Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tror det innlegget med et svakt forsøk på en beklagelse kun er skrevet fordi hele saken eksploderte. Det er bare masse svada/bortforklaringer, hun ønsker nesten å fremstå som offeret virker det som. Stakkars jenta som kom fra Førde for å finne seg selv på løkka liksom. 

Utover det tror jeg hun reagerte så i utgangspunktet fordi kommentaren traff alle usikkerhetene hennes. Alt av fasade hun har bygget opp i forhold til sexliv, alkohol, poesi osv ble beundret i denne kommentaren, men Kristine går nok konstant å venter på å bli gjennomskuet som en posør. 

Jeg er desuten helt enig med de som sier at hun og kjæresten kler hverandre godt, hun poengterer jo selv ganske bastant at hun virkelig har blomstret og er i ferd med å finne seg selv.  Kan ikke huske å ha oppfattet henne som særlig koselig og jordnær i det hele tatt, men hun har gitt meg inntrykk av å være mer oppegående og reflektert enn hun virker nå for tiden.

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dratt en liten Raw på bloggen nå med nakenbilde av en eller annen dame..

Bloggen og dama blir bare mer og mer pinlig..

Hun prøver så intenst å presse seg inn i hipstertilværelsen i den nye kretsen hennes at det er til å gråte av..

Kondomthights,blondebh på vift,cowboy boots og den hatten var også noe for seg selv.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også at Kristine følte seg veldig truffet av kommentaren/leseren hun valgte å henge ut. Den var jo spot on...
Før var det "bygd", pizza og pepsi max. Nå er det by, oster og vin. Det er ikke vanskelig å forstå at hun prøver å finne seg selv, men hun tar lesere med på reisen, og med alt dokumentert på nettet er det lett å legge merke til kontrastene og forandringene. Det er ikke noe galt i det i den forstand, men jeg er glad for at jeg ikke har mine pinlige slutten-av-tenårene-begynnelsen-av-tyveårene-eksperimenter klistret ut på nett. Gikk igjennom en veldig lik fase selv for 8-9 år siden. Var (og har selvinnsikt nok til å se at jeg har tendenser til det enda) ganske pretensiøs.

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lest det siste innlegget om møtet med det spirituelle? Hun skal ha for at hun tørr å skrive om det på en blogg. Er nok noen som kommer til å tenke at hun er litt sprø. 

Men hun skal jo snart flytte. Kanskje ikke så veldig positivt for utleieren som skal leie ut at hun skriver dette. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Kristine egentlig rødt hår? Siden hun har skrevet det mange ganger, men jeg ser på det som maks kastanjebrunt... Men jeg har noen i familien med knallrødt Ariel hår da... Ingen grunn til at jeg lurer på dette egentlig :P 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, foreveralone skrev:

Hvilken skostørrelse har hun?

Vet ikke, men hun er glad i vidvinkellinsa si

Edit: I 2012 svarte hun at hun er str 38.

Endret av Viernes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 04/11/2017 den 1.53, Escape skrev:

Har Kristine egentlig rødt hår? Siden hun har skrevet det mange ganger, men jeg ser på det som maks kastanjebrunt... Men jeg har noen i familien med knallrødt Ariel hår da... Ingen grunn til at jeg lurer på dette egentlig :P 

Hun er ikke rødhåret, hun er brunette.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har Venjar på snap? Unnskyld det jeg skriver nå, men det ser jo fader meg ut som fyren ligger og føder rektalt?

Er jo så en lurer på om man skal ringe etter ambulanse. Er det ment seriøst lurer jeg på. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Tjukk Norris skrev:

Noen som har Venjar på snap? Unnskyld det jeg skriver nå, men det ser jo fader meg ut som fyren ligger og føder rektalt?

Er jo så en lurer på om man skal ringe etter ambulanse. Er det ment seriøst lurer jeg på. 

Hva ER det han driver med? Vet ikke om jeg skal le eller ringe 113

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Hva ER det han driver med? Vet ikke om jeg skal le eller ringe 113

Ble litt nyskjerrig her nå , om du orker å forklare? Har han ikke på snap.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sh999 skrev:

Ble litt nyskjerrig her nå , om du orker å forklare? Har han ikke på snap.. 

Han sitter i en stol og lever seg inn i musikken han hører på, så plutselig faller han ned på gulvet og rister (?) Mens han lager veldig rare ansiktsuttrykk og bevegelser og filmer skrittet sitt bl.a

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Emmelise skrev:

Hun er ikke rødhåret, hun er brunette.

Håret hennes er no vitterlig mer rødt enn brunt... er folk fargeblind eller ?!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Tjukk Norris skrev:

Det verste er at lyden blir spilt fra headsetet, så man hører litt våte lyder fra munnen hans og lyden fra hva det nå er han gjør med hendene (ser ut som forspill på en usynlig dame) mens han vrir på seg og filmer sine nedre deler. 

Er jo trist å tenke på at det kan være seriøst filmet, men med tanke på de to sin oppførsel og at han legger ut slike ting hver dag, så bikker det over mot seriøst.. Blir så flau på andres vegne at jeg ble litt dårlig av å se gjennom det nå. :a034:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sletta ham fra snap, men fikk så latterkrampe av disse beskrivelsene av hans siste snapinnslag at jeg må legge han til igjen for å se!

Håper det lever opp til bildene jeg har i hodet av en spastisk fyr som smatter og føder rektalt.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
7 timer siden, Alex_rude skrev:

Håret hennes er no vitterlig mer rødt enn brunt... er folk fargeblind eller ?!

Hun er brunette. Det ser du utifra øyebryn, naturlige vippefarge, hudfarge osv. Det du tror er rødskjær er bare lysrefleksjoner og highlights fra frisøren.

Bilde fra nettavisen som viser klart og tydelig hun er brunette.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...