illnevertell Skrevet 4. mai 2018 #3161 Del Skrevet 4. mai 2018 Så glad på hennes vegne ❤️ 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mnjah Skrevet 5. mai 2018 #3162 Del Skrevet 5. mai 2018 Synes innlegget hun skrev for å forklare bruddet var så ærlig. Hun skiller seg ut blant bloggerne, overraskende nok. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 5. mai 2018 #3163 Del Skrevet 5. mai 2018 Enig, leser vanligvis ikke bloggen hennes, men likte innlegget veldig godt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 6. mai 2018 #3164 Del Skrevet 6. mai 2018 Henger med eksen til Raw nå da, samme som hun «stalket» på Instagram når de ble sammen for de av dere som så den bloggerne-episoden. kilde: Instagram-stories. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 7. mai 2018 #3165 Del Skrevet 7. mai 2018 Tråden er ryddet for ryktespredning. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nirvania Skrevet 7. mai 2018 #3166 Del Skrevet 7. mai 2018 No hate eller noe, men tror dere hun har tatt silikon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 7. mai 2018 #3167 Del Skrevet 7. mai 2018 (endret) 4 minutter siden, nirvania skrev: No hate eller noe, men tror dere hun har tatt silikon? Nei. Dette har vært oppe til diskusjon utallige ganger, og Kristine har svart for seg flere ganger. Uansett varierer det veldig hvordan puppene hennes ser ut både med tanke på hva hun har på seg, og sikkert hvor hun er isyklusen. Noen ganger ser de mindre ut, andre ganger større. Dersom man f.eks. ser på den giphy-greia hun har på innlegget om bruddet, så ser man at brystene hennes ikke er særlig store, men de har veldig fin fasong. Endret 7. mai 2018 av missmcbeal 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 7. mai 2018 #3168 Del Skrevet 7. mai 2018 Ikke tro ukritisk på alt som står på Jodel (eller forum for den saks skyld) Hvem som helst kan skrive hva de vil. Jeg så kong Harald male med Justin Bieber i helga. Karl hang med Per selvom de ikke ville møtes mer. Kristine har flyttet til Stockholm (ikke forsøk på ryktespredning, bare et påfunn for denne tråden) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 8. mai 2018 #3169 Del Skrevet 8. mai 2018 Ser at hun på snap nevner at hun ikke vet hva man har på seg på visning. Ville hvertfall startet med BH, spesielt hvis toppen er hvit og halvveis gjennomskinnelig. Antrekket forøvrig likte jeg da 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 8. mai 2018 #3170 Del Skrevet 8. mai 2018 (endret) 26 minutter siden, Viernes skrev: Ser at hun på snap nevner at hun ikke vet hva man har på seg på visning. Ville hvertfall startet med BH, spesielt hvis toppen er hvit og halvveis gjennomskinnelig. Antrekket forøvrig likte jeg da Haha, enig! Greit å ikke alltid måtte vise fram brystvortene mest mulig... Har for øvrig vært på mange visninger alene, og har ofte dratt rett fra jobb og ikke tenkt over hva jeg har på meg. Man skal jo ikke akkurat på jobbintervju. Har man penger til det, vinner man budrunden om man ønsker. EDIT: Med mindre man skal på visning for å leie leiligheta til noen, da! Da snakker man jo ofte med huseier og vil gi et godt inntrykk. Vil framstå ansvarsfull, stabil og "no drama". Da ville jeg i hvert fall ikke gått for slutty! Endret 8. mai 2018 av Rubella 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 8. mai 2018 #3171 Del Skrevet 8. mai 2018 Bare å gratulere Kristine med leilighetskjøp. Må være stas. Nå slipper hun iallfall å lure på hva hun skal ha på seg på visninger fremover 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 8. mai 2018 #3172 Del Skrevet 8. mai 2018 Oi, ja. Så stas, unner henne den gleden midt oppi alt annet som står på. Gleder meg til å se hvordan hun innreder den! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 8. mai 2018 #3173 Del Skrevet 8. mai 2018 Om hun spiller kortene sine riktig nå, så kan hun bli å finne helt på toppen når det gjelder blogging. Hun skriver bra Hun har bra stilsans og skulle ikke forundre meg om hun får en egen kolleksjon snart Hun har x-faktor, hun har noe som skiller henne ut fra de andre typiske rosabloggerne Hun kommer til å blomstre etter å slått opp med piraten Ønsker Kristine all lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vitting Skrevet 8. mai 2018 #3174 Del Skrevet 8. mai 2018 Hva er snappen hennes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 8. mai 2018 #3175 Del Skrevet 8. mai 2018 Akkurat nå, Vitting skrev: Hva er snappen hennes? kristineul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 8. mai 2018 #3176 Del Skrevet 8. mai 2018 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=119201327 Ett av Norges styggeste bad,men ellers en fin leilighet.. Men hvor bekrefter hun kjøpet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 8. mai 2018 #3177 Del Skrevet 8. mai 2018 1 minutt siden, J.. skrev: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=119201327 Ett av Norges styggeste bad,men ellers en fin leilighet.. Men hvor bekrefter hun kjøpet? På snapchat. Hun sa hun fikk leiligheten for 200 000 kr under takst. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 8. mai 2018 #3178 Del Skrevet 8. mai 2018 6 minutter siden, missmcbeal skrev: På snapchat. Hun sa hun fikk leiligheten for 200 000 kr under takst. Åjaa! Så bra for henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie23 Skrevet 8. mai 2018 #3179 Del Skrevet 8. mai 2018 1 time siden, J.. skrev: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=119201327 Ett av Norges styggeste bad,men ellers en fin leilighet.. Men hvor bekrefter hun kjøpet? Synes ikke badet var SÅ ille. Har sett flere bad som er mye verre enn det badet. Tror hun vil trives godt i ny leilighet uten Fabian. En ny start 😊 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 8. mai 2018 #3180 Del Skrevet 8. mai 2018 11 minutter siden, Minnie23 skrev: Synes ikke badet var SÅ ille. Har sett flere bad som er mye verre enn det badet. Tror hun vil trives godt i ny leilighet uten Fabian. En ny start 😊 JEG syns,forventer ikke at alle er enige i det,såklart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå