Bambi1995 Skrevet 22. januar 2018 #2761 Del Skrevet 22. januar 2018 Den snappen hennes her en dag der hun satt i en taxi med masse planter, og filmet seg selv med blitz og skrev at hun trodde taxisjåføren var irritert på henne. Altså. Nei huff. Hun er den kleineste jenta jeg vet om, og som noen skrev noen innlegg tilbake - de videoene hennes der hun mimer etter sanger i flere minutter.............. med en gang jeg ser de så bare "next. next. next. next. next" 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
queensnella Skrevet 28. januar 2018 #2762 Del Skrevet 28. januar 2018 (endret) Endret 28. januar 2018 av queensnella 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 28. januar 2018 #2763 Del Skrevet 28. januar 2018 1 minutt siden, queensnella skrev: For de av oss som ikke har kjennskap til slikt, hva er det man ser her? Føler meg litt dum nå. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vitting Skrevet 28. januar 2018 #2764 Del Skrevet 28. januar 2018 Hva er de plastikkposene? og hva er de ekle svarte klumpene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 28. januar 2018 #2765 Del Skrevet 28. januar 2018 4 minutter siden, Vitting skrev: Hva er de plastikkposene? og hva er de ekle svarte klumpene? Det har sikkert vært oregano i posene, de ligger i alle fall pent plassert mellom oliven og olivenstener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vitting Skrevet 28. januar 2018 #2766 Del Skrevet 28. januar 2018 4 minutter siden, orfeus skrev: Det har sikkert vært oregano i posene, de ligger i alle fall pent plassert mellom oliven og olivenstener. Takk, okei, jeg tenkte det kanskje var mel de prøvde å hinte til. Men oregano er vel mer deres stil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
queensnella Skrevet 28. januar 2018 #2767 Del Skrevet 28. januar 2018 (endret) Zip bags (plastikkposer, om du vil), glassplate.. vet ikke hva ellers man bruker dét til i festsammenheng. Ja Kristine, er dette å "ta avstand fra all narkotika" så er vel jeg junkie jeg da. Endret 28. januar 2018 av queensnella 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Willow Skrevet 28. januar 2018 #2768 Del Skrevet 28. januar 2018 56 minutter siden, Llise skrev: For de av oss som ikke har kjennskap til slikt, hva er det man ser her? Føler meg litt dum nå. Enten var det et helt uskyldig innhold i de posene og Fabian forsøker å skape blest og få oss til å spekulere, eller så er det noen som har snorta litt. Ingen av delene er noe særlig overraskende. Uansett kanskje ikke et sjakktrekk med tanke på dette:https://www.seher.no/kjendis/mistet-kontrakt-etter-kokainrykter/68699617 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gillians Skrevet 28. januar 2018 #2769 Del Skrevet 28. januar 2018 Syns mer det ser ut som om det har vært pot i de posene. Uansett helt klart noe drugs. Spesielt å snappe sånne ting. Helt greit for meg at folk gjør sånne ting, men det er ganske teit å liksom skryte av det, slik hun gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 28. januar 2018 #2770 Del Skrevet 28. januar 2018 2 minutter siden, Gillians skrev: Syns mer det ser ut som om det har vært pot i de posene. Uansett helt klart noe drugs. Spesielt å snappe sånne ting. Helt greit for meg at folk gjør sånne ting, men det er ganske teit å liksom skryte av det, slik hun gjør. Men nå var det vel Fabian som snappet dette vel? Nå var det vel ikke Kristine som postet dette og "skrøt" av dette? Er vel ikke hennes feil at kjæresten er en idiot. Jeg synest ikke det er mulig å avgjøre hva som har vært i de plastposene. Ser jo ikkje ut som det er spor av pulver, det er bare grønt liksom? Dessuten tror jeg ikke F. er så dum at han poster noe sånt om det hadde vært noe drugs der, og uansett kan vi ikke vite om det var hans eller noen andre på festen. "Gøy å våkne til det her", høres en smule ironisk ut, og egentlig som man tar litt avstand fra det spør du meg, kanskje en indirekte måte å skryte på at festen tok "overhånd". Jeg tviler sterkt på at Kristine ruser seg, det er ikke hennes stil. Mulig at F. gjør det, men tror egentlig det passer helt med hans levemåte eller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gillians Skrevet 28. januar 2018 #2771 Del Skrevet 28. januar 2018 19 minutter siden, missmcbeal skrev: Men nå var det vel Fabian som snappet dette vel? Nå var det vel ikke Kristine som postet dette og "skrøt" av dette? Er vel ikke hennes feil at kjæresten er en idiot. Jeg synest ikke det er mulig å avgjøre hva som har vært i de plastposene. Ser jo ikkje ut som det er spor av pulver, det er bare grønt liksom? Dessuten tror jeg ikke F. er så dum at han poster noe sånt om det hadde vært noe drugs der, og uansett kan vi ikke vite om det var hans eller noen andre på festen. "Gøy å våkne til det her", høres en smule ironisk ut, og egentlig som man tar litt avstand fra det spør du meg, kanskje en indirekte måte å skryte på at festen tok "overhånd". Jeg tviler sterkt på at Kristine ruser seg, det er ikke hennes stil. Mulig at F. gjør det, men tror egentlig det passer helt med hans levemåte eller. Det sto ikke at det var Fabians på det bildet så jeg trodde det var hennes snap. Ellers tror jeg det helt fint passer med hans levemåte å ruse seg, men det trenger jeg ikke å vite noe om. Men han legger jo opp til at man skal lure på det med sånne snap'er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stjerne*støv* Skrevet 28. januar 2018 #2772 Del Skrevet 28. januar 2018 47 minutter siden, -Willow said: Enten var det et helt uskyldig innhold i de posene og Fabian forsøker å skape blest og få oss til å spekulere, eller så er det noen som har snorta litt. Ingen av delene er noe særlig overraskende. Uansett kanskje ikke et sjakktrekk med tanke på dette:https://www.seher.no/kjendis/mistet-kontrakt-etter-kokainrykter/68699617 Første jeg tenkte var «lol» denne gutt ungen er så opperkomhetssyk at han gjør alt for å provosere. Han har prøvd en stund nå uten å få resultat.. (så noen snapen der han var kvinne diskriminerende og kastet en «skitten» bokser på hode til Kristine ? For det var hennes «jobb» å vaske den si!) Bra vi ikke biter på 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå politibil Skrevet 6. februar 2018 #2773 Del Skrevet 6. februar 2018 Noen som har printscreen av bildene Raw har tatt av psykisk og/eller fysisk utviklingshemmede, og andre selvsagt, der han gjør narr av de? Har fått nok og kommer til å lage en mail med dritt han har lagt ut om uskyldige som sendes media. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 6. februar 2018 #2774 Del Skrevet 6. februar 2018 21 minutter siden, Blå politibil skrev: Noen som har printscreen av bildene Raw har tatt av psykisk og/eller fysisk utviklingshemmede, og andre selvsagt, der han gjør narr av de? Har fått nok og kommer til å lage en mail med dritt han har lagt ut om uskyldige som sendes media. Han er så motbydelig at jeg ikke har ord! Han får jo bare holde på og får ingen konsekvens. Håper så inderlig han snikfilmer feil person og de måker han ned. Gjerne KNUSER mobilen!! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 6. februar 2018 #2775 Del Skrevet 6. februar 2018 27 minutter siden, Blå politibil skrev: Noen som har printscreen av bildene Raw har tatt av psykisk og/eller fysisk utviklingshemmede, og andre selvsagt, der han gjør narr av de? Har fått nok og kommer til å lage en mail med dritt han har lagt ut om uskyldige som sendes media. Har han lagt ut noe nytt nå, siden begeret har rent over for deg? Jeg følger ham ikke, så får det ikke med meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå politibil Skrevet 6. februar 2018 #2776 Del Skrevet 6. februar 2018 Han har lagt ut av et par som drikker kaffe nå. Har bare fått nok. Fikk nok når han gjorde narr av en i rullestol forrige uke, men først nå bestemte jeg meg for å gjøre noe med det. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 6. februar 2018 #2777 Del Skrevet 6. februar 2018 5 minutter siden, Blå politibil skrev: Han har lagt ut av et par som drikker kaffe nå. Har bare fått nok. Fikk nok når han gjorde narr av en i rullestol forrige uke, men først nå bestemte jeg meg for å gjøre noe med det. Dette har ikke jeg fått med meg For all del, send inn. Han fortjener å bli skikkelig konfrontert med oppførselen sin. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 6. februar 2018 #2778 Del Skrevet 6. februar 2018 (endret) 56 minutter siden, Blå politibil skrev: Han har lagt ut av et par som drikker kaffe nå. Har bare fått nok. Fikk nok når han gjorde narr av en i rullestol forrige uke, men først nå bestemte jeg meg for å gjøre noe med det. Spør på Jodel i @bloggergossip! Endret 6. februar 2018 av Monky 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå politibil Skrevet 6. februar 2018 #2779 Del Skrevet 6. februar 2018 Fyren er en sopp. Feig idiot. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotti87 Skrevet 6. februar 2018 #2780 Del Skrevet 6. februar 2018 Moren hans er en ganske kjent interiørdesigner. Prøvde å komme i kontakt med henne i fjor ang et gardinoppheng, men hun har verken Facebook eller Instagram, og da mest sannsynlig ikke Snapchat. Hadde vært interessant å sende henne en mail med dokumentasjon på hvordan den grusomme sønnen hennes holder på 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå