elisaday Skrevet 1. november 2017 #2401 Del Skrevet 1. november 2017 27 minutter siden, J.. skrev: Nettopp. Kristine,SE,Anna.. Ingen nevnt, ingen glemt 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 1. november 2017 #2402 Del Skrevet 1. november 2017 (endret) Det er absolutt ikke første gangen hun legger ut IP-adressene til folk (med ønske om at folk finner de og navngir de til henne) http://krisssy.blogg.no/1487081120_svar_p_et_par_kommentarer.html Her er et innlegg fra februar i år. 4 stykker på en gang der. Artikkel fra Side2.no om forrige gang hun gjorde det. "- At jeg har delt ip-adresser på bloggen er en advarsel. Det er det som skjer hvis du holder på med dette." sa Kristine da. Hvor lenge kan man skylde på at man er ung og dum? Og hvorfor lærte hun ikke av den episoden? Er det også pga "ung og dum"? Endret 1. november 2017 av Viernes 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 1. november 2017 #2403 Del Skrevet 1. november 2017 5 minutter siden, Viernes skrev: Det er absolutt ikke første gangen hun legger ut IP-adressene til folk (med ønske om at folk finner de og navngir de til henne) http://krisssy.blogg.no/1487081120_svar_p_et_par_kommentarer.html Her er et innlegg fra februar i år. 4 stykker på en gang der. Det har hun visst glemt.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Max Potente Skrevet 1. november 2017 #2404 Del Skrevet 1. november 2017 I tillegg til ung og dum-forsvaret så velger Ullebø å ta den som Lars Kristian Eriksen og Fotballfrua tok en av gangene de ble tatt for juks og fanteri: "Nettrollene kom under huden på meg." Det blir for tynt, altså! Du skylder ikke på andres helt normale tilbakemeldinger når du har driti deg ut sånn. Om mdu har blogg så må du tåle både gode og dårlige reaksjoner på det du deler med verden. Det er i slike stunder folk viser sin sanne karakter og integritet, og dette var skikkelig skuffende fra Ullebø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitnessjenta Skrevet 1. november 2017 #2405 Del Skrevet 1. november 2017 14 minutter siden, Viernes skrev: Det er absolutt ikke første gangen hun legger ut IP-adressene til folk (med ønske om at folk finner de og navngir de til henne) http://krisssy.blogg.no/1487081120_svar_p_et_par_kommentarer.html Her er et innlegg fra februar i år. 4 stykker på en gang der. Artikkel fra Side2.no om forrige gang hun gjorde det. "- At jeg har delt ip-adresser på bloggen er en advarsel. Det er det som skjer hvis du holder på med dette." sa Kristine da. Hvor lenge kan man skylde på at man er ung og dum? Og hvorfor lærte hun ikke av den episoden? Er det også pga "ung og dum"? Oj! Flertallet av de kommentarene var ikke slemme en gang, de påpekte bare hvordan de oppfattet henne. Dette er bare sykt, skal boikotte bloggen hennes framover og oppfordrer andre til å gjøre det samme! Sånn kan man ikke holde på 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 1. november 2017 #2406 Del Skrevet 1. november 2017 (endret) "Det føltes riktig å svare for meg, å endelig stå opp for meg selv. Men så tråkka jeg feil." skriver hun i "Når nok er nok" Tråkka feil, ja. Igjen. Hun kunne jo tatt et oppgjør med nettroll på en saklig og ordentlig måte, uten å dele IP-adresser og koke helt over. Da hadde hun høstet mer kred og fremstått som mer voksen. Endret 1. november 2017 av Viernes 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filifjonka Skrevet 1. november 2017 #2407 Del Skrevet 1. november 2017 On 17/10/2017 at 4:29 PM, Snuppah00 said: Får bare lyst å gi henne en klem og si hun fortjener så mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corinne Skrevet 1. november 2017 #2408 Del Skrevet 1. november 2017 Hva var det med sex med en jente? Er dette noe hun har utlevert på bloggen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 1. november 2017 #2409 Del Skrevet 1. november 2017 7 minutter siden, Corinne skrev: Hva var det med sex med en jente? Er dette noe hun har utlevert på bloggen? Tydeligvis. Veeeeeldig viktig å dele sexlivet sitt med folk, man er jo ikke en ekte, dyp, spesiell, interessant og poetisk blogger hvis man ikke gjør det. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 1. november 2017 #2410 Del Skrevet 1. november 2017 8 minutter siden, Corinne skrev: Hva var det med sex med en jente? Er dette noe hun har utlevert på bloggen? I ett eviglangt "jeg har gått opp i vekt å fått rumpe" innlegg kom dette "Jeg mener bare at man heller skal si ifra når man har positive tanker om noen, i stedet for å holde de for seg selv. Det betyr ikke at jeg legger an eller noe, noe ofte folk tror. Nå blir ikke jeg forelsket i jenter da. Men jeg har hatt sex med en jente før :)" frem midt i alt virrvarret.. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 1. november 2017 #2411 Del Skrevet 1. november 2017 10 minutter siden, J.. skrev: I ett eviglangt "jeg har gått opp i vekt å fått rumpe" innlegg kom dette "Jeg mener bare at man heller skal si ifra når man har positive tanker om noen, i stedet for å holde de for seg selv. Det betyr ikke at jeg legger an eller noe, noe ofte folk tror. Nå blir ikke jeg forelsket i jenter da. Men jeg har hatt sex med en jente før :)" frem midt i alt virrvarret.. For det er liksom så relevant 😆 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 1. november 2017 #2412 Del Skrevet 1. november 2017 5 timer siden, Supermassive skrev: http://www.tv2.no/a/9463536/ Veldig bra! Negativ omtale i media vil nok ikke være bra for bloggen hennes eller modellkarrieren for den salgs skyld. Dette var som fortjent, kanskje hun lærer noe av det. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 1. november 2017 #2413 Del Skrevet 1. november 2017 Hun innrømmer i det minste at hun er usikker, at det rant over, at hun har gjort ein feil og hun sier unnskyld. Jeg håper hun mener det oppriktig og at det ikke er bare noe hun skriver fordi hun føler hun må. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 1. november 2017 #2414 Del Skrevet 1. november 2017 "ei jente" Jeg vet, jeg vet. Når selv irritasjonsmomentet blir irriterende... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gobbledigook Skrevet 1. november 2017 #2415 Del Skrevet 1. november 2017 12 minutter siden, Emmelise skrev: "ei jente" Jeg vet, jeg vet. Når selv irritasjonsmomentet blir irriterende... Det er helt lov å skrive "en jente" også, altså. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 1. november 2017 #2416 Del Skrevet 1. november 2017 Akkurat nå, gobbledigook skrev: Det er helt lov å skrive "en jente" også, altså. Jeg vet det også. Det var dette med barneskolelærdommen som man var knallhard på, og da skulle det være "ei" for hunnkjønn uansett hva. (Og da mener jeg virkelig uansett hva) Som sagt, Irritasjonsmomentet som er irriterende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 1. november 2017 #2417 Del Skrevet 1. november 2017 2 timer siden, missmcbeal skrev: Hun innrømmer i det minste at hun er usikker, at det rant over, at hun har gjort ein feil og hun sier unnskyld. Jeg håper hun mener det oppriktig og at det ikke er bare noe hun skriver fordi hun føler hun må. Troe ikke hun hadde kommet med det innlegget om ikke tv2 hadde gjort en sak ut av det. Synes forøvrig at hun gjemte unnskyldningen innimellom mye annet urelevant. Storby/kjæreste/usikkerhet/unnskyld/kaffebrenneri 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 1. november 2017 #2418 Del Skrevet 1. november 2017 53 minutter siden, Viernes skrev: Troe ikke hun hadde kommet med det innlegget om ikke tv2 hadde gjort en sak ut av det. Synes forøvrig at hun gjemte unnskyldningen innimellom mye annet urelevant. Storby/kjæreste/usikkerhet/unnskyld/kaffebrenneri Det er vel storbyen *oslo* sin feil... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 1. november 2017 #2419 Del Skrevet 1. november 2017 (endret) 3 minutter siden, Cocogirl skrev: Det er vel storbyen *oslo* sin feil... Ja, greit å ha noe å skylde på. Endret 1. november 2017 av Viernes 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 2. november 2017 #2420 Del Skrevet 2. november 2017 12 timer siden, Mireille skrev: Dette er kanskje litt off-topic, men mener å huske å sett noe om at Kristine fikk kommentar fra en venn ellernoe om å kutte ut med den engelsk-greia, men klarer ikke finne det igjen. Noen som kan hjelpe? Var ikke det i bloggerne? Han broren hennes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå