Gjest justcurious Skrevet 12. november 2017 #2481 Del Skrevet 12. november 2017 1 time siden, Tjukk Norris skrev: Det er første gangen de er på besøk i Oslo og KU har snappet alt de har foretatt seg. Så ikke at Hemoroide-Johnny var der altså Moren til KU har i alle fall vært på besøk en gang før. Så det enten på Bloggerne eller i en videoblogg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 12. november 2017 #2482 Del Skrevet 12. november 2017 21 minutter siden, justcurious skrev: Lurer på om han snakker engelsk foran familien til KU også Det skulle tatt seg ut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 12. november 2017 #2483 Del Skrevet 12. november 2017 2 timer siden, Tjukk Norris skrev: Det er første gangen de er på besøk i Oslo og KU har snappet alt de har foretatt seg. Så ikke at Hemoroide-Johnny var der altså Nei. Hele familien var tilstede på premierefesten til Bloggerne (link til innlegg om det), og der var også Fabian. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 12. november 2017 #2484 Del Skrevet 12. november 2017 «Are you the mother, yeah?» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nasken Skrevet 12. november 2017 #2485 Del Skrevet 12. november 2017 «Is it ok if I, like, call you mom or something?» Neida men fra spøk til alvor, fikk vondt av jenta i det siste blogginnlegget. Husker selv hvor mye jeg savnet familien min da jeg studerte og bodde utenbys. Gråt alltid på toget til studiebyen min etter jeg hadde vært på besøk hjemme! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambi1995 Skrevet 13. november 2017 #2486 Del Skrevet 13. november 2017 Er Kristine og lillesøsteren helsøsken? Ser overhode ikke noe likhet på de(ikke på Håkon heller forsåvidt) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 13. november 2017 #2487 Del Skrevet 13. november 2017 1 time siden, Bambi1995 skrev: Er Kristine og lillesøsteren helsøsken? Ser overhode ikke noe likhet på de(ikke på Håkon heller forsåvidt) Ja. Man ligner ikke automatisk bare fordi man har samme foreldre.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 13. november 2017 #2488 Del Skrevet 13. november 2017 Jeg lurer på hvor mange bloggere det er som klarer å forstå at minst halvparten av klikkene de får er fra folk som gjør narr av dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambi1995 Skrevet 13. november 2017 #2489 Del Skrevet 13. november 2017 40 minutter siden, J.. skrev: Ja. Man ligner ikke automatisk bare fordi man har samme foreldre.. Det sa jeg heller ikke. Fra mitt ståsted syntes jeg at så og si alle søsken hvertfall har et snev av likhet. 41 minutter siden, J.. skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 13. november 2017 #2490 Del Skrevet 13. november 2017 Tråden er ryddet for latterliggjøring og svar til dette. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 13. november 2017 #2491 Del Skrevet 13. november 2017 10 timer siden, Bambi1995 skrev: Er Kristine og lillesøsteren helsøsken? Ser overhode ikke noe likhet på de(ikke på Håkon heller forsåvidt) Synes lillesøsteren var veldig lik på broren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 14. november 2017 #2492 Del Skrevet 14. november 2017 Tråden er ryddet for ryktespredning/spekulasjoner med svar. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingeniørfrue Skrevet 14. november 2017 #2493 Del Skrevet 14. november 2017 Ikke sett de sammen på snap på noen dager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitnessjenta Skrevet 14. november 2017 #2494 Del Skrevet 14. november 2017 3 minutter siden, ingeniørfrue skrev: Ikke sett de sammen på snap på noen dager? Han var på snappen hennes for noen timer siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 16. november 2017 #2495 Del Skrevet 16. november 2017 Innlegget til SE "litt for ærlige ord" burde Kristine faktisk lese da hun om 1 år eller 2 kommer til å skrive ett identisk innlegg selv,altså,i siste avsnitt.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tsarsar Skrevet 16. november 2017 #2496 Del Skrevet 16. november 2017 Erica Kvam har skrevet et innlegg om et bokprosjekt hun hadde med KU som falt igjennom fordi Kristine prioriterte det bort. Noen i kommentarfeltet der sier også at Kristine ikke slipper igjennom kommentarer med Ericas navn på bloggen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 16. november 2017 #2497 Del Skrevet 16. november 2017 2 timer siden, tsarsar skrev: Erica Kvam har skrevet et innlegg om et bokprosjekt hun hadde med KU som falt igjennom fordi Kristine prioriterte det bort. Noen i kommentarfeltet der sier også at Kristine ikke slipper igjennom kommentarer med Ericas navn på bloggen. Blir spennende å høre KU sin versjon da, hun skriver nå på snapchat at hun såklart skal fortelle hva som skjedde med bokprosjektet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 16. november 2017 #2498 Del Skrevet 16. november 2017 (endret) 2 timer siden, tsarsar skrev: Erica Kvam har skrevet et innlegg om et bokprosjekt hun hadde med KU som falt igjennom fordi Kristine prioriterte det bort. Noen i kommentarfeltet der sier også at Kristine ikke slipper igjennom kommentarer med Ericas navn på bloggen. Det siste stemmer ikke, da KUs siste innlegg bare har kommentarer om Erica. Edit: Ikke det siste innlegget, da hun nettopp har skrevet to nye. Det som heter "jeg kan like en sånn her november" Endret 16. november 2017 av Llise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tsarsar Skrevet 16. november 2017 #2499 Del Skrevet 16. november 2017 1 time siden, Llise skrev: Det siste stemmer ikke, da KUs siste innlegg bare har kommentarer om Erica. Edit: Ikke det siste innlegget, da hun nettopp har skrevet to nye. Det som heter "jeg kan like en sånn her november" Nei, det var som sagt i kommentarfeltet hos Erica, så ikke noe jeg påstod. Men ja, enig med @Viernes, det blir spennende å høre hva KU sier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peak Skrevet 17. november 2017 #2500 Del Skrevet 17. november 2017 Nå har Kristine komt med motsvar på bloggen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå