Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uuups , først så sier Kristine at hun står for ALT hun legger ut, til å plutselig ikke stå for at hun la ut bilde av fillers i leppene. Bra det altså, men hvor er troverdigheten?

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eidsbergingen
1 minutt siden, Bottega skrev:

hahaha seriøst, trodde Kristine var flink til å prate for seg, men neida

Hun prater ikke. Hun tar bilder 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare sett et lite klipp enda, men la merke til ansiktsuttrykket hennes etter hun sa "Ja, men tenk hvis jeg er fornøyd med bildet da?!" (fritt gjengitt, men ca det som ble sagt. Handlet om kropp) Fikk assosiasjon til den typiske, overlegne fjortisjenta i den "kule" gjengen. Litt sånn "DER tok jeg deg lizm, prøv å komme med et godt motsvar til den du. Hah!"

Klippet vises her.

Hun fremstår som smått aggressiv og veldig i forsvarsposisjon.

Endret av Viernes
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eidsbergingen
2 minutter siden, Speilvegg skrev:

Hun stilte i alle fall opp, Tenker flere har takket nei. 

Sant. Det skal hun ha. Er ikke bare bare å møte opp til debatt på TV.

Lurer på hvem som ble spurt og takket nei. Kristin G sa hun hadde håpet på en annen blogger (antagelig en av verstingene de nevnte) enn Kristine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Eidsbergingen skrev:

Jeg synes Ulrikke, Krisitin og Linda virker sammen og det oser samarbeid. Sterk samlet 

Dette! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sa hun var enig i at det er unødvendig å skrive størrlsen man bruker i innlegg. Senest i nov 2017 (med et bilde av seg i en stram gjennomsiktig t-skjorte uten bh) skrev hun at selv xs ikke passet henne før. Fant også mange andre innlegg hvor hun poengterer at hun bruker xs..

I tillegg sa hun at hun ikke stod for reklame av restylane (som de i debatten sa var gjort for en god stund siden), og da sa hun at hun ikke stod for det. Men er bare noen uker siden hun reklamerte for restylane sist?

Nei, trodde også hun var flink i debatt så mye hun har skrytt av karakterene sine, men var en god del øyeblikk jeg ikke klarte å se på TVen fordi det ble for flaut

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest orfeus
2 minutter siden, Eidsbergingen skrev:

Sant. Det skal hun ha. Er ikke bare bare å møte opp til debatt på TV.

Lurer på hvem som ble spurt og takket nei. Kristin G sa hun hadde håpet på en annen blogger (antagelig en av verstingene de nevnte) enn Kristine

Sikkert hun som stakk til Paris eller hun som har flyttet til Spania ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter dette programmet finner jeg bloggere bare mer og mer fordummende, bortsett fra Kristin og Ulrikke. Unge jenter dropper nå utdanning og skal bli rike på dagbok. Det er til å hyle over!

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om hun skriver et blogginnlegg om debatten i etterkant, og hva hun evt skriver da. Det blir spennende.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg bare sett et par minutter inn, men skal Krissy ta mer selvkritikk videre, eller skal hun sette seg i offergruppen igjennom hele programmet? Faen, det er jo som å se på søsteren min som "å nei, hallo!! la meg da!" konstant. Jævlig slitsomt. 

Og kranglefant?  Heve stemmen? Why. 

Endret av dillyduzit
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eidsbergingen
18 minutter siden, orfeus skrev:

Sikkert hun som stakk til Paris eller hun som har flyttet til Spania ...

Hadde ett lite håp at det skulle være en av dem, for jeg er nysgjerrig på hvordan de opptrer i en offentlig debatt. Ansikt til ansikt (ref. Jenny Skavlan i et innslag på dagsrevyen) hvor du får møtt holdninger og testet dine egne. "Sammen med andre, er du et menneske," sagt av en god venn

Endret av Eidsbergingen
Glemte par ord
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blåbærpike

Jeg synes mye av det Ulrikke Falck står for er bra, men samtidig så føler jeg at det blir dobbelmoralsk. Kristine Ullebø er slank, men slanker seg ikke. Hun legger ut lettkledde bilder, og får pes for det. Ulrikke Falch er normalvektig, men ikke slank. Hun legger ut lettkledde bilder, og blir hyllet. Vil en 10 - 12 åring som følger "Vilde fra Skam" men egentlig ikke får med seg innholdet i de engelske instagram-postene hennes greie å unngå å bli påvirket av hennes bilder? Ønske seg hennes kropp? Sende likt J-Lo bilde som "Vilde fra Skam" la ut på insta til venninnene over snap? Ikke nødvendigvis. 

I tillegg synes jeg dette så vondt ut for Kristine. Jeg ser ikke en overlegen og bortskjemt jente. Når hun etter de første 3 minuttene er i konstant forsvarsmodus, så kommer den usikre jenta hun har fortalt om fra barne- og ungdomsskolen tydelig frem. Hun har vært nede og utenfor, bloggen er en av måtene hun har bygget seg opp på. Hun har skrevet positivt om skolegang, om å jobbe hardt for gode karakterer, om å følge drømmen, å tro på seg selv, være fornøyd med seg selv. Og nei, alt er ikke like positivt. Men hun er fremdeles bare en 20 år gammel jente som prøver å finne ut av livet og lærer av feilene sine underveis. Det var forøvrig flott at Kristine la seg flat og sa at hun angret på å tatt fillers, og at Kristin applauderte det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...