Sh999 Skrevet 8. mars 2018 #2921 Del Skrevet 8. mars 2018 Uuups , først så sier Kristine at hun står for ALT hun legger ut, til å plutselig ikke stå for at hun la ut bilde av fillers i leppene. Bra det altså, men hvor er troverdigheten? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bottega Skrevet 8. mars 2018 #2922 Del Skrevet 8. mars 2018 hahaha seriøst, trodde Kristine var flink til å prate for seg, men neida 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eidsbergingen Skrevet 8. mars 2018 #2923 Del Skrevet 8. mars 2018 1 minutt siden, Bottega skrev: hahaha seriøst, trodde Kristine var flink til å prate for seg, men neida Hun prater ikke. Hun tar bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dovrefaller Skrevet 8. mars 2018 #2924 Del Skrevet 8. mars 2018 Hjelp, blir flau av å se på. Herlighet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 8. mars 2018 #2925 Del Skrevet 8. mars 2018 5 minutter siden, Eidsbergingen skrev: Hun prater ikke. Hun tar bilder Jepp. Posering er viktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Speilvegg Skrevet 8. mars 2018 #2926 Del Skrevet 8. mars 2018 Hun stilte i alle fall opp, Tenker flere har takket nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 8. mars 2018 #2927 Del Skrevet 8. mars 2018 (endret) Bare sett et lite klipp enda, men la merke til ansiktsuttrykket hennes etter hun sa "Ja, men tenk hvis jeg er fornøyd med bildet da?!" (fritt gjengitt, men ca det som ble sagt. Handlet om kropp) Fikk assosiasjon til den typiske, overlegne fjortisjenta i den "kule" gjengen. Litt sånn "DER tok jeg deg lizm, prøv å komme med et godt motsvar til den du. Hah!" Klippet vises her. Hun fremstår som smått aggressiv og veldig i forsvarsposisjon. Endret 8. mars 2018 av Viernes 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eidsbergingen Skrevet 8. mars 2018 #2928 Del Skrevet 8. mars 2018 2 minutter siden, Speilvegg skrev: Hun stilte i alle fall opp, Tenker flere har takket nei. Sant. Det skal hun ha. Er ikke bare bare å møte opp til debatt på TV. Lurer på hvem som ble spurt og takket nei. Kristin G sa hun hadde håpet på en annen blogger (antagelig en av verstingene de nevnte) enn Kristine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogspike Skrevet 8. mars 2018 #2929 Del Skrevet 8. mars 2018 25 minutter siden, Eidsbergingen skrev: Jeg synes Ulrikke, Krisitin og Linda virker sammen og det oser samarbeid. Sterk samlet Dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Februarbarn Skrevet 8. mars 2018 #2930 Del Skrevet 8. mars 2018 Ullebø evner ikke ett prosent selvrefleksjon og selvkritikk. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martheegne Skrevet 8. mars 2018 #2931 Del Skrevet 8. mars 2018 Hun sa hun var enig i at det er unødvendig å skrive størrlsen man bruker i innlegg. Senest i nov 2017 (med et bilde av seg i en stram gjennomsiktig t-skjorte uten bh) skrev hun at selv xs ikke passet henne før. Fant også mange andre innlegg hvor hun poengterer at hun bruker xs.. I tillegg sa hun at hun ikke stod for reklame av restylane (som de i debatten sa var gjort for en god stund siden), og da sa hun at hun ikke stod for det. Men er bare noen uker siden hun reklamerte for restylane sist? Nei, trodde også hun var flink i debatt så mye hun har skrytt av karakterene sine, men var en god del øyeblikk jeg ikke klarte å se på TVen fordi det ble for flaut 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 8. mars 2018 #2932 Del Skrevet 8. mars 2018 I etterkant syns jeg KU var en perfekt representant for rosabloggerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Scherbatsky Skrevet 8. mars 2018 Populært innlegg #2933 Del Skrevet 8. mars 2018 (endret) Ulrikke er SÅ jæskla flink. Jeg ble satt ut av Kristine med en gang. Hun står på kvinnedagen i en direktesending på landets største kanal og nekter å kalle seg feminist, når feminister er grunnen til at hun kan leve det livet hun lever. Hun lever i en verden full av valg, takket være feminister som har jobbet hardt for at hun nå kan ta det for gitt (selv om det er det ikke). Det virker som om noen har tråkket henne på tærne gjennom hele debatten, og det gjør at hun virker pisse-sur. Jeg håper hun ble så satt ut at hun reagerte feil, men at ordene fra de andre surrer rundt fremover. Det er lov til å håpe. Jeg syns folk skal få være stolt av kroppen sin akkurat slik man vil, men hovedpoenget til Ulrikke er det jeg vil folk som Kristine skal ta til seg - vær bevisst. Det må ikke være svart eller hvitt, og det SKAL være retningslinjer å følge når man når ut til så mange. Endret 8. mars 2018 av Scherbatsky 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 8. mars 2018 #2934 Del Skrevet 8. mars 2018 2 minutter siden, Eidsbergingen skrev: Sant. Det skal hun ha. Er ikke bare bare å møte opp til debatt på TV. Lurer på hvem som ble spurt og takket nei. Kristin G sa hun hadde håpet på en annen blogger (antagelig en av verstingene de nevnte) enn Kristine Sikkert hun som stakk til Paris eller hun som har flyttet til Spania ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 8. mars 2018 #2935 Del Skrevet 8. mars 2018 Etter dette programmet finner jeg bloggere bare mer og mer fordummende, bortsett fra Kristin og Ulrikke. Unge jenter dropper nå utdanning og skal bli rike på dagbok. Det er til å hyle over! 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 8. mars 2018 #2936 Del Skrevet 8. mars 2018 Lurer på om hun skriver et blogginnlegg om debatten i etterkant, og hva hun evt skriver da. Det blir spennende. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 8. mars 2018 #2937 Del Skrevet 8. mars 2018 (endret) Nå har jeg bare sett et par minutter inn, men skal Krissy ta mer selvkritikk videre, eller skal hun sette seg i offergruppen igjennom hele programmet? Faen, det er jo som å se på søsteren min som "å nei, hallo!! la meg da!" konstant. Jævlig slitsomt. Og kranglefant? Heve stemmen? Why. Endret 8. mars 2018 av dillyduzit 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eidsbergingen Skrevet 8. mars 2018 #2938 Del Skrevet 8. mars 2018 (endret) 18 minutter siden, orfeus skrev: Sikkert hun som stakk til Paris eller hun som har flyttet til Spania ... Hadde ett lite håp at det skulle være en av dem, for jeg er nysgjerrig på hvordan de opptrer i en offentlig debatt. Ansikt til ansikt (ref. Jenny Skavlan i et innslag på dagsrevyen) hvor du får møtt holdninger og testet dine egne. "Sammen med andre, er du et menneske," sagt av en god venn Endret 8. mars 2018 av Eidsbergingen Glemte par ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eidsbergingen Skrevet 8. mars 2018 #2939 Del Skrevet 8. mars 2018 https://www.nrk.no/kultur/debatten_-er-bloggere-og-influensere-bevisst-sitt-ansvar-nar-det-gjelder-kroppspress_-1.13952245 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blåbærpike Skrevet 8. mars 2018 #2940 Del Skrevet 8. mars 2018 Jeg synes mye av det Ulrikke Falck står for er bra, men samtidig så føler jeg at det blir dobbelmoralsk. Kristine Ullebø er slank, men slanker seg ikke. Hun legger ut lettkledde bilder, og får pes for det. Ulrikke Falch er normalvektig, men ikke slank. Hun legger ut lettkledde bilder, og blir hyllet. Vil en 10 - 12 åring som følger "Vilde fra Skam" men egentlig ikke får med seg innholdet i de engelske instagram-postene hennes greie å unngå å bli påvirket av hennes bilder? Ønske seg hennes kropp? Sende likt J-Lo bilde som "Vilde fra Skam" la ut på insta til venninnene over snap? Ikke nødvendigvis. I tillegg synes jeg dette så vondt ut for Kristine. Jeg ser ikke en overlegen og bortskjemt jente. Når hun etter de første 3 minuttene er i konstant forsvarsmodus, så kommer den usikre jenta hun har fortalt om fra barne- og ungdomsskolen tydelig frem. Hun har vært nede og utenfor, bloggen er en av måtene hun har bygget seg opp på. Hun har skrevet positivt om skolegang, om å jobbe hardt for gode karakterer, om å følge drømmen, å tro på seg selv, være fornøyd med seg selv. Og nei, alt er ikke like positivt. Men hun er fremdeles bare en 20 år gammel jente som prøver å finne ut av livet og lærer av feilene sine underveis. Det var forøvrig flott at Kristine la seg flat og sa at hun angret på å tatt fillers, og at Kristin applauderte det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå