elisaday Skrevet 18. september 2017 #2021 Del Skrevet 18. september 2017 Fra spøk til alvor. Kristine er stokk dum hvis hun ikke kommer seg over og forbi dette forholdet. Han burde virkelig vært holdt borte fra offentligheten for han har ingenting, absolutt INGENTING der å gjøre. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 18. september 2017 #2022 Del Skrevet 18. september 2017 11 minutter siden, Honey Dew skrev: Jeg har ikke noe "hvordan dialekt" Javel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 18. september 2017 #2023 Del Skrevet 18. september 2017 49 minutter siden, Barbiedollen skrev: Hun bør få noe annet å gjøre på. Alt for slitsom person med en helt for jævelig dialekt. Hun har en av de fineste dialektene i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 18. september 2017 #2024 Del Skrevet 18. september 2017 56 minutter siden, Barbiedollen skrev: Hun bør få noe annet å gjøre på. Alt for slitsom person med en helt for jævelig dialekt. Hvis du synes hun er så slitsom, så la hver å følg henne. Hvorfor må hun finne noe annet å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbiedollen Skrevet 18. september 2017 #2025 Del Skrevet 18. september 2017 Jeg sa bare at jeg ikke likte dialekten hennes. Absolutt ingen andre her som blir tvunget til å mene det samme som meg. Chill :-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 18. september 2017 #2026 Del Skrevet 18. september 2017 3 minutter siden, Barbiedollen skrev: Jeg sa bare at jeg ikke likte dialekten hennes. Absolutt ingen andre her som blir tvunget til å mene det samme som meg. Chill :-) For min del er det ikke dialekten som er problemet. Det er talemåten hennes. Hun skriker og roper og snakker høyere enn alle andre som er tilstede. Hun avbryter og får det meste til å handle om seg selv. Forstår ikke at folk holder ut med en så åpenlyst selvsentrert person som elsker lyden av sin egen brautende stemme SÅ mye. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitnessjenta Skrevet 18. september 2017 #2027 Del Skrevet 18. september 2017 3 timer siden, gobbledigook skrev: F: Baby, whats going on? K: Jeg gidder ikke mer F: Whaaaat... okei, hva er det du ikke gidder K: Du står og intimdanser med venninnene mine. Hva er det her for noe? Jeg gidder ikke, helt seriøst F: Du.. seriøst K:Du får aldri nok av jenter, jeg blir aldri god nok for deg F: Wow, wow.... Calm the fuck down K: Det gjør så jævlig vondt, for jeg er så glad i deg F: Kristine, slapp av. Det betyr ingenting for meg. Altså, en liten flørt... en liten whatever. i dont fucking care. K: Neivel, men jeg bryr meg. Det gjør vondt og jeg er dritforelska i deg F: Du må gi deg K: Det føler som om jeg er ingen for deg, bare en av hundre mennesker. Av damer F: Du må stole på meg. Wake the fuck up, jeg elsker deg, ok? Slutt. alt dette mens han fniser og ler litt Det verste er at så fort han sier "jeg elsker deg" så er liksom alt greit? Ikke rart han har kommet unna med så mye hvis det er alt som kreves for at han skal tilgis... og noe annet jeg også stussa over var at de ikke en gang var sammen den gangen sånn jeg forstod det, bare datet. Og så "jeg elsker deg"? Virkelig veldig useriøst... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitnessjenta Skrevet 18. september 2017 #2028 Del Skrevet 18. september 2017 2 timer siden, Christy89 skrev: Fy faen!! Hadde samboeren min sagt sånn til meg, så hadde jeg fiket til han så hodet spinner rundt og hivd han på dør. jeg er helt tom for ord. Ja samme her, satt og så episoden med samboeren min og han sa at hvis han hadde gjort noe sånt, hadde han måttet flytte ut på dagen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donout Skrevet 18. september 2017 #2029 Del Skrevet 18. september 2017 Fabian vet såå godt hva han gjør! Han gir henne akkurat nok oppmerksomhet til at hun skal holde seg forelska, men lite nok til at hun blir usikker og lei seg. Tror alle har hatt en sånn fyr i de yngre dager. Fy så vondt det er! En skikkelig sleiping er han. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donout Skrevet 18. september 2017 #2030 Del Skrevet 18. september 2017 Trist at det er sånn hun tror kjærlighet er. Virker ikke som han bryr seg en døyt om henne. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 18. september 2017 #2031 Del Skrevet 18. september 2017 Når går det på TV? Gidder ikke å skaffe sumo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 18. september 2017 #2032 Del Skrevet 18. september 2017 5 minutter siden, justcurious skrev: Når går det på TV? Gidder ikke å skaffe sumo. Ikveld, kl 21.30. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bersemor Skrevet 18. september 2017 #2033 Del Skrevet 18. september 2017 (endret) To ting: 1. Kristine er bare tjue, det går helt fint at hun utsetter studiene. Synes nesten det er verre med folk som hopper inn i et studie uten å vite hva de egentlig vil. 2. FABIAN FY FADER. Han eeeer så manipulativ og ekkel. Kristine har aldri hatt kjæreste før så det er klart at hun blir helt mo i knærne når hun får høre at han elsker henne. Hun er kjempeforelska i en fyr som sier at han elsker henne! Tenk den fantastiske følelsen! Håper forelskelsen svinner hen og at hun kan se klart igjen snart. Fabian er ikke verdt dritten under skoene hennes engang. Får frysninger av fyren. Alle varsellampene mine går av. Etter det jeg har observert i media o.l har han tydelige sosiopatiske tendenser synes jeg, det kan så klart være helt annerledes i virkeligheten men det tror jeg altså ikke. Må også tilføye at jeg er imponert over at hun faktisk kjører på og konfronterer han om oppførselen. Endret 18. september 2017 av Bersemor 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 18. september 2017 #2034 Del Skrevet 18. september 2017 Selv om jeg ikke er overveldet begeistret for KU, så er det overhodet ikke greit å bli behandlet slik. F er simpelthen en wanna-be fysak av en pinlig oppkomling som ikke gjør annet enn å blende. KUs feil er at hun ikke utviser stolthet, og gir han altfor slakk line. Hun lar han holde på - og eventuelle konsekvenser forblir kun med pratet. Følgelig mister han selvsagt all respekt for henne, og kan gjøre hva han vil mens hun står der og tar imot ham med åpne armer og en stille bønn om at "nå har han rast fra seg". Den eneste måten hun kan komme ut av dette med et snev av selvrespekt i behold, er å regelrett reise fyren til helvete. Beroende på samtalen som er gjengitt her, så ringer alt av alarmer hos meg, og det første som slår meg er at han driver med gaslighting. For å si videre det som den gangen ga meg det nødvendige sparket bak til å komme meg bort: Kristine - du er en stolt og sterk kvinne. Vær èn også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 18. september 2017 #2035 Del Skrevet 18. september 2017 22 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev: Selv om jeg ikke er overveldet begeistret for KU, så er det overhodet ikke greit å bli behandlet slik. F er simpelthen en wanna-be fysak av en pinlig oppkomling som ikke gjør annet enn å blende. KUs feil er at hun ikke utviser stolthet, og gir han altfor slakk line. Hun lar han holde på - og eventuelle konsekvenser forblir kun med pratet. Følgelig mister han selvsagt all respekt for henne, og kan gjøre hva han vil mens hun står der og tar imot ham med åpne armer og en stille bønn om at "nå har han rast fra seg". Den eneste måten hun kan komme ut av dette med et snev av selvrespekt i behold, er å regelrett reise fyren til helvete. Beroende på samtalen som er gjengitt her, så ringer alt av alarmer hos meg, og det første som slår meg er at han driver med gaslighting. For å si videre det som den gangen ga meg det nødvendige sparket bak til å komme meg bort: Kristine - du er en stolt og sterk kvinne. Vær èn også! Tror hun har lav selvtillit. Det virker slik på måten hun er på. Både på den positive og negative måten 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 18. september 2017 #2036 Del Skrevet 18. september 2017 1 time siden, Liima skrev: Fabian vet såå godt hva han gjør! Han gir henne akkurat nok oppmerksomhet til at hun skal holde seg forelska, men lite nok til at hun blir usikker og lei seg. Tror alle har hatt en sånn fyr i de yngre dager. Fy så vondt det er! En skikkelig sleiping er han. De fleste roter seg bort i slike manipulerende jævler. Verste er at hun er ung og han er noen år eldre (Han blir vel 26 i år) pluss han er hennes første kjæreste. Får så uendelig vondt av henne 😯 En dag får hun nok åpnet øynene og får styrke til å dumpe han. Da kommer hun sikkert til å tenke "Herregud, hvorfor gadd jeg sløse så mye tid på han?!" 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitnessjenta Skrevet 18. september 2017 #2037 Del Skrevet 18. september 2017 2 minutter siden, smalls skrev: De fleste roter seg bort i slike manipulerende jævler. Verste er at hun er ung og han er noen år eldre (Han blir vel 26 i år) pluss han er hennes første kjæreste. Får så uendelig vondt av henne 😯 En dag får hun nok åpnet øynene og får styrke til å dumpe han. Da kommer hun sikkert til å tenke "Herregud, hvorfor gadd jeg sløse så mye tid på han?!" Yes, var borti noen sånne jeg og da jeg var singel. Lett å bli utnyttet når man nyinflyttet, uten nettverk og med et dårlig selvbilde, fordi man er i stort behov for kjærlighet. F skjønner dette og får henne til å føle seg sett og spesiell, sånn at han kan utnytte henne. Det er så åpenbart og trist. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. september 2017 #2038 Del Skrevet 18. september 2017 Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex_rude Skrevet 18. september 2017 #2039 Del Skrevet 18. september 2017 Jeg takler ikke...kan ikke... vil ikke "listen to this fu..... english talking🙈🙊😝😝 han virker jo tilbakestående?? Er han helt fem fem? 🙊 Unnskyld men dette individet er noe av det mest latterlige jeg har sett 🙈. Er han en parodi på noe? Si at han er en skuespiller i en virtuell verden🙈🙈😛 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 18. september 2017 #2040 Del Skrevet 18. september 2017 Dessverre så er han slik taper... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå