Christy89 Skrevet 1. mai 2018 #3081 Del Skrevet 1. mai 2018 Hvordan er det spekulasjoner når hun selv la det på snapchat at det var slutt? 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 1. mai 2018 #3082 Del Skrevet 1. mai 2018 23 minutter siden, masekopp skrev: Jeg må bare spørre. Jeg har sett at alle skriver hele tiden at han er så drittsekk og at han ikke er bra for henne. Hvordan vet dere det? Eller hvordan skjønte dere det? Mulig jeg er naiv/dårlig menneskekjenner, jeg bare skjønner ikke hvordan dere har vært så sikre. Men glad for at det er slutt, liker Kristine! Hvorfor er du glad for at det er slutt hvis ikke du tenker at oppførselen hans har vært elendig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
masekopp Skrevet 1. mai 2018 #3083 Del Skrevet 1. mai 2018 1 minutt siden, jentekvinne skrev: Hvorfor er du glad for at det er slutt hvis ikke du tenker at oppførselen hans har vært elendig? Jeg syns ikke han virket noe grei på bloggerne, og jeg syns det er leit når hun skriver at hun har grått så mye i stillhet (de printscreensene fra snap). Da har det jo åpenbart ikke vært bra. Men ellers kjenner jeg jo ikke Fabian, så jeg bare lurer på hva det er som gjør at dere andre merker hvordan han er uten å kjenne han? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 1. mai 2018 #3084 Del Skrevet 1. mai 2018 Skjønner ikke hvorfor alle sier at KU fortjener så mye bedre - er hun noe bedre selv egentlig? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 1. mai 2018 #3085 Del Skrevet 1. mai 2018 37 minutter siden, Birdo skrev: Skjønner ikke hvorfor alle sier at KU fortjener så mye bedre - er hun noe bedre selv egentlig? Fordi han er en utro dust. Flørtet med venninnen på hennes egen bursdagfest rett gorran ho og har ikke behandlet henne så bra synes jeg. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 1. mai 2018 #3086 Del Skrevet 1. mai 2018 6 minutter siden, Christy89 skrev: Fordi han er en utro dust. Flørtet med venninnen på hennes egen bursdagfest rett gorran ho og har ikke behandlet henne så bra synes jeg. Sier ikke at han er en flott kar, men hun fremstår ikke bedre i mine øyne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 1. mai 2018 #3087 Del Skrevet 1. mai 2018 3 minutter siden, Birdo skrev: Sier ikke at han er en flott kar, men hun fremstår ikke bedre i mine øyne. Jeg tror egentlig at hun er en god person, men har blitt påvirket av han og Oslo-miljøet hun vanker i ellers. Hun er bare 21 år og det er lett å la seg rive med. De fleste jenter har vært sammen med en Fabian, forskjellen er at det ikke har vært kamera hengende på slep for å dokumentere den største feilen i vårt liv. Jeg har troen på at Kristine kommer sterkt ut av det og at hun blir roligere og mer jordnær etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 1. mai 2018 #3088 Del Skrevet 1. mai 2018 1 time siden, jentekvinne skrev: Jeg tror egentlig at hun er en god person, men har blitt påvirket av han og Oslo-miljøet hun vanker i ellers. Hun er bare 21 år og det er lett å la seg rive med. De fleste jenter har vært sammen med en Fabian, forskjellen er at det ikke har vært kamera hengende på slep for å dokumentere den største feilen i vårt liv. Jeg har troen på at Kristine kommer sterkt ut av det og at hun blir roligere og mer jordnær etterhvert. Tror ikke at hun uten Fabian vil bli noe mindre høy på seg selv. Det er bare naturen til bloggere 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 1. mai 2018 #3089 Del Skrevet 1. mai 2018 1 time siden, jentekvinne skrev: Jeg tror egentlig at hun er en god person, men har blitt påvirket av han og Oslo-miljøet hun vanker i ellers. Hun er bare 21 år og det er lett å la seg rive med. De fleste jenter har vært sammen med en Fabian, forskjellen er at det ikke har vært kamera hengende på slep for å dokumentere den største feilen i vårt liv. Jeg har troen på at Kristine kommer sterkt ut av det og at hun blir roligere og mer jordnær etterhvert. Utifra bloggen hennes, til og med tiden i Førde, så har hun aldri virket som noen særlig hyggelig person. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 1. mai 2018 #3090 Del Skrevet 1. mai 2018 2 hours ago, Birdo said: Skjønner ikke hvorfor alle sier at KU fortjener så mye bedre - er hun noe bedre selv egentlig? Kristine virker som en ung jente med mye usikkerhet dypt nede, som virker tøff på utsiden, men egentlig bare vil ha en klem og noen som virkelig er der for henne. Hun skal og må lære masse av sine feil, slik vi alle skal. Men hun virker som god på bunn, og jeg tror ikke det er mye vondt i henne, nei. Man ser det på broren hennes også, han virker som en skikkelig god fyr. Som alle unge personer, måtte hun oppleve og gå gjennom dette selv. Det er en del av livet. Hun skal gjøre en god del feil fremover, og lære masse av de. Hun har nettopp flyttet til andre siden av landet, havnet i et kjendismiljø, med alt det innebærer, og hatt sin første store og vonde kjærlighet. Ganske bra at det ikke har gått verre. Hvis hennes nå ex er en helt fantastisk fyr, og det kan han jo godt være, er han enten veldig opptatt av å ikke fremstå som det (klining med andre og lite respekt for kjæresten sin... og hvorfor?) eller jævlig dårlig til å få det frem foran kamera (det kan jo være). Noen ganger er mennesker også bare feil for hverandre. Hun fortjener bedre enn å bli såret. Det betyr ikke at han nødvendigvis er en drittsekk, han kan også ha det tøft på bunn og det han gjør kan ha sine grunner. Men da trenger de vel begge å vokse litt på hver sin kant, tror jeg. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klappe Skrevet 1. mai 2018 #3091 Del Skrevet 1. mai 2018 Hun har jo i mange år skrevet at hun er så lykkelig og Ahh jeg elsker livet osv. Hvordan kan vi tro på noe av det hun skriver i fremtiden når de to siste årene har vært en løgn?( ah livet er herlig/jeg har grått i stillhet i to år=lyver for leserne ) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 1. mai 2018 #3092 Del Skrevet 1. mai 2018 3 minutter siden, Scherbatsky skrev: Kristine virker som en ung jente med mye usikkerhet dypt nede, som virker tøff på utsiden, men egentlig bare vil ha en klem og noen som virkelig er der for henne. Hun skal og må lære masse av sine feil, slik vi alle skal. Men hun virker som god på bunn, og jeg tror ikke det er mye vondt i henne, nei. Man ser det på broren hennes også, han virker som en skikkelig god fyr. Som alle unge personer, måtte hun oppleve og gå gjennom dette selv. Det er en del av livet. Hun skal gjøre en god del feil fremover, og lære masse av de. Hun har nettopp flyttet til andre siden av landet, havnet i et kjendismiljø, med alt det innebærer, og hatt sin første store og vonde kjærlighet. Ganske bra at det ikke har gått verre. Hvis hennes nå ex er en helt fantastisk fyr, og det kan han jo godt være, er han enten veldig opptatt av å ikke fremstå som det (klining med andre og lite respekt for kjæresten sin... og hvorfor?) eller jævlig dårlig til å få det frem foran kamera (det kan jo være). Noen ganger er mennesker også bare feil for hverandre. Hun fortjener bedre enn å bli såret. Det betyr ikke at han nødvendigvis er en drittsekk, han kan også ha det tøft på bunn og det han gjør kan ha sine grunner. Men da trenger de vel begge å vokse litt på hver sin kant, tror jeg. Syns det blir for lettvint å skylde på alder alltid jeg altså. Man kan fint være ung og være et hyggelig menneske for det. Rart at KU kan gjøre så mye rart og dumt og alle bare skylder på umodenhet og alder, mens f.eks SE eller AR har ikke kommet unna med den unnskyldningen noen gang. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie23 Skrevet 1. mai 2018 #3093 Del Skrevet 1. mai 2018 2 timer siden, Birdo skrev: Sier ikke at han er en flott kar, men hun fremstår ikke bedre i mine øyne. Fordi? Han har vært utro mot henne flere ganger og behandlet henne så dårlig. Hun endret seg etter hun ble sammen med han. Hun var vel bare 19 år. Så hun ble veldig påvirket av han. Så hun fortjener bedre. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Willow Skrevet 1. mai 2018 #3094 Del Skrevet 1. mai 2018 Det er litt rart å bli så engasjert i forholdet til noen jeg ikke kjenner, men fy søren så glad jeg ble på Kristine sine vegne nå. Ingen fortjener å bli behandlet slik av kjæresten sin. Dette ufordragelige, kvasiintellektuelle fuck boy-eksemplaret virker både manipulerende og veldig lite sympatisk. Det er jo ikke bare Kristine han behandler dårlig, men mennesker rundt seg også (latterliggjøring av fremmede på snap o.l.). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 1. mai 2018 #3095 Del Skrevet 1. mai 2018 7 minutter siden, Birdo said: Syns det blir for lettvint å skylde på alder alltid jeg altså. Man kan fint være ung og være et hyggelig menneske for det. Rart at KU kan gjøre så mye rart og dumt og alle bare skylder på umodenhet og alder, mens f.eks SE eller AR har ikke kommet unna med den unnskyldningen noen gang. Det har du helt rett i, men jeg føler heller ikke at jeg sa hun har vært et ikke-hyggelig menneske og at det er fordi hun er ung. For som jeg i hvert fall faktisk prøvde å si, så syns jeg ikke hun virker som et dårlig menneske i det hele tatt. Folk er jo mer enn en ting. Kristine virker både veldig usikker og som en god person, også velger hun å prøve å virke tøff i trynet. Men for meg virker det hele som usikkerhet, for "tøff i trynet" er en helt vanlig front å putte opp når man ikke vet hva man skal gjøre og føler seg litt ... bortkommen. Usikkerhet gjør at man av og til er sammen med feil folk, som gjør en vondt, og en del av det å være ung (og menneske faktisk) er å lære av de feilene. Det er aldri greit å være et ræva menneske. Men heldigvis kan mennesker også forandre seg, og det er jo godt. Det er forskjell på å ha valgt feil fyr å være sammen med og å virke høy på seg selv i den boblen, og å f.eks kaste rundt rabattkoder eller oppfordre til kosmetiske inngrep for tenåringer (satt veldig på spissen og jeg må innrømme at jeg ikke leser ikke bloggen til SE eller AR, men jeg håper det underliggende poenget kommer frem). Det ene handler om erfaring, det andre kan ha negative konsekvenser og ringvirkninger for andre. Men ja, de er alle unge og mennesker skal jo gjøre feil. Jeg håper de alle lærer det de trenger for å bli sunne, oppegående mennesker som kan ta gode valg. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ireth Skrevet 1. mai 2018 #3096 Del Skrevet 1. mai 2018 Som andre her påpeker, så er det rart å bli så engasjert på Kristines vegne. Kanskje fordi hele denne ferden har vært så lett gjenkjennelig for mange, og fordi man ser så mange varselsignaler. I jakten på å finne seg selv føler jeg Kristine bare mistet seg selv mer og mer inn i dette pretensiøse universet til Fabian. Håper hun tar en lengre pause i Førde og finner tilbake til sine gamle røtter. Alle disse overdrivelsene av hvor fantastisk livet er, mener ihvertfall jeg var ganske gjennomskuelig. Når livet er utfordrende, kan disse gode dagene virke nærmest berusende. Det er lett å tviholde på de gode følelsene og benekte de vonde. Føler det har skinnet gjennom i de såkalte "dype" tekstene. Det er mange som heier på deg, Kristine! Til tross for at du har blottlagt livet ditt på et sårbart tidspunkt, så har du til gjengjeld fått tidenes supportklubb 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vitting Skrevet 1. mai 2018 #3097 Del Skrevet 1. mai 2018 Så flott, gratulerer Kristine! Jeg er glad på hennes vegne, og alle andre kvinner som kommer seg ut av ødeleggende, kvelende, sjeledrepende forhold. Vi er flere som har vært der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blåbærpike Skrevet 1. mai 2018 #3098 Del Skrevet 1. mai 2018 1 time siden, Klappe skrev: Hun har jo i mange år skrevet at hun er så lykkelig og Ahh jeg elsker livet osv. Hvordan kan vi tro på noe av det hun skriver i fremtiden når de to siste årene har vært en løgn?( ah livet er herlig/jeg har grått i stillhet i to år=lyver for leserne ) Det er da ikke sånn at det ene utelukker det andre! Jeg tviler ikke på at Kristine har kjent på lykkefølelse, både sammen med venner, på jobb, i forbindelse med spennende reiser og til og med sammen med Fabian. Men at hun også har hatt det vondt betyr ikke at den lykken hun har kjent på har vært løgn. Kristine har aldri påstått at livet, på noen som helst måte, er en dans på roser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 1. mai 2018 #3099 Del Skrevet 1. mai 2018 Akkurat nå, blåbærpike skrev: Det er da ikke sånn at det ene utelukker det andre! Jeg tviler ikke på at Kristine har kjent på lykkefølelse, både sammen med venner, på jobb, i forbindelse med spennende reiser og til og med sammen med Fabian. Men at hun også har hatt det vondt betyr ikke at den lykken hun har kjent på har vært løgn. Kristine har aldri påstått at livet, på noen som helst måte, er en dans på roser. Er enig med deg. Kristine har ikke fremstilt forholdet som en dans på rose og skjønner godt at hun ikke vil dele hver minste detalj med leserne. Det er ingen som har krav på å vite noe som helst. Hun har fått utrolig mye pes når hun har delt ting som handlet om Fabian så skjønner godt at hun holdt igjen på den fronten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 1. mai 2018 #3100 Del Skrevet 1. mai 2018 2 timer siden, Klappe skrev: Hun har jo i mange år skrevet at hun er så lykkelig og Ahh jeg elsker livet osv. Hvordan kan vi tro på noe av det hun skriver i fremtiden når de to siste årene har vært en løgn?( ah livet er herlig/jeg har grått i stillhet i to år=lyver for leserne ) Hun har faktisk lyvd minst like mye for seg selv. Jeg er glad dette forholdet er over, jeg har skrevet det før og jeg skriver det igjen, den emosjonelle kald/varm leken han har lekt med henne hele forholdet er veldig farlig. Det gjør deg så fundamentalt grundig usikker og forvirret at du til slutt tror det er deg det er noe gale med. Føler med deg Kristine, hvis du leser her inne så håper jeg du kan fokusere mye tid på at de gangene du gråt så hysterisk og desperat, faktisk var oppførsel fremprovosert av den du trodde du elsket, og som skulle elske deg. Håper det gjør sorgen mindre. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå