Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest nejve

Det går nok ikke så bra med henne nå, han var jo hennes første store kjærlighet. Stakkar liten. Men hun kommer over det :) Raw spør forresten om noen har en varebil på snap. Kan tyde på at de bodde sammen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

̶K̶r̶i̶s̶t̶i̶n̶e̶u̶l̶ ̶

Too late, haha

Endret av Sassenach
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke være kult for henne at det i en artikkel skrevet om henne på vg.no, publisert (redigert i natt?), refereres til at hun tilbringer fritiden sin enten med Fabian eller ute på middag med venner. 

https://www.vg.no/rampelys/i/KvRo64/blogger-profil-maatte-ta-pause-fra-kjendismiljoeet-det-er-kjempe-overfladisk

Syns hun er tøff som står i det, og håper det å prosessere kjærlighetssorgen går raskt og med så lite smerte som mulig. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dikteren
20 minutter siden, Sassenach skrev:

Kan ikke være kult for henne at det i en artikkel skrevet om henne på vg.no, publisert (redigert i natt?), refereres til at hun tilbringer fritiden sin enten med Fabian eller ute på middag med venner. 

https://www.vg.no/rampelys/i/KvRo64/blogger-profil-maatte-ta-pause-fra-kjendismiljoeet-det-er-kjempe-overfladisk

Syns hun er tøff som står i det, og håper det å prosessere kjærlighetssorgen går raskt og med så lite smerte som mulig. :)

Det samme står øverst på seher.no, og de har publisert artikkelen i dag :/ 

https://www.seher.no/kjendis/kastet-kjendislivet-pa-dor/69761541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjent igjen mye av meg selv og min første kjæreste i det forholdet deres. Destruktivt.

Er sikkert ikke lett å være Kristine nå. Men det blir så mye bedre!  ❤️

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hun har gått fra han?

I så fall støtter jeg henne fult ut! Han er no god

Endret av Christy89
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, wizardunicorn skrev:

Det er slutt ja, ENDELIG. Heia Kristine! 

Endelig! Han er en idiot og hun fortjener SÅ mye bedre enn han ormen der! :kvalm:

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke å tro på det før det har vært slutt i ihvertfall 1 mnd, men at hun går ut offentlig med at forholdet er over, er et godt tegn! Hun kan få sååå mye bedre!

Endret av fitnessjenta
Skrivefeil
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke på at virkelig er slutt før det har gått minst 6 måneder.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare spørre. Jeg har sett at alle skriver hele tiden at han er så drittsekk og at han ikke er bra for henne. Hvordan vet dere det? Eller hvordan skjønte dere det? Mulig jeg er naiv/dårlig menneskekjenner, jeg bare skjønner ikke hvordan dere har vært så sikre.

Men glad for at det er slutt, liker Kristine!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...