Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oj de siste snappene av jenta hun kaller «baby» :sjokkert:  

Og mr raw er litt av en karakter når han er alkohol påvirket :lol:  ( men det viste vi jo fra før, blir bare litt satt ut hver gang.. )  

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser Kristine har lagt ut en treningsvideo fra treningssenteret om hvordan hun tøyer ryggen. Forsåvidt greitt i seg selv, men lurer på om disse folkene som kommer med i videoen synest det er så greitt at det ligger en video av de på en av norges største blogg. De vet sikkert om at de har blitt filmet.  

Endret av missmcbeal
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, missmcbeal skrev:

Ser Kristine har lagt ut en treningsvideo fra treningssenteret om hvordan hun tøyer ryggen. Forsåvidt greitt i seg selv, men lurer på om disse folkene som kommer med i videoen synest det er så greitt at det ligger en video av de på en av norges største blogg. De vet sikkert om at de har blitt filmet.  

Jeg trodde ikke det faktisk var lov å filme på treningsstudioer, at studioene har egne policyer som sier at det ikke er lov.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Emmelise skrev:

Jeg trodde ikke det faktisk var lov å filme på treningsstudioer, at studioene har egne policyer som sier at det ikke er lov.

Tror ikke det hun har gjort er lovlig uansett. Det er vel ikke greitt å filme/publisere en video med andre i, uten deres samtykke. Iallfall ikke på et treningssenter. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg ikke forstår de som støtter Erica. KU svarer godt for seg, og det er klart man skal ha lønn for å jobbe. 

KU fremstår reflektert og oppegående her, mens Erica har en mer diffus historie. Men hva er greia med FR på Snap når han er påvirket av alkohol? For en type. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Emmelise skrev:

De andre som er til stede har nok blitt spurt om det er greit at de filmer. Jeg reagerer mer på at hun, som er en amatør, legger ut «gjør-som-meg»-videoer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, orfeus skrev:

De andre som er til stede har nok blitt spurt om det er greit at de filmer. Jeg reagerer mer på at hun, som er en amatør, legger ut «gjør-som-meg»-videoer

Nettopp det jeg tenker også,og det gjelder flere av videoene/innleggene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, orfeus skrev:

Hva mener du med de? Slik jeg ser videoen så er det en privat video som Kristine har tatt med mobilen sin, som hun har plassert på gulvet. Jeg tviler litt på at de andre som blir filmet i i speilet vet eller har blitt spurt om at hun filmer. Jeg skrev en gang om et tidligere bilde jeg så fra treningsstudiet, der det så ut som at Kristine hadde med seg et filmteam, men det er det ikke det det er snakk om nå. I det andre tilfellet har de nok spurt om lov på filming. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, missmcbeal skrev:

Tror ikke det hun har gjort er lovlig uansett. Det er vel ikke greitt å filme/publisere en video med andre i, uten deres samtykke. Iallfall ikke på et treningssenter. 

Ta kontakt med treningssenteret og hør med dem. Det kan være at det er totalforbud mot filming

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Honey Dew skrev:

Ta kontakt med treningssenteret og hør med dem. Det kan være at det er totalforbud mot filming

Ja nei, det gidder jeg ikke, men kan være noen som trener der eller de som har blitt filmet sier ifra. Så at det var noen som kommenterte det i kommentarfeltet på bloggen, så er tydeligvis flere som reagerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, missmcbeal skrev:

Hva mener du med de? Slik jeg ser videoen så er det en privat video som Kristine har tatt med mobilen sin, som hun har plassert på gulvet. Jeg tviler litt på at de andre som blir filmet i i speilet vet eller har blitt spurt om at hun filmer. Jeg skrev en gang om et tidligere bilde jeg så fra treningsstudiet, der det så ut som at Kristine hadde med seg et filmteam, men det er det ikke det det er snakk om nå. I det andre tilfellet har de nok spurt om lov på filming. 

Spiller det noen rolle om hun selv snikfilmer med mobil eller at en annen bruker stort kamera? Spørsmålet er om de har sagt ja eller nei til å bli filmet, noe vi ikke vet noe om. 

https://www.datatilsynet.no/rettigheter-og-plikter/internett-og-apper/bilder-pa-nett/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, orfeus skrev:

Spiller det noen rolle om hun selv snikfilmer med mobil eller at en annen bruker stort kamera? Spørsmålet er om de har sagt ja eller nei til å bli filmet, noe vi ikke vet noe om. 

https://www.datatilsynet.no/rettigheter-og-plikter/internett-og-apper/bilder-pa-nett/

Nei det vet vi ikke, men sånn filmvinkelen er, og det at disse personene ikke er der når Kristine starter filmingen, kan tyde på at det ikke en gang vet at hun filmer. Altså, det kan godt være at Kristine har spurt disse, men utifra hva vi har sett tidligere med utlevering av IP-adresser så hadde det ikke forundret meg om Kristine ikke har tenkt over hva som er lov eller ikke, det virker ikke som hun er den som tenker eller følger loven mest akkurat...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reagerte litt på at Raae filmet førerkortet til en fremmed person og la det ut på mystory.. altså why??

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 hours ago, J.. said:

Ser hun har begynt å godkjenne kommentarer før de publiseres,plutselig..

Reagerte på det jeg også. Begynner å bli bekymret for KU. Fra å være en søt og oppegående jente er det en ganske stor forandring vi ser i personligheten nå.

FAR er ikke bra for henne, men når skal hun våkne opp og se det selv?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Jeg synes det er bra at hun må godkjenne kommentarer. Noen har brukt kommentarfeltet hennes til å dele sensitiv informasjon som feks fødselsnummer om andre mennesker. Mobbing av ukjente mennesker har også forekommet.

Det er under enhver kritikk hvordan hun har latt slikt innhold stå i ukesvis. Det beviser bare hvor lite tid hun bruker på kommentarfeltet. Det er jo ikke mye jobb hun legger ned i å kommunisere med "de elskede leserne sine".

Forøvrig er det påfallende hvordan hun har adoptert drikkemønsteret der alkohol skal nytes på daglig basis. Ikke mye refleksjon over påvirkningskraft der i gården.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, CecilieX skrev:

Forøvrig er det påfallende hvordan hun har adoptert drikkemønsteret der alkohol skal nytes på daglig basis. Ikke mye refleksjon over påvirkningskraft der i gården.

...Spesielt når hun i innlegg 1 sier at hun bør unngå alkohol pga mageprobleme hun sliter med..

I innlegg 2 (så godt som hver dag..) nevnes det at hun har/skal/eller vil drikke "drinks" , rødvin eller annet..
Da er visst alle mage/tarm problemer glemt..

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...