Cocogirl Skrevet 21. februar 2018 #2861 Del Skrevet 21. februar 2018 Kanskje henne flytter der? Som Paris snakket hennes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 21. februar 2018 #2862 Del Skrevet 21. februar 2018 Henne flytter der? 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 21. februar 2018 #2863 Del Skrevet 21. februar 2018 3 timer siden, Cocogirl skrev: Reagerte litt med denne bildet hun la ut på Instagram *mystory* trudde henne var ‘’imot’’ røyking og slikt... Håper ikke hun har noen oppdrag i morgen da. "røyking er uaktuelt fordi det er livsfarlig. Og dessuten får jeg bare heavy mageproblemer av det. Det ekke verdt det. Jeg røyker ikke, og ja, jeg vet noen ville at jeg skulle svare på dette; det hender at jeg blir full (og dum) på fest og begynner å røyke fordi jeg har lyst å gi litt faen jeg også, det hender at jeg blir enda mer full og dum og poster det på Snapchat. Jeg røyker ALDRI edru" Klippet fra dette innlegget. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 22. februar 2018 #2864 Del Skrevet 22. februar 2018 Kaffe og røyk er vel et kjent modelltriks, holder sulten unna. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 22. februar 2018 #2865 Del Skrevet 22. februar 2018 13 timer siden, Cocogirl skrev: Reagerte litt med denne bildet hun la ut på Instagram *mystory* trudde henne hun var ‘’imot’’ røyking og slikt... 11 timer siden, Cocogirl skrev: Kanskje henne hun flytter der dit? Måtte bare. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filifjonka Skrevet 22. februar 2018 #2866 Del Skrevet 22. februar 2018 9 minutter siden, penny_ said: Måtte bare. Skjønner jeg godt, er det mulig? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 22. februar 2018 #2867 Del Skrevet 22. februar 2018 9 minutter siden, penny_ skrev: Måtte bare. Takk, så slapp jeg :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 22. februar 2018 #2868 Del Skrevet 22. februar 2018 31 minutter siden, filifjonka skrev: Skjønner jeg godt, er det mulig? Lol gikk fort unna her, autocorrect på maks her 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 22. februar 2018 #2869 Del Skrevet 22. februar 2018 Synes det er bra hun får oppfylt modelldrømmen, og kanskje hun ser at hun faktisk kan ha det bra uten avskummet hun er sammen med. Håper hun dumper han snart 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 24. februar 2018 #2870 Del Skrevet 24. februar 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner og bilde med brudd på opphavsrett. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitnessjenta Skrevet 25. februar 2018 #2871 Del Skrevet 25. februar 2018 (endret) Feil Endret 25. februar 2018 av fitnessjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daudaferd Skrevet 3. mars 2018 #2872 Del Skrevet 3. mars 2018 Advarsel: siste snap er av at hun slikker tærne til Fabian. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 3. mars 2018 #2873 Del Skrevet 3. mars 2018 1 minutt siden, Daudaferd skrev: Advarsel: siste snap er av at hun slikker tærne til Fabian. Godt å bli minnet på hvorfor jeg slettet samtlige bloggere fra snap 🙄🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 4. mars 2018 #2874 Del Skrevet 4. mars 2018 "Er kanskje den eneste i verden som ikke synes føtter er ekkelt", greit nok det, KU, men du trenger ikke slikke tærne til typen din og filme det. Der var hun slettet. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 4. mars 2018 #2875 Del Skrevet 4. mars 2018 2 timer siden, Solivagant skrev: "Er kanskje den eneste i verden som ikke synes føtter er ekkelt", greit nok det, KU, men du trenger ikke slikke tærne til typen din og filme det. Der var hun slettet. Hun burde virkelig begynne å tenke på hva hun deler i sosiale medier med tanke på modelljobben. Hun har jo nettopp skrevet at hun ikke ikke lyktes i Milano og hvor lei hun var for det, men at hun ikke kom til å gi opp. Det er sikkert andre faktorer involvert, men det hjelper da vitterlig ikke at hun driver å slikker tærne til kjæresten sin på snapchat. Hun må jo tenke litt, hvilken rykter er det hun får på seg selv? 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 4. mars 2018 #2876 Del Skrevet 4. mars 2018 Etter den nye snapchatoppdateringen har jeg omtrent ikke sjekket snapchaten til Kristine. Går liksom aldri inn på den storygreia når vennene mine ikke er der lenger. Kjenner at det er like greitt da, så da var jo oppdateringen til noe godt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 4. mars 2018 #2877 Del Skrevet 4. mars 2018 (endret) 2 timer siden, Solivagant skrev: "Er kanskje den eneste i verden som ikke synes føtter er ekkelt", greit nok det, KU, men du trenger ikke slikke tærne til typen din og filme det. Der var hun slettet. Ja, hun er nok ca den eneste i verden som ikke synes føtter er ekkelt. Si meg, er ikke fotfetisj noe ganske mange har? Jo. Endret 4. mars 2018 av Viernes 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 4. mars 2018 #2878 Del Skrevet 4. mars 2018 3 timer siden, Solivagant skrev: "Er kanskje den eneste i verden som ikke synes føtter er ekkelt", greit nok det, KU, men du trenger ikke slikke tærne til typen din og filme det. Der var hun slettet. Slikket hun tærne hans? Yuki 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gillians Skrevet 4. mars 2018 #2879 Del Skrevet 4. mars 2018 Så rart at hun ble sendt til Milano uten en eneste sikra jobb? Måtte hun betale alt selv? Det er kanskje sånn det funker, men utrolig kjedelig, da. Litt overraska over at hun ikke fikk noe, men hun har kanskje et litt for "blogger-utseende", litt mer kommerst enn det de ser etter til catwalken. Har hun egentlig gjort noen særlige jobber som modell? Kommer bare på norske fashion week. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 4. mars 2018 #2880 Del Skrevet 4. mars 2018 13 minutter siden, Gillians skrev: Så rart at hun ble sendt til Milano uten en eneste sikra jobb? Måtte hun betale alt selv? Det er kanskje sånn det funker, men utrolig kjedelig, da. Litt overraska over at hun ikke fikk noe, men hun har kanskje et litt for "blogger-utseende", litt mer kommerst enn det de ser etter til catwalken. Har hun egentlig gjort noen særlige jobber som modell? Kommer bare på norske fashion week. Hun hadde vel noe oppdrag i Sverige for en stund siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå