Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Llise skrev:

Det håret ser ut som det er farget. Kanskje hun ikke er ginger per definisjon, men blek hud med mye fregner og rødlig hår har hun.

At hun ser ut til å ha et slags rødskjær på bildene hvor hun er ute og det er sol kan jeg si meg enig i, det er som jeg nevnte tidligere, ganske vanlig utendørs i solskinn som kødder med fargespektret.  Godt mulig hun farger det mørkere,  men på barnebildene til Kristine (som f. eks. 17 mai toget) så er hun mørk/mellom blond.

Men hyggelig da, er ihvertfall inntrykket jeg har fått de gangene hun nevnes :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gillians

Hun har litt rødskjær i håret, men hun er ikke rødhåret. Kan vi si oss ferdig med denne debatten nå, eller kanskje dere kan lage en ny tråd om det? Hva er i det hele tatt så viktig med dette, virker som om noen syns det å være rødhåret er noe av det verste som kan skje en person? Min bestevenninne fra vi var små hadde for øvrig helt rødt hår, men ikke fregner og hun ble kjempebrun om sommeren, det går også helt fint an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er absolutt ikke ginger 🙈 Har selv litt rødskjær i håret (spesielt i sol) uten å være ginger, men mange kan ha rødskjær i håret. Hvert fall hvis man har farget håret rødt og farger det brunt igjen. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Skjønner virkelig ikke hvorfor det er så viktig for dere? 😅

Ikke jeg heller. Det får da være måte på 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest justcurious

Jeg er brunette og har helt lyse bryn. Hadde fregner når jeg var liten og har lys hud. Har aldri sett på henne som ginger/rødhåret. Det er helt normalt at også brunetter har fregner og lys hud. 

Totalt uinteressant egentlig, men måtte bare :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.11.2017 den 1.33, fitnessjenta skrev:

Han sitter i en stol og lever seg inn i musikken han hører på, så plutselig faller han ned på gulvet og rister (?) Mens han lager veldig rare ansiktsuttrykk og bevegelser og filmer skrittet sitt bl.a

:haar::bond::laugh:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte videobloggen til KU. Synes vi så mye av den oppegående og selvstendige jenta vi husker fra noen år tilbake.

Et tegn på at hun river seg løs fra FR og er i ferd med å finne seg selv igjen? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver de med innspilling av Bloggerne nå? Har sett på flere bilder nå at Kristine har sånn mikrofongreier bak på ryggen, og når du ser på treningsbildene hun har lagt ut i dag så står det en mann med kamera i speilet på bildene. Så hun blir tydeligvis filmet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble sliten av å se på den nyeste videoen til KU. Banner og bruker ordet "lissom" i hver eneste setning. Får en følelse av at hun prøver å være en person hun ikke er.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Hvalen skrev:

Ble sliten av å se på den nyeste videoen til KU. Banner og bruker ordet "lissom" i hver eneste setning. Får en følelse av at hun prøver å være en person hun ikke er.

Ja oppfører seg veldig fjortis, merker at hun er født i 97

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, fitnessjenta skrev:

Ja oppfører seg veldig fjortis, merker at hun er født i 97

Er jo litt krenkende for de som er født i 97 å bli dratt under samme kam som Kristine. Vil påstå at når man har passert 20 så har de fleste jenter lagt fra seg både overdreven banning og bruk av ordet liksom. Som du sier, så er det egentlig noe som er typisk for 14-åringer, men nå er jo 97-modeller forlengst passert den alderen. Er ikke sånn jeg oppfatter de fleste 97-modeller. Kjenner flere som jeg studerer med som snakker helt normalt og er forholdsvis modne for alderen. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, missmcbeal skrev:

Er jo litt krenkende for de som er født i 97 å bli dratt under samme kam som Kristine. Vil påstå at når man har passert 20 så har de fleste jenter lagt fra seg både overdreven banning og bruk av ordet liksom. Som du sier, så er det egentlig noe som er typisk for 14-åringer, men nå er jo 97-modeller forlengst passert den alderen. Er ikke sånn jeg oppfatter de fleste 97-modeller. Kjenner flere som jeg studerer med som snakker helt normalt og er forholdsvis modne for alderen. 

Jada, absolutt. Mener ikke å dra alle 97-ere under en kam, men det er også en alder der ikke alle har vokst opp enda.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, missmcbeal skrev:

Er bare å la være å føle seg krenket da. 20-åringer er temmelig umodne, jo. De bare vet det ikke selv...

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pause eller over med de? Familien hennes er på besøk , Fabian er på konsert. De har vel ikke hengt sammen på ei stund heller.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
16 minutes ago, Tjukk Norris said:

Pause eller over med de? Familien hennes er på besøk , Fabian er på konsert. De har vel ikke hengt sammen på ei stund heller.

Det har vært nevnt her flere ganger, dagen etter er de på hverandres snap. Så det er ingenting å vente på tror jeg :P

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Helhvete skrev:

Det har vært nevnt her flere ganger, dagen etter er de på hverandres snap. Så det er ingenting å vente på tror jeg :P

Sant det. Merkelig at han aldri møter familien hennes da. Men når jeg tenker meg om så er det kanskje ikke så merkelig. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...