Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Christy89 skrev:

På fest, på byen?

En må da kjenne sin egen begrening

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At hun filmer seg selv og mr. raw takspeilet på en nattklubb hvor de råkliner på slutten<3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Trynefaktor

Han Fabian irriterte meg skikkelig før,nå synes jeg han er litt søt.

Han prøver og prøver og vil så gjerne være cool og verdensvant,men så skinner det gjennom at han er en enkel sjel. Ikke noe galt i det,for all del. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Har vært stille på bloggen og ser at det er flere støttende kommentarer i det siste innlegget, har julemirakelet endelig inntruffet? Håper hun endelig kan få det litt bedre :hjerte:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,hun har skrevet i kommentarfeltet 1-2 innlegg lenger ned om at det ikke er slutt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, J.. skrev:

Nei,hun har skrevet i kommentarfeltet 1-2 innlegg lenger ned om at det ikke er slutt.

Vet du hvorfor folk har skrevet de kommentarene? Har det skjedd noe annet dramatisk? Er veldig spesielt at en toppblogger plutselig blir stille i flere dager uten forvarsel.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, justdrinkingmytea skrev:

Vet du hvorfor folk har skrevet de kommentarene? Har det skjedd noe annet dramatisk? Er veldig spesielt at en toppblogger plutselig blir stille i flere dager uten forvarsel.

Fordi folk elsker å spre rykter?

Nesten alt som blir skrevet u kommentarfeltet er jo drittslenging og ryktespredning.

Hun har moren sin på besøk og vil vel heller bruke tid på henne.

Hun er titt og ofte stille i 3-4 dager for så å pøse på med 4 innlegg om dagen i en uke eller to,så stille igjen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, J.. skrev:

Fordi folk elsker å spre rykter?

Nesten alt som blir skrevet u kommentarfeltet er jo drittslenging og ryktespredning.

Hun har moren sin på besøk og vil vel heller bruke tid på henne.

Hun er titt og ofte stille i 3-4 dager for så å pøse på med 4 innlegg om dagen i en uke eller to,så stille igjen.

Da så! Var vel å håpe på for mye at han skulle være ute av bildet...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, justdrinkingmytea skrev:

Da så! Var vel å håpe på for mye at han skulle være ute av bildet...

Vel,de er ganske like,så de passer vel fint sammen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, J.. skrev:

Vel,de er ganske like,så de passer vel fint sammen.

Mnja, tror vel heller han har latt sine mer pretensiøse sider smitte over på henne. Jeg tror faktisk hun er god på bunnen, kan ikke si det samme om ham.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nejve
1 time siden, J.. skrev:

Men det skjedde noe i helgen, ifølge Jodel hadde de en svært høylytt offentlig krangel foran familien hennes. Flere forbipasserende fikk det med seg. Etterpå har hun slettet flesteparten av bildene på insta og unfollowet ham (hehe ja jeg er nørd). Håper for hennes del at det er over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, nejve skrev:

Men det skjedde noe i helgen, ifølge Jodel hadde de en svært høylytt offentlig krangel foran familien hennes. Flere forbipasserende fikk det med seg. Etterpå har hun slettet flesteparten av bildene på insta og unfollowet ham (hehe ja jeg er nørd). Håper for hennes del at det er over :)

Hun er jo en dramaqueen av en annen dimensjon,så jeg har ingen problemer med å tro det er sant.

Men man kan jo krangle så busta fyker,uten at det er slutt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, nejve said:

Det er ikke slutt. Kristine er en flott og oppegående jente, som fortjener det beste. Synes også Fabian har oppført seg bedre de siste syv ukene, så kanskje de endelig er i ferd med å finne seg selv? 

Blir spennende å følge reisen deres videre. Heia kjærligheten! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
1 time siden, nejve skrev:

Ja, håper også for hennes del at det er over😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
20 minutter siden, jentekvinne said:

Ja, håper også for hennes del at det er over😊

Samme her. Krysser fingrer og tær og alt som er for at hun har kommet seg bort fra den gjøken. Hun er altfor bra for ham. Ser folk spekulerer i kommentarfeltet hos BOTB også, og det har vært stille fra henne veldig lenge nå. Hadde vært fantastisk hvis hun endelig ble kvitt den pretensiøse freeloaderen.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Veslefrikk skrev:

De siste syv ukene...:fnise: Blir imponert over at du følger så godt med på de at du kan tidfeste oppførselen hans til at han har oppført seg bedre de siste syv ukene. Hadde du enda sagt; den siste tiden, så hadde jeg nok ikke tenkt over det engang. Men de siste syv ukene... 

Nå LÅ jeg over bordet her :fnise:

3 timer siden, Speedmaster skrev:

Det er ikke slutt. Kristine er en flott og oppegående jente, som fortjener det beste. Synes også Fabian har oppført seg bedre de siste syv ukene, så kanskje de endelig er i ferd med å finne seg selv? 

Blir spennende å følge reisen deres videre. Heia kjærligheten! 

Forøvrig er jeg ikke knallimponert over at han kanskje har vært et hakk mindre bedriten de siste syv ukene. De har jo vært sammen et år+, så han har jo hatt godt over 52 uker på å være en kjiping. Vil si at under to måneder ikke helt veier opp for det. Sånn som han behandlet Kristine i starten av forholdet er ikke i nærheten av greit, tror den slags oppførsel faktisk ikke kan kureres. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, nejve skrev:

WHAT? Dette gleder jeg meg til å få med meg fortsettelsen av. Hvor skjedde denne krangelen? Og UNFOLLOWE typen? For en lol ting å gjøre. Heavy.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...