrev: Rett skal være rett. Sophie Elise har vist frem bøker i mange år, og har stappfulle hyller. Beklager, det var jeg ikke klar over. Jeg har faktisk ikke vært innom SE-bloggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 10. februar 2018 #2832 Del Skrevet 10. februar 2018 1 time siden, Llise skrev: Rett skal være rett. Sophie Elise har vist frem bøker i mange år, og har stappfulle hyller. Skal se bra ut vettu men hun "klarer" jo ikke å lese dem pga denne fæle papirfobien sin 😭😭😭 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mnjah Skrevet 10. februar 2018 #2833 Del Skrevet 10. februar 2018 5 timer siden, Llise skrev: Rett skal være rett. Sophie Elise har vist frem bøker i mange år, og har stappfulle hyller. Kaller du det her stappfulle hyller...? http://m.sophieelise.blogg.no/1497807082_endelig_mbler.html Det som er flaut er at KU fremstiller det å lese bok som noe unikt. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TulleJenny Skrevet 10. februar 2018 #2834 Del Skrevet 10. februar 2018 Synes måten hun filmer seg selv og omgivelsene på Snap er sykt cringy Hun prøver for hardt 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Breakeven Skrevet 11. februar 2018 #2835 Del Skrevet 11. februar 2018 (endret) Litt av en kjæreste han Bavian er. På Snapchat poster han et bilde av Kristine mens hun sover med caption «Fikset leppene igår sa du?» Endret 11. februar 2018 av Breakeven 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 11. februar 2018 #2836 Del Skrevet 11. februar 2018 19 minutter siden, Breakeven skrev: Litt av en kjæreste han Bavian er. På Snapchat poster han et bilde av Kristine mens hun sover med caption «Fikset leppene igår sa du?» Fin type. Jeg kan ikke i min villeste fantasi forstå hvorfor hun er sammen med han fyren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 11. februar 2018 #2837 Del Skrevet 11. februar 2018 Skjønner han ikke at han er direkte slem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donout Skrevet 11. februar 2018 #2838 Del Skrevet 11. februar 2018 😌 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 11. februar 2018 #2839 Del Skrevet 11. februar 2018 4 timer siden, orfeus skrev: Skjønner han ikke at han er direkte slem? Nei, det er han for dum til 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eidsbergingen Skrevet 11. februar 2018 #2840 Del Skrevet 11. februar 2018 Superglad for at kjæresten ikke delte bildet av meg sovende på Snapchat/ SoMe, en gang han "bare måtte" ta bildet! Hoven i hele ansiktet og potetnese. Den kvinnelige versjonen av Pondus.😫 Skjønner hvorfor. Så jo ikke ut. Forskjellen er bildet ble mellom oss. 😅 Fabelen Flått hadde fått et Glasgowkiss fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå