Gjest Gillians Skrevet 4. mars 2018 #2881 Del Skrevet 4. mars 2018 Tror for øvrig, som hun selv skriver, har godt av å erfare litt motgang. Det er sånt som er karakterbyggende, og da kan hun også kjenne mer på om dette er noe hun virkelig vil eller ikke. Det er ikke bra i lengden å få alt dalende ned i fanget, og bloggere i Norge får jo det veldig lett. Hun må nok øve mye på gåinga, det er ikke så enkelt, og hun går naturlig temmelig trampete, så vidt jeg husker fra å ha sett henne i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 4. mars 2018 #2882 Del Skrevet 4. mars 2018 3 hours ago, Gillians said: Så rart at hun ble sendt til Milano uten en eneste sikra jobb? Måtte hun betale alt selv? Det er kanskje sånn det funker, men utrolig kjedelig, da. Litt overraska over at hun ikke fikk noe, men hun har kanskje et litt for "blogger-utseende", litt mer kommerst enn det de ser etter til catwalken. Har hun egentlig gjort noen særlige jobber som modell? Kommer bare på norske fashion week. Hun ble ikke sendt til Milano, det er vanlig modellene reister til disse motebyene for å gå på castinger, nemlig for å skaffe seg oppdrag. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gillians Skrevet 5. mars 2018 #2883 Del Skrevet 5. mars 2018 15 timer siden, jentefranorge skrev: Hun ble ikke sendt til Milano, det er vanlig modellene reister til disse motebyene for å gå på castinger, nemlig for å skaffe seg oppdrag. Ja, men hun har vel et byrå som fikk henne inn på castingene. Det er ikke bare å reise til Milano alene og komme seg inn på D&G-castinger. Så et byrå har jo i hvert fall oppfordret henne til å dra, og gitt henne innpass. Kjedelig at det skulle funke så dårlig, da. Hun må nok trene mye gange hvis det skal klaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 5. mars 2018 #2884 Del Skrevet 5. mars 2018 3 hours ago, Gillians said: Ja, men hun har vel et byrå som fikk henne inn på castingene. Det er ikke bare å reise til Milano alene og komme seg inn på D&G-castinger. Så et byrå har jo i hvert fall oppfordret henne til å dra, og gitt henne innpass. Kjedelig at det skulle funke så dårlig, da. Hun må nok trene mye gange hvis det skal klaffe. Ja, men du skrev jo at hun ble sendt uten å bli sikra jobb. Er jo hele poenget mitt, de blir ikke sendt ned dit for et sikra oppdrag. De blir jo sendt for å gå på catsinger. Man kan gå som selvstendig modell også, trenger ikke være gjennom et byrå. Har ei venninne som jobber som modell, hun drar på diverse castinger som selvstendig model i utlandet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gillians Skrevet 5. mars 2018 #2885 Del Skrevet 5. mars 2018 31 minutter siden, jentefranorge skrev: Ja, men du skrev jo at hun ble sendt uten å bli sikra jobb. Er jo hele poenget mitt, de blir ikke sendt ned dit for et sikra oppdrag. De blir jo sendt for å gå på catsinger. Man kan gå som selvstendig modell også, trenger ikke være gjennom et byrå. Har ei venninne som jobber som modell, hun drar på diverse castinger som selvstendig model i utlandet. Så passivt aggressivt du reagerer pga et lite spørsmål om dette. Uansett, det er dritdølt å ikke få jobb når man har gått fra casting til castin i flere uker. Hun har vel nok penger, men det blir jo en ren utgift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simplesthat Skrevet 5. mars 2018 #2886 Del Skrevet 5. mars 2018 13 minutter siden, Gillians skrev: Så passivt aggressivt du reagerer pga et lite spørsmål om dette. Uansett, det er dritdølt å ikke få jobb når man har gått fra casting til castin i flere uker. Hun har vel nok penger, men det blir jo en ren utgift. Det gjorde hun da ikke? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gillians Skrevet 5. mars 2018 #2887 Del Skrevet 5. mars 2018 31 minutter siden, Simplesthat skrev: Det gjorde hun da ikke? Jeg syntes det var merkelig stort engasjement på et enkelt spørsmål, med "er jo hele poenget mitt" osv. OG hvis hun visste så mye om hvordan dette fungerte kunne hun jo bare forklare det enkelt og greit. Men glem det, uanset brukerdebatt. Får gå tilbake til å snakke om Krissys fotfetisj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 8. mars 2018 #2888 Del Skrevet 8. mars 2018 Minner om https://tv.nrk.no/serie/debatten/NNFA51030818/08-03-2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eidsbergingen Skrevet 8. mars 2018 #2889 Del Skrevet 8. mars 2018 (endret) Kristine Ullebø virker fornærmet Endret 8. mars 2018 av Eidsbergingen Endret initialene KU til fullt navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sh999 Skrevet 8. mars 2018 #2890 Del Skrevet 8. mars 2018 Kristine er kvalmende høy på seg, selv og svært lite ydmyk... Så bitchy 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 8. mars 2018 #2891 Del Skrevet 8. mars 2018 Debatten på nrk nå. Jeg er helt sjokkert. Så arrogant og betterwisser hun tror hun er. Sender killerblikk til stakkars Ulrikke. Djises så bortskjemt hun fremstiller seg. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eidsbergingen Skrevet 8. mars 2018 #2892 Del Skrevet 8. mars 2018 Imponert over Ulrikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 8. mars 2018 #2893 Del Skrevet 8. mars 2018 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 8. mars 2018 #2894 Del Skrevet 8. mars 2018 Akkurat nå, visningsnamn skrev: Det blir veldig sånn "jeg er stolt av kroppen min og det er ingen som tvinger deg til å følge meg på instagram" fra denne kanten, synes jeg. Ja, det er "meg, meg, meg" og ikke ta ansvar for påvirkningen. Den tar man kun ovenfor annonsørene, da sier de "se påvirkningen jeg har". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donout Skrevet 8. mars 2018 #2895 Del Skrevet 8. mars 2018 Heia Kristin og Ulrikke! 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sh999 Skrevet 8. mars 2018 #2896 Del Skrevet 8. mars 2018 Fantastisk av Ulrikke og Kristin!! Oppegående bra damer!!! 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. mars 2018 #2897 Del Skrevet 8. mars 2018 #teamU&K 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 8. mars 2018 #2898 Del Skrevet 8. mars 2018 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roseh Skrevet 8. mars 2018 #2899 Del Skrevet 8. mars 2018 18 minutter siden, Asti skrev: Minner om https://tv.nrk.no/serie/debatten/NNFA51030818/08-03-2018 det står programmet ikke er tilgjengelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Holter Skrevet 8. mars 2018 #2900 Del Skrevet 8. mars 2018 Stakkars Kristine.... #notwinning 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå