Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest justcurious
1 time siden, Tjukk Norris skrev:

Det er første gangen de er på besøk i Oslo og KU har snappet alt de har foretatt seg. 

Så ikke at Hemoroide-Johnny var der altså

Moren til KU har i alle fall vært på besøk en gang før. Så det enten på Bloggerne eller i en videoblogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, justcurious skrev:

Lurer på om han snakker engelsk foran familien til KU også :P 

Det skulle tatt seg ut. :fnise: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tjukk Norris skrev:

Det er første gangen de er på besøk i Oslo og KU har snappet alt de har foretatt seg. 

Så ikke at Hemoroide-Johnny var der altså

Nei. Hele familien var tilstede på premierefesten til Bloggerne (link til innlegg om det), og der var også Fabian. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Is it ok if I, like, call you mom or something?» :fnise: 

Neida men fra spøk til alvor, fikk vondt av jenta i det siste blogginnlegget. Husker selv hvor mye jeg savnet familien min da jeg studerte og bodde utenbys. Gråt alltid på toget til studiebyen min etter jeg hadde vært på besøk hjemme! :(

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Kristine og lillesøsteren helsøsken? Ser overhode ikke noe likhet på de(ikke på Håkon heller forsåvidt)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Bambi1995 skrev:

Er Kristine og lillesøsteren helsøsken? Ser overhode ikke noe likhet på de(ikke på Håkon heller forsåvidt)

Ja.

Man ligner ikke automatisk bare fordi man har samme foreldre..

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, J.. skrev:

Ja.

Man ligner ikke automatisk bare fordi man har samme foreldre..

Det sa jeg heller ikke. Fra mitt ståsted syntes jeg at så og si alle søsken hvertfall har et snev av likhet. 

41 minutter siden, J.. skrev:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
10 timer siden, Bambi1995 skrev:

Synes lillesøsteren var veldig lik på broren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, ingeniørfrue skrev:

Ikke sett de sammen på snap på noen dager?

Han var på snappen hennes for noen timer siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget til SE "litt for ærlige ord" burde Kristine faktisk lese da hun om 1 år eller 2 kommer til å skrive ett identisk innlegg selv,altså,i siste avsnitt..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erica Kvam har skrevet et innlegg om et bokprosjekt hun hadde med KU som falt igjennom fordi Kristine prioriterte det bort. Noen i kommentarfeltet der sier også at Kristine ikke slipper igjennom kommentarer med Ericas navn på bloggen.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, tsarsar skrev:

Erica Kvam har skrevet et innlegg om et bokprosjekt hun hadde med KU som falt igjennom fordi Kristine prioriterte det bort. Noen i kommentarfeltet der sier også at Kristine ikke slipper igjennom kommentarer med Ericas navn på bloggen.

Blir spennende å høre KU sin versjon da, hun skriver nå på snapchat at hun såklart skal fortelle hva som skjedde med bokprosjektet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, tsarsar skrev:

Det siste stemmer ikke, da KUs siste innlegg bare har kommentarer om Erica.

Edit: Ikke det siste innlegget, da hun nettopp har skrevet to nye. Det som heter "jeg kan like en sånn her november"

Endret av Llise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Llise skrev:

Det siste stemmer ikke, da KUs siste innlegg bare har kommentarer om Erica.

Edit: Ikke det siste innlegget, da hun nettopp har skrevet to nye. Det som heter "jeg kan like en sånn her november"

Nei, det var som sagt i kommentarfeltet hos Erica, så ikke noe jeg påstod. Men ja, enig med @Viernes, det blir spennende å høre hva KU sier.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...