Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest CecilieX

Det er åpenbart at Mr Raw ønsker oppmerksomhet. Jeg skjønner ikke at dere gidder å belønne den type fyr med å klikke dere inn på hva enn han har av SoMe kanaler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ClickB4it
10 hours ago, Rubella said:

Jeg har sletta ham fra snap, men fikk så latterkrampe av disse beskrivelsene av hans siste snapinnslag at jeg må legge han til igjen for å se!

Håper det lever opp til bildene jeg har i hodet av en spastisk fyr som smatter og føder rektalt.

:fnise: Ble forventningene innfridd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, ClickB4it skrev:

:fnise: Ble forventningene innfridd?

Som jeg skrev over: wtf did I just watch? :P

Ble innfridd og vel så det, men føltes egentlig mer kleint enn noe annet. Hva er det han prøver på?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justcurious

Søren, hadde forventa å få se en rektal fødsel for første gang, men han satt jo bare og rista og spilte usynlig munnspill. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, justcurious skrev:

Søren, hadde forventa å få se en rektal fødsel for første gang, men han satt jo bare og rista og spilte usynlig munnspill. 

Munnspill? Jeg har alltid tolket det som om han spiller gitar - At det er gitargrep de håndbevegelsene, altså.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Viernes skrev:

Munnspill? Jeg har alltid tolket det som om han spiller gitar - At det er gitargrep de håndbevegelsene, altså.

Umulig å tolke hva han egentlig holder på med

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, hva var det jeg så på snap nå? Bilde av blod på toalettskålen... altså...alt behøver man ikke snappe om altså.. :frkk:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Minlillesky skrev:

Herregud, hva var det jeg så på snap nå? Bilde av blod på toalettskålen... altså...alt behøver man ikke snappe om altså.. :frkk:

Og hvorfor snakker han engelsk i den ekle snapen? 

Ryddet for krenkende utsagn. Edie, mod.

Endret av orfeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.11.2017 den 9.11, Emmelise skrev:

Hun er brunette. Det ser du utifra øyebryn, naturlige vippefarge, hudfarge osv. Det du tror er rødskjær er bare lysrefleksjoner og highlights fra frisøren.

Bilde fra nettavisen som viser klart og tydelig hun er brunette.

Til din opplysning farger KU øyenbrynene maksimalt mørk. Fordi de egentlig er helt lyse - pga det faktum at hun er ginger! En fordel at du vet fakta før du uttaler deg...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, gjest91 skrev:

Til din opplysning farger KU øyenbrynene maksimalt mørk. Fordi de egentlig er helt lyse - pga det faktum at hun er ginger! En fordel at du vet fakta før du uttaler deg...

Hvordan vet du hun er ginger? Finnes det bilder hvor man kan se hun faktisk er ginger? Ginger for meg er en med fregner og rødt/oransje hår 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Aurora** said:

Hvordan vet du hun er ginger? Finnes det bilder hvor man kan se hun faktisk er ginger? Ginger for meg er en med fregner og rødt/oransje hår 

Synes hun ser ut som en brunette med litt rødskjær i håret, jeg.. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, gjest91 skrev:

Man kan ha naturlig lyse øyebryn uten å være rødhåret. Men syntes det er festlig du så på et bildet av henne med hårrøtter og det hele og stadig mener hun er rødhåret til tross for at det klart var brunt.

Det er normalt at man utifra bilder får inntrykk av at det er rødskjær eller at man er rødhåret utifra måten lys reflekterer i håret.  Jo lenger utsatt håret i tillegg har vært som gjør at det naturlig bleker litt er det også naturlig at man får hint av rødskjær. Det betyr ikke at man er rødhåret.

Rødhåret er "aktivt" MC1R-gen. Det har ikke hun.

I 2012 postet hun et bilde som heter "no makeup". Hvor langt det stemmer skal jeg ikke uttale meg om.
Men du ser ikke et snev av NOEN av karakteristikkene med aktiv MC1R.
Det finnes de som har aktiv MC1R og alikevel har mørkere hud uten antydning til fregner. Men det er sjeldent at dette oppstår, disse er vanligvis av et opphav som er naturlig mørkere i huden enn nordiske. Selv japanere med rødt hår har vanligvis lys hud og fregner.

I tillegg har jeg også tilfeldig kikket litt på barnebilder hun har lagt ut av seg selv. Var ikke et snev av tegn til rødt hår der heller.
Hun har rett når hun sier at håret har blitt mørkere med tiden, for på barnebilder er hun mer blond. Og idag er hun brunette.

Min fars bilde fra første skoledag i 1960 viste en gutt med hvitblondt hår, 30 år senere hadde han svart hår (og svart skjegg). Så at håret blir mørkere er naturlig og fullt mulig i seg selv. Men at et gen plutselig endrer seg etter du er født til at du på magisk vis blir rødhåret gjennom puberteten? Eh.. nei.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
51 minutter siden, Emmelise skrev:

Man kan ha naturlig lyse øyebryn uten å være rødhåret.

Oh yes! Jeg har skikkelig lyse øyebryn naturlig. Farger / bruker Dipbrow Pomade for å ikke se helt alien ut. :P

Og nei, Kristine er IKKE ginger. Mora mi er ginger! Oransje hår, fregner, blir solbrent av ingenting og nesten hvite vipper og bryn.

Selv har jeg mørkblondt/mellomblondt hår med noe rødskjær når jeg er i sola, men vil ikke si jeg er rødhåret/ginger av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Emmelise skrev:

Eh nei, hun er brunette

Det håret ser ut som det er farget. Kanskje hun ikke er ginger per definisjon, men blek hud med mye fregner og rødlig hår har hun.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...