Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 timer siden, Ella1 skrev:

Noen som så Jul i Blodfjell nå nettopp? Karakteren Cris minner meg om noen...🤔

b7899976-06fd-4a74-92ad-7dfec10fb3bb?fit

:fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 minutter siden, Honey Dew skrev:

:fnise:

Det var det første jeg og min kjæreste kommenterte når "Chris" dukket opp... både væremåte, utseende og ikkeminst måten han snakker på da...! "Jeg kommer straight fra LA jeg ass, så jeg er ser heelt miserable ut liksom".... Det ER Fabian!!... Håper de ser på "Jul i blodfjell"... :fnise::fnise: 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ella1 skrev:

Virker sånn, er ikke Ine Jansens karakter veldig lik hun i "Forbrytelsen"? Danske i ullgenser:vetikke:sofie.jpgbbd6530e-260e-4fe4-b578-306cd7a4f66d?fit

Haha det kan hende, har ikke fulgt med på den serien, men ligner veldig. La merke til at den karakteren var veldig merkeleg. Er en del andre der som virker kjent, men som jeg ikke kan sette fingeren på. Kanskje vi burde opprette en egen Jul i Blodfjell tråd? 😀

Edit: Har opprettet tråden, så slipper vi flere avsporinger her: 

Endret av missmcbeal
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en serie som baserer seg på flere velkjente skrekkfilmer og thrillere. Det er mange fine referanser å få som "horrorfan". Jansens figur er basert på figuren fra serien "broen". Tvillingene er en klar referanse til the shining, det er forsåvid hotellet også. Det er også referanser til Psycho og maaange andre klassikere. Selve premisset er jo basert på en roman av Agatha Christie.  Tror dette blir dritbra jeg 😆

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ella1 skrev:

Virker sånn, er ikke Ine Jansens karakter veldig lik hun i "Forbrytelsen"? Danske i ullgenser:vetikke:sofie.jpgbbd6530e-260e-4fe4-b578-306cd7a4f66d?fit

Jo, men hun har genseren til hun i "Forbrytelsen" og oppførselen til hovedrolle etterforsker Saga Norén i "Broen" som visstnok har Asberger.  Derfor Kim Bodnija var med i åpningsscenen. Vet ikke om Jon Øigarden spiller Fabian fra Bloggerne eller en slags Brad Pitt. Morsom start uansett. Mange bra komikere og skuespillere med. 👍🏼👍🏼👍🏼

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist
2 timer siden, J.. skrev:

"DU ER I STAND TIL Å TÅLE ALL DEN MOTGANGEN DU BLIR TILDELT" 

Kommer fra en person som egentlig aldri har møtt motgang?..

Veldig lett å ha ett sånt tankesett da.

Den romerske keiseren Marcus Aurelius skrev faktisk noe lignende i "Til meg selv". Ikke at jeg tror KU vet hvem det er, langt mindre har lest boka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ella1 skrev:

Jeg hater meg selv for å i det hele tatt skrive dette, men jeg HÅPER dette er en parodi på et flertall av unge klyser som oppfører seg og snakker sånn, for F fortjener ikke en egen parodi på et stort program som dette. De har visst jobbet med dette i flere år og dette er en karakter jeg håper de har basert på noe annet enn en ekkel bloggerkjæreste. Samtidig så gjør det meg også kvalm at dette er en slags "prototype"  av endel unge menn idag. Det der med engelsken kan jeg forstå. For der har språket fått sitt eget liv. Men kleinheten, slibrigheten er bare så on point når det gjelder F men jeg håper det ligger mer bak enn det førsteinntrykket.... 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kristine stjålet twixen på snappen eller? Hvorfor ellers ha den i jakkeermet? Gidde null mening for meg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Bambi1995 skrev:

Har kristine stjålet twixen på snappen eller? Hvorfor ellers ha den i jakkeermet? Gidde null mening for meg

"Twix up my sleeve" :) er bare en greie, en slags meme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, gobbledigook skrev:

"Twix up my sleeve" :) er bare en greie, en slags meme

Haha åja, aldri hørt om 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Bambi1995 skrev:

Twix- tricks up my sleeve

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
16 minutter siden, ingeniørfrue skrev:

Reklamen på Snapchat for haircare er vel ikke merket riktig? Ikke merket i det hele tatt?

Jo hun hadde en snap der hun skrev annonse. Så kom snappene fra haircare rett etter hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, missmcbeal skrev:

Jo hun hadde en snap der hun skrev annonse. Så kom snappene fra haircare rett etter hverandre.

Hun skal merke hver snap med reklame på. Det holder ikke med kun den første, den forsvinner jo også først. 

(https://forbrukerombudet.no/sos-reklame-some)

Endret av Femilie
Lenke
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ingeniørfrue skrev:

Reklamen på Snapchat for haircare er vel ikke merket riktig? Ikke merket i det hele tatt?

Ååh, hun er så elendig på den merkinga. Har  tidligere skrevet til henne angående det, men ingen svar eller bedring. Nå tenkte jeg å heller sende tips til FO

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Viernes skrev:

Ååh, hun er så elendig på den merkinga. Har  tidligere skrevet til henne angående det, men ingen svar eller bedring. Nå tenkte jeg å heller sende tips til FO

ja det er vel slik at det må merkes som reklame på hver snap? Hvis det er slik at hun merket som reklame på en tidligere snap så sier det seg selv at det er for dårlig merket når jeg ikke fikk det med meg. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...